Camping TuinGoed Bonatèr

NederlandNoord-HollandVenhuizen

5.6VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

5 Reviews over TuinGoed Bonatèr

• 10H.F22-08-2019

Het was geweldig!

Het beviel me erg goed hier. Aardige mensen, mooie omgeving, in de groene hut (die ook een soort clubhuis werd) was het -zelfs als het buiten nat en modderig werd- erg prettig. Ik ben zelf niet heel vaak van de camping afgegaan omdat er gewoon zoveel leuks op te doen was dat ik er geen behoefte aan had, maar ik denk dat je daarvoor wel vervoer nodig hebt, de dichtstbijzijnde steden liggen niet binnen loopafstand.

• 10Staat v/h sanitair
  • 2vakantie04-07-2019

uitgeleefd, overal ligt troep oud ijzer

erg opleten als je naar de camping loopt om niet je benen te breken over een slecht begaanbaar tegelpad met de fiets erom denken dat je geen stokken tussen je wielen krijgt al je s avonds nog wilt douchen kun je beter een zaklamp mee nemen anders sta je in het donker met een beetje geluk krijg je ook nog een warme douche

• 1Staat v/h sanitair
  • 2Familie06-08-2018

Nooit meer

Aardige mensen. bij aankomst ontvingen we een folder pakket van de omgeving en werd er een klein zwembadje en parasol klaar gezet voor onze kinderen. De camping is erg rommelig, op het hele terrein liggen bouwmaterialen en andere rommel. Hierdoor is het lastig manoeuvreren met de caravan en onveilig voor kinderen. Het Sanitair bestaat uit simpele houten hokjes en is niet van deze tijd. Onveilig en onhygiënisch. Het sanitair is ver van de campingplaats. De elektra voorziening is d.m.v. haspels welke worden afgedekt door een ton. Niet echt veilig met kleine kinderen. Overal op het terrein zijn er kippen te vinden in allerlei soorten hokken, met name de kippen in een kas in combinatie met deze felle zon is niet echt diervriendelijk.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Frits14-09-2016

Hier kan je nog 'echt' kamperen met uitzicht.

Een standplaats achter op het terrein, met landelijk uitzicht en rust vergoed veel. De ontvangst is vriendelijk, je ontvangt een keurig mapje met foldermateriaal. De camping is kennelijk nog in ontwikkeling, maar .....er moet nog wel erg veel gebeuren. Op veel plaatsen liggen gebruikte bouwmaterialen als stenen, dakplaten, e.d. ook staan er diverse oude caravans en landbouwwerktuigen waarvan niet duidelijk is of en waarvoor dit gebruikt wordt. Hierdoor ontstaat een rommelige indruk. Het geplande sanitair was nog niet af. Andere aandachtspunten: stroomvoorziening dmv. afgedekte kabelhaspels lijkt me niet veilig, voor het legen van het toilet van een caravan is geen oplossing.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Bart Baadenhuijsen11-08-2016

Veel meer dan het lijkt

Als je houdtvan niet perfect, creatief en gemoedelijk dan is dit een ideale camping. Hier is het nog echt stil snachts. Goede ligging ten opzichte van diverse uitjes. Zeet vriendelijke en behulpzame eigenaar. Voor kinderen geweldig om de kippen te voeren, paarden te aaien, meehelpen met plukken. Veel verstopplekjes. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Geen luxe op de camping maar hier voel je je nog echt vrij. De camping is nog volop in ontwikkeling. Daar heb je verder geen last van. Nieuw toiletgebouw is bijna klaar. Laat je niet afschrikken door de wat rommeloge entree, daarachter ligt een oase.

• 7Staat v/h sanitair

Camping TuinGoed Bonatèr info