Vakantiepark DroomPark Buitenhuizen

Vakantiepark DroomPark Buitenhuizen
6,1

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten5,1

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Buitenhuizen voor je op een rij gezet:

133 reviews over Vakantiepark DroomPark Buitenhuizen in het Nederlands

• Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Mooi park. Kleinschalig. Chalet erg schoon en zeer netjes. Niet alle chaletjes liggen er qua tuin even goed bij.

Enige en zeer grote minpunt: Schiphol. Iedere vijf minuten stijgt er een vliegtuig op. Geen rust dus en vrijwel continu veel kabaal daardoor. Hadden we dit geweten, hadden we hier nooit geboekt.

Heel gezellig gehad.we stonden op de camper plaats

Licht,
29-3-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Zeer tevreden.

Alleen wennen aan het vlieg verkeer.

Maar na een paar dagen hoor je dat niet meer.

Zeer slecht

@,
15-1-2018
  • Activiteiten1

Geen toezicht op loslopende dieren.

Geen antwoorden op vragen over de toekomst.

( ze willen van de campingppekkeb af en er een chaletpark van maken)

Geen connectie met klanten

Niet voor herhaling vatbaar

Julia,
8-6-2017
  • Activiteiten3

We hadden een CUB4 luxe gereserveerd. Dat luxe mogen ze weglaten, het lijkt in de verste verte niet op de foto's op de website. Op zich geen verkeerd huisje, maar als het overdag dicht bleef met de gordijnen dicht dan liep de temperatuur op naar 37 graden! Benieuwd hoe warm die huisjes worden in de zomer.

Wat er niet bij verteld wordt is dat je in de buurt van Schiphol zit en er iedere minuut een vliegtuig over je huisje vliegt. Wij wenden daar snel aan, maar zou ik niet snel weer voor kiezen. Wifi is bagger in het huisje, schoonmaak is mwah...het oogt schoon, maar als je de klerenkast opentrekt komen je de stofwolken tegemoet. Vaatwasser deed het niet geweldig meer.

En veel groepen jeugd overal rondom je, die tot laat liggen te feesten. Ook veel seizoensarbeiders in de huisjes. Het centrum van het park is een aanfluiting, de horeca is niets waard. Staat van onderhoud op het park is achterstallig.

Onze eerste ervaring met droomparken, dit park kom ik zeker niet meer terug...

Geweldig park

An,
7-6-2017
  • Onderkomen10

We verbleven in een mooi en ruim chalet. Het park is ruim opgezet, je leeft er niet op elkaars lip. We hadden nauwelijks last van het vliegverkeer.

We komen zeker terug.

Nooit meer

Klaver,
20-2-2017
  • Onderkomen4

Huisje niet schoon en veel overlast vliegtuiglawaai

Ronduit erg

Flodder
22-10-2016
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Huusjes zijn bizar smerig, te vies voor woorden, elke minuut een vliegtuig over, tv valt regelmatig weg door die vliegtuigen weinig te beleven op het park zelf en in de nabije omgeving.

Restaurant stelt ook weing voor. Voor kinderen allen skleters te huur voor €3.00 per uur

Absoluut geen droompark

zeerus
4-9-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

We hadden een plaatsje op de camping naast het water . Er hing daar vrijwel continu een vervelende rioollucht . De eerste avond/nacht vrijwel niet geslapen vanwege de enorme overlast van vliegtuigen . De tweede nacht wilden we niet meer afwachten en wilden we omstreeks 18.30 terug naar huis . Na tien minuten bellen voor de slagboom bleek er helemaal niemand meer op de receptie te zijn . De enige mogelijkheid om van het terrein af te komen was 2 euro betalen (kastje naast de slagboom) . Verder is er een piepklein campingwinkeltje waar vrijwel niets te krijgen is . Mooi park maar absoluut geen droompark . Absoluut niet aan te bevelen , mij zien ze er nooit meer .

te hoog geprijsd, te veel overlast vliegtuigen!

Gezin met 2 kinderen
28-8-2016
  • Activiteiten3

Receptiepersoneel en restaurant vriendelijk. Leuk dat er skelters te huur waren voor de kinderen.

Het huisje CubE 4 was kleiner dan op de foto over kwam. Niet goed schoon (liever ook geen hoogpolig kleed waar allerlei rotzooi in kan verdwijnen. Bierdopjes in het kleed en in naad van de bank. ). Geen horren of comfortabel buitenmeubilair. Ook geen hoge tafel om buiten te eten.

Het lawaai van de vliegtuigen die echt die zeer frequent overvliegen is heel erg storend en zeker niet bevorderlijk voor een vakantiegevoel. Ik snap zoals meerdere reviews ook niet wie in vredesnaam hier een vakantiepark bouwt.

Zwembad te klein en nauwelijks ruimte erom heen om lekker te vertoeven. Aanwezige mensen ook erg luidruchtig aanwezig en schreeuwende kinderen die niet gecorrigeerd worden door ouders.

Weinig verder aan speelmogelijkheden voor de kinderen: en ook niet meer verspreid over het parkje.

Parkje zelf was verder wel verzorgd en met redelijk ruime tuinen in ons gedeelte. Zonder vliegtuigen zou je er relaxt zitten.

TE HOGE PRIJS EN VEEL ONGEMAK!

Nachtmerriepark

segeren
18-8-2016
  • Onderkomen6

Het is ons een raadsel hoe iemand op de gedachte komt een vakantiepark te situeren nabij een startbaan. We hebben geklokt: 3 vliegtuigen per 5 minuten die laag tot zeer laag over komen bulderen. Na een eerste doorwaakte nacht meteen naar de receptie getogen om een klacht in te dienen aangezien op de reserveringssite geen melding werd gemaakt over vliegtuig-/geluidsoverlast. Ik kreeg meteen het aanbod de gehele reissom teruggestort te krijgen, ga er dus ook vanuit dat er een teruggaveprotocol is voor klagende klanten, waar ik dus gebruik van heb gemaakt. In de auto en naar huis om z.s.m. een reservering te maken voor een natuurpark voor de ons nog resterende zuurverdiende vakantiedagen. Het park is netjes onderhouden, het personeel vriendelijk maar daar is al het positieve wel mee gezegd omdat ook ons chalet niet goed schoongemaakt was, er zelfs geen wc-rolhouder aanwezig was en er nog een nat washandje over de rand van de douchecabine hing bij aankomst. Een sof eerste klas dit park.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Buitenhuizen in Velsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Buitenhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.