Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude

Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude voor je op een rij gezet:

310 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude in het Nederlands

Fantastisch!

Beppie en Liesbeth, 11-3-2018

We hadden een arrangement Qmusic foute party, waar ze op t laatst en onverwacht de vergunning niet kregen. Uitgeweken naar het prachtige Thalia theater in IJmuiden. Fletcher had voor pendelbusjes gezorgd die de hele avond op en neer zijn gereden om de gasten droog en comfortabel heen en weer te vervoeren. Dit alles met de grootst mogelijke vriendelijkheid! Het hotel was mooi en rustig gelegen, het eten heerlijk en het personeel, niet één uitgezonderd, Geweldig vriendelijk!! Fletcher hotel Spaarnwoude voelt als n heel warm bad !!

Karima, 28-2-2018

Heerlijk verblijf ..genoten van het zwembad en ook het dineren in het hotel was delicatesse .Er was een electriciteitsnet storing gedurende 2 uur , dit was overmacht en het personeel hielp zo goed als konden , drankjes aangeboden en kaarsjes en was een gehoorzame gevoel tussen de gasten en personeel ..ik raad deze hotel aan prachtige omgeving en heeelijk warm zwembad en ook de kamer zeer ruim en modern!

Komt voor herhaling in aanmerking

Rob Faberr, 26-8-2017

Je hoeft niet op chique te gaan om binnen te mogen. Het gaat er gemoedelijk en vooral vriendelijk aan toe.

Nog net geen polonaise, daar zijn andere gelegenheden voor.

Centraal gelegen tussen Amsterdam, Haarlem en IJmuiden - en toch op een unieke rustige locatie. Mooie grote kamer met privacy-balkon. Eigenlijk is de kamer ietwat gedateerd - maar alles voldoet. Wel verwacht ik van een vier sterren hotel koffie/thee-faciliteiten op de kamer en een koelkastje. Bijzonder pluspunt is het aardige en behulpzame personeel.

Best oké

Maddy, 7-4-2017

Verbeteren:

Noem het niet hotel met wellness, dat is het niet met n mini zwembad (wat vaak ontoegankelijk is ivm zwemles), een kleine sauna (die het niet deed) en n stoomcabineTJE. Bovendien was het er extreem smerig (ivm zwemles), na de zwemles wordt er niet schoongemaakt.

Het binnenklimaat in het hotel is misselijkmakend warm.

De badkamer was sterk verouderd, sleets en er was een flinke lekkage geweest: grote vochtvlekken op het plafond.

De handdoeken roken zurig en in 1 handdoek zat opgedroogd snot.

Goed: ontzettend vriendelijk personeel, begripvol ook. De bedden zijn goed en schoon en fris.

Iets verouderd, voor de rest vriendelijk personeel en goed eten

prima hotel

Janneke, 4-4-2017

een heel leuk hotel met een mooie ligging

goed hotel alleen een beetje verouderd

mevrouw Greet Pul, 3-4-2017

Mooie omgeving, heerlijk gegeten, ruime kamers ,

aan een opknap beurtje toe

vriendelijk personeel

Vrij goed hoor.

Achiel De Coninck, 2-4-2017

Wandelschoenen , Visgerief meebrengen

Genoten!

Astrid, 29-3-2017

Het eten was heerlijk! Zelden zulke malse biefstuk gegeten en het toetje, boterbloem

was om je vingers bij af te likken.

Het personeel is uitermate vriendelijk en bereidwillig te helpen.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, prachtig uitzicht, mooie omgeving, dicht bij

Strand en stad, ideaal voor vissers, wandelaars, fietsers en echte natuurliefhebbers.

De bedden liggen prima, het bad is een fijne bijkomstigheid.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat de kamers een bezoek van de technische

Dienst kunnen gebruiken, alles was heel, maar op sommige punten verouderd. ( bijv de kitlaag onder

Het douchescherm)

Wij raden dit hotel van harte aan aan een ieder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude in Velsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Resort Spaarnwoude scoort een 7.63 uit 10 op basis van 311 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: