Camping Vogelenzang

99 reviews over Camping Vogelenzang in het Nederlands

Mooie Camping

Hendrik
13-8-2018

Goede camping met mooie plekken, fijn restaurant en een klein supermarktje waar je smorgens vers gebakken broodjes kunt halen. September gaan we nog een weekendje omdat familie van ons jarig is daar in de buurt.

Lekker

Sabine
13-8-2018

Lekker genoten van deze mooie camping, omgeving is heel erg mooi als je van fietsten houd. Dicht bij het strand. Zwembad heerlijk, ook het weer was prachtig. Voor ons voor herhaling vatbaar

Geen toppertje

Van Heerdt
12-8-2018

We hebben 2 weken met de tent op vogelenzang gestaan, het mooie weer en de gezelligheid maakte alles goed maar de prijs en kwaliteit staat niet in verhouding...

We vinden het een prijzige camping, voorzieningen zijn gedateerd, en het sanitair werd ook slecht onderhouden toen wij er zaten. Een kraantje op het veld misten wij wel zeker.. De camping heeft wel een fijn zwembad. We hebben een leuke vakantie gehad maar niet om terug te komen voor 2 weken lang.

Mooi, maar zeer matig

Gompie
11-8-2018

De trekkershutjes zijn echt VEEL kleiner dan op de foto's. Er staan twee stapelbedden in en daartussen kun je echt maar net staan als je niet te mollig bent. De ramen kunnen niet open dus het wordt snachts erg benauwd. Er was verteld dat er tafels en stoelen in stonden. Nee dus. Die stonden buiten.

Er was ook slecht of niet schoongemaakt want het was stoffig en er lag afval onder de bedden en voetstappen op de muur. We hebben de matrassen eerst zelf flink afgenomen met schoonmaakdoekjes voor we er op durfden te liggen

De receptie was letterlijk adembenemend omdat er een ongelooflijke rooklucht hing.

De toiletten hebben geen wc papier en te oordelen naar wat er aan vuil bleef liggen worden ze eens in de paar dagen schoongemaakt.

Ik ben blij dat ik geen wifi heb genomen want die was overal meestal maar 1 streepje.

De omgeving is wel mooi.

Klasse!!

Carolien
9-8-2018

Wij hebben hier met een groep vrienden een weekend gestaan en een superweekend gehad. Prachtig weer, heerlijk zwembad....Winkeltje waar smorgens verse broodjes werden afgebakken. Toiletten kunnen een opknapbeurt gebruiken maar waren wel schoon. We zijn hier al eerder geweest, je ziet dat ze aardig met de camping bezig zijn.

waardeloos!

Issy
7-8-2018

Voorgaande jaren mocht ik zelf een plek voor de tent uitzoeken, nu werd mij een plek op de camper/caravan plek gewezen. Mocht niet zelf bepalen, receptioniste zeer onvriendelijk en wilde niet meedenken over mijn wens voor een plek zoals voorgaande jaren, in de schaduw.

Toen stonden we dit jaar dus met de tent tussen de bejaarden in campers en caravans in de brandende zon!

De receptioniste had het ook erg druk klaagde ze, de hele dag rinkelden er twee telefoons zei ze. Absoluut niet gastvrij deze benadering.

De hele dag scheurde er scooters over het terrein. En met de fiets moest je een slalom maken om op het terrein te komen.

WC's vaak erg vies, douche 1x gewoon helemaal koud. En er was een douche waarbij de koude en warme knop omgekeerd waren wat niet aangegeven stond.

Gelukkig was er dit jaar wel een goed verzorgd restaurant.

Redelijke camping

mar
6-8-2018

Mooi gelegen camping met veel mogelijkheden om te fietsen, winkelen of naar het strand te gaan.

Het grootste nadeel op deze camping vonden wij dat er geen watertappunt op de velden staat, zodat je soms ver moet lopen voor je water.

Het sanitair is redelijk schoon, maar wel aan een opknapbeurt toe.

Restaurant/winkel op de camping is prima, evenals het zwembad!

Vond de overnachtingsprijs wel aan de hoge kant voor deze camping.

Komen zeker terug

Bert
3-8-2018

Prachtige week gehad en heerlijk weer, we stonden op een mooie plek ,Goed gebruik kunnen maken van het zwembad al was het heel erg druk. Wij komen volgend jaar zeker weer een week of 2 weken.

Blokhut is een heeeeeel klein mini hutje

Sandra
30-7-2018

Mooie camping in een mooie omgeving met heerlijk zwembad.

Wij verbleven in een blokhut die er dit jaar voor het eerst staan en dat viel flink tegen. De blokhutten waren veel kleiner dan op de foto op de website - zelfs zo klein (minder dan 5 m2) dat de twee stapelbedden het hele hutje al vullen en er dus geen plek is voor je spullen als je daar met z'n vieren slaapt.

Mooie plek maar zeer slechte hygiëne

Ilse
29-7-2018

We hadden wen heerlijk verblijf op het grasveld. Lekkere broodjes op zondag en er is een goed zwembad. Maar de WC’s waren verouderd maar wat erger was: ze waren echt heel vies. Het stonk er verschrikkelijk. Later begrepen we dat de toiletten maar een keer per dag schoon gemaakt worden. Terwijl je meer dan vijftig euro per nacht betaalt voor een plekje op het veld. Heel jammer! En volgens mij een kleine moeite om dit op te lossen. Vol continue 1 schoonmaker in een karretje, met een paar flessen chloor en toiletspray om alle toiletten schoon te houden.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vogelenzang in Vogelenzang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vogelenzang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vogelenzang scoort een 7.56 uit 10 op basis van 99 reviews.