Camping Vogelenzang

108 reviews over Camping Vogelenzang in het Nederlands

Heerlijk genoten

Chacha
27-9-2018

Heerlijk voor de kinderen, die hebben door het mooie weer gigantisch kunnen genieten van het heerlijke zwembad en kinderbad. Restaurant bij de supermarkt was ook heel goed, we zijn er regelmatig wezen eten.

Voor herhaling vatbaar

Peters
16-9-2018

Op de valreep nog 3 dagen hier gestaan, was weer heerlijk, ondanks dat het wat kouder was, toch nog kunnen genieten van het heerlijke zwembad en restaurant. Ook weer gefietst in deze prachtige omgeving

Lekker!!

Franken
15-9-2018

Op familiebezoek geweest in Bennebroek, en wederom weekend op de camping gestaan. Meerdere keren hier geweest en het blijft een schitterende camping.

Merkbaar is dat er een ander schoonmaakbedrijf is gekomen.

Komen volgend jaar weer!

Helemaal top

Willem
29-8-2018

Voor het hoogseizoen zijn wij hier een lang weekend geweest, schoonmaak was toen wat minder. Vorig weekend wilden wij nog even nagenieten van onze vakantie. Sanitair was brandschoon, nieuw schoonmaakbedrijf werd ons verteld. In een woord een verbetering! Het zwembad was wederom heerlijk, evenals het restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Wij overwegen om volgend seizoen een seizoensplaats te boeken op deze heerlijke camping.

Fijne vakantie

Ans
27-8-2018

Wederom hier geweest, vorig jaar ook geweest. Hoop veranderingen en een hoop groen onderhoud is er gedaan. Blijft een prachtige plek om te kamperen.

Genoten

Fabian
27-8-2018

Heerlijk genoten op deze camping, mooie plekken en lekker restaurant. Veel gefietst, mooie omgeving

gezelligheid

Diane
26-8-2018

caravanplek voor 3 nachten.blokhut voor 2 nachten geboekt met vrienden om vanaf hier naar festival Mysteryland te gaan.

toch een nachtje korter gebleven ivm slecht weer op komst.

Geen probleem gewoon betaald voor verbleven nachten.heel aardig.

De blokhut is wel heel klein maar daar betaal je dan ook weinig voor.

Deze camping is al enige tijd over zijn hoogtepunt heen. Het sanitair is zeer verouderd en ronduit vies. De oude speeltuin is op de uiterste hoek van de camping. In ons geval betekende dat dat onze kinderen niet zelf naar de speeltuin konden. Speeltuin zelf is ook wat scharrig en verouderd. In het restaurant vriendelijk personeel (muv 1 persoon) en lekker (eenvoudig) eten. 's Ochtend kun je een vers broodje halen in het winkeltje.

Voor de verouderde en vieze staat van deze camping wordt nog wel de hoofdprijs gevraagd. Daar gaat het mis.

Mooie Camping

Hendrik
13-8-2018

Goede camping met mooie plekken, fijn restaurant en een klein supermarktje waar je smorgens vers gebakken broodjes kunt halen. September gaan we nog een weekendje omdat familie van ons jarig is daar in de buurt.

Zwembad top, sanitair bedroevend

Familie Gieling
13-8-2018

Rustige camping, winkeltje erbij met verse broodjes in de ochtend, zwembad is fijn, ook het tentje erbij waar je wat kan drinken.

Alleen het sanitair is overal erg verouderd maar ook vreselijk vies. Bederfd de vakantie enorm. Ook de afwezigheid van waterkranen op de velden. Ook niet super veel speelplekken voor kinderen op de campingvelden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vogelenzang in Vogelenzang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vogelenzang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.