Hotel art hotel Spaander

Hotel art hotel Spaander
6,6

16 tips over Hotel art hotel Spaander

Ingrid, 6-5-2015
Wij hebben gegeten bij Café de Boer, vlakbij het hotel. De schnitzel was matig, maar de biefstuk uitstekend en de bediening vriendelijk en vlot. Een aanrader.
vierhout, 4-5-2015
Ook de koffie met dikke koek is een aanrader heerlijk
Barbara en Franka, 19-9-2014

Volendam heb je met half tot 1 dag wel gezien. Ga vooral een fietstocht maken Edam/Monnickendam is erg leuk. Boottocht naar Marken kun je beter laten, er is niks te doen, wel een mooi dorp.

dagmenu in hotel Spaander is een aanrader, wij hebben er heerlijk gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

yogivrouw, 1-7-2014
Je kan met de auto bij het hotel parkeren maar je mag er per uur maar 2x 10 minuten heen rijden. Als je dit een beetje goed kan mikken scheelt het een half uurtje wachten
vanhovepatricia, 13-1-2014

Op kamer 303 heb je, volgens ons, het mooiste uitzicht.

Bezoek zeker het "Palingsoundmuseum" en "Uniek Volendam" Als je Jan Smit niet in levende lijve ontmoet, wat bij ons wel het geval was, leert hij je in "Uniek Volendam" een echte Vollendammer kennen.

Madeleine, 12-10-2013
Kijk op de site van Hotel Spaander. De arrangementen zijn vaak goedkoper. Met 2 nachten incl ontbijt, 1x diner, 1x fiets en een boottocht was ik goedkoper uit dan als ik alleen een kamer van dit hotel via Booking.Com zou boeken zonder ontbijt.

Femke Ars, 28-12-2012
Ga wat drinken bij café Centraal. Hele aardige bediening!
Jolanda Luthart, 30-8-2012
We hebben op het hoekje bij Cathrien gegeten, was lekker en het personeel was vriendelijk en de service was prima. (Is ook van de eigenaar van Hotel Spaander) Een foto maken in klederdracht is ook leuk vooral bij de Boer op nummer 82, er zijn kluisjes voor je spulletjes.
Max.M.Helms, 1-8-2012
Ga heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad en de heerlijke sauna met handdoek service. Drink een drankje aan de bar of terras.Ga eten in de bistro aan de haven, of in het Hotel zelf prima keuken. Compliment aan de Keuken Brigade.
Michael, 23-7-2012
Het nieuwe verkeersregelsysteem is niet erg duidelijk, waardoor het parkeerterrein van het hotel niet echt handig bereikbaar is. Echter achter de dijk is op loopafstand een parkeerterrein waar men tevens gratis de auto kwijt kan.