Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude

Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude voor je op een rij gezet:

312 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude in het Nederlands

Aanrader

A. en P..
17-5-2018

Vriendelijk personeel. Ruime kamer met goede bedden.

Ontbijt en diner goed en ruim voldoende.

Zwembad heerlijke temperatuur.

Nooit meer

Fam haagen
6-5-2018

Het enige waar we wel tevreden over waren is de vriendelijkheid van de medewerk (st)ers. Verder is het erg veroudert en niet schoon. Het badkamer meubel was een hoek uit. Twee stapelstoeltjes stonden buiten op het balkon in elkaar gestapelt onder een dakje terwijl het prachtig zonnige dagen waren. De vloerbedekking in de kamer kun je een lekker soepje van trekken. Het zwembad was vies van achterstallig schoonmaken. Op de hotelkamer was alleen een stopcontact te vinden onder het tafelblad onder aan de grond. Wij hebben na 1 nacht de biezen gepakt en zijn gegaan. Nu nog hopen dat we het geld terug krijgen van de 2e nacht dat we geannuleerd hebben, gelukkig hadden we een verzekering afgesloten anders was het dikke pech geld weg geweest. Voor slechts 13 euro meer zaten we in een nabij gelegen hotel met alle luxe die we maar wensen konden. Dus de prijs/kwaliteit verhouding ben ik niet over te spreken. Nee voor ons geen weerkommen.

Fantastisch!

Beppie en Liesbeth
11-3-2018

We hadden een arrangement Qmusic foute party, waar ze op t laatst en onverwacht de vergunning niet kregen. Uitgeweken naar het prachtige Thalia theater in IJmuiden. Fletcher had voor pendelbusjes gezorgd die de hele avond op en neer zijn gereden om de gasten droog en comfortabel heen en weer te vervoeren. Dit alles met de grootst mogelijke vriendelijkheid! Het hotel was mooi en rustig gelegen, het eten heerlijk en het personeel, niet één uitgezonderd, Geweldig vriendelijk!! Fletcher hotel Spaarnwoude voelt als n heel warm bad !!

Karima
28-2-2018

Heerlijk verblijf ..genoten van het zwembad en ook het dineren in het hotel was delicatesse .Er was een electriciteitsnet storing gedurende 2 uur , dit was overmacht en het personeel hielp zo goed als konden , drankjes aangeboden en kaarsjes en was een gehoorzame gevoel tussen de gasten en personeel ..ik raad deze hotel aan prachtige omgeving en heeelijk warm zwembad en ook de kamer zeer ruim en modern!

Komt voor herhaling in aanmerking

Rob Faberr
26-8-2017

Je hoeft niet op chique te gaan om binnen te mogen. Het gaat er gemoedelijk en vooral vriendelijk aan toe.

Nog net geen polonaise, daar zijn andere gelegenheden voor.

Centraal gelegen tussen Amsterdam, Haarlem en IJmuiden - en toch op een unieke rustige locatie. Mooie grote kamer met privacy-balkon. Eigenlijk is de kamer ietwat gedateerd - maar alles voldoet. Wel verwacht ik van een vier sterren hotel koffie/thee-faciliteiten op de kamer en een koelkastje. Bijzonder pluspunt is het aardige en behulpzame personeel.

Best oké

Maddy
7-4-2017

Verbeteren:

Noem het niet hotel met wellness, dat is het niet met n mini zwembad (wat vaak ontoegankelijk is ivm zwemles), een kleine sauna (die het niet deed) en n stoomcabineTJE. Bovendien was het er extreem smerig (ivm zwemles), na de zwemles wordt er niet schoongemaakt.

Het binnenklimaat in het hotel is misselijkmakend warm.

De badkamer was sterk verouderd, sleets en er was een flinke lekkage geweest: grote vochtvlekken op het plafond.

De handdoeken roken zurig en in 1 handdoek zat opgedroogd snot.

Goed: ontzettend vriendelijk personeel, begripvol ook. De bedden zijn goed en schoon en fris.

Iets verouderd, voor de rest vriendelijk personeel en goed eten

prima hotel

Janneke
4-4-2017

een heel leuk hotel met een mooie ligging

goed hotel alleen een beetje verouderd

mevrouw Greet Pul
3-4-2017

Mooie omgeving, heerlijk gegeten, ruime kamers ,

aan een opknap beurtje toe

vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude in Velsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude scoort een 7.61 uit 10 op basis van 313 reviews.