Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude

Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude
7,3

12 tips over Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude

m, 18-3-2015
Kijk van te voren even wanneer er zwemlessen zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Buiten zwemles tijden is het fijn zwemmen.
doris, 19-9-2014
lekker fietsen prachtige omgeving.
G. Rietveld, 7-8-2014
Boek een ander hotel. In de buurt zijn er zat andere hotels in dezelfde prijsklasse waar je veel meer waar voor je geld krijgt. Voor het zwembad zou ik het niet doen, dan kan je beter gewoon naar een openbaar zwembad gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude voor je op een rij gezet:

fam_5, 20-11-2013
Snelboot nemen en je bent zo in Amsterdam. Tip voor de eigenaar het restaurant gedeelte iets sfeer voller inrichten, meer sfeerverlichting.
Serge, 7-7-2013
Loop een naar het Amsterdam - Noordzee kanaal. Met wat jeugdige sprongen over kleine slootjes komen de boten aan je voorbij.
Astrid, 4-6-2013
Bij La Caverna in IJmuiden kun je heerlijke tapas eten (op ong. 10 km). Gezellige locatie, attent en vriendelijk personeel die tijd voor je maakt! Vele mogelijkheden en variatie in het eten. Ruime keuze in bieren. Eigen inzicht en ideeën worden gewaardeerd. Duidelijke uitleg. Ruime parkeergelegenheid. Een echte aanrader!

J.F.W. Megelink, 6-3-2013
Wij komen ongetwijfeld nog terug als wij Haarlem, Amsterdam of De Keukenhof willen bezoeken, maar ook voor een bezoek aan Leiden of de kust kun is het een goede uitvalsbasis.
Roger, 1-11-2012
hotel ligt in mooi natuurgebied
d_elisa82, 16-8-2012
We gaan eten in Beverwijk bij 'De Open Keuken', een echte aanrader! Leuke sfeer en heerlijk eten.
jeangenie, 30-6-2012
Gooi dit hotel dicht tot het een echt fletcher hotel is, jullie kunnen het namelijk wel