6,9

47 reviews over Camping Ursemmerhof in het Nederlands

Prachtig stukje natuur in West-Friesland.

Mevr. v. Schagen,
13-9-2018

Het meertje is niet meer bedoeld om te zwemmen. Dat was het in het verleden wel maar i.v.m meerdere keren blauwalg wordt er een negatief zwemadvies gegeven. Er is ook geen zwembad maar er zijn wel plannen voor. Het is verder een prachtig stukje natuur. Je kunt er vissen, varen en omheen wandelen. Erg mooi!

Het is op het park rustig en het wordt goed bijgehouden door de beheerders. Er is zelfs een kinderboerderij.

Gereisd met partner in september 2018

Stacaravan in Ursem

Sil1969,
12-5-2018

Wij hebben hier een sta caravan. En zijn er heel blij mee. Mooie grote, groene camping! Restaurant,snackbar, kinderanimatie!

Alleen de faciliteiten hier mogen wel eens op papier gezet worden want dat is vrij onduidelijk. Kinderboerderij is hier ook en het Ursemmerplas om te zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Gezellig,vriendelijk en netjes onderhouden park.ja de stacaravan of chalet is netter dan de ander ! maar vanuit campingbeheer wordt er niet met 2 maten gemeten en regel is regel voor het verblijf.

Bevalt prima , gezelligheid en je verblijf moet je altijd zelf maken ,verwacht niet dat een ander het doet .prima sta caravan aangekocht .nette kavels .boomrijk.omgeving prima en leuke fietstochten te doen .krantje koffie en kantine /snackbar bepaalde uren dagen open .prima .sommige spelen muziek welk van ons wel af en toe iets minder kan maar het is niet dat gasten of deel bewoners tot last zijn .al met al PRIMA camping .een camping waar je voor jezelf komt !!! en je zelf moet vermaken. Heerlijk vinden wij dat .Zeker de moeite voor u waard .ps Camping beheer is keurig duidelijk en correct.

Gereisd met partner in april 2018

Nooit meer

Van der Beek,
6-10-2017

Jaren geleden stonden wij hier ook en toen was het super. De horeca werd gerund door Jeroen en Bianca ( deze 2 hadden er echt verstand van ) en we hadden en toen echt fantastisch gehad. Nu jaren later is er echt niets meer van over.

Slechte service, slechte bediening, vaak dicht en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Hans Tijmes,
5-9-2017

Heb 7 jaar op de camping gestaan op het O veld maar we moeten nu verplicht vertrekken omdat we plaats moeten maken voor chalets we hebben nu twee weken de tijd omdat te regelen niet alleen wij moeten weg maar de rest mag op vertrekken

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

teleurstellend

vaste gast
28-9-2016

De overname van Makkum Beach Resort heeft niet veel goeds gebracht.

Er is geen restaurant, geen campingshop en ook geen activiteiten voor de oudere kinderen. Voor de kleintjes waren er gedurende de vakantie verschillende activiteiten georganiseerd. De ursummerplas is geen officieel zwemwater meer en zat dit jaar vol met blauwalg. Dus deze vakantie helaas niet lekker kunnen zwemmen.

De vaste gasten proberen er het beste van te maken en daardoor was het toch nog gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Allereerst is de naam van de camping sinds mei 2014 veranderd in Camping Ursemmerhof. Makkum Beach Resort heeft deze camping sinds vorig jaar in beheer.

In de maanden januari, februari en maart 2015 zijn er veel verbeteringen aangebracht op de Ursemmerhof, behalve het restaurant is er nu ook een aparte bar/zaal die qua activiteiten onder beheer staan van de AVU ( Activiteiten Vereniging Ursemmerhof ). Vooral voor kinderen organiseert men heel veel leuke doemiddagen.

Verder kent de camping nu ook een kleine campingshop, daar zijn de meeste basis artikelen te koop. Ook is er een vers brood service ( elke dag op de camping vers gebakken brood ).

De tarieven zijn laag te noemen, er is geen laag of hoog seizoen tarief voor de kort verblijvers, tarieven zijn gesplitst: 5,50 voor tent of caravan, 2,85 per kind jonger als 14, 5,50 per persoon boven de 14, elektriciteit 2,10 per dag ( 16 AMP ! ) en kom je met de auto dan betaal je 1,85 per dag.

Het zwembad is een natuurbad, inclusie visjes :)

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Heerlijke camping

Ingeborg
8-7-2011

Ik ben er op schoolkamp geweest met een groep van 20 kinderen.

Wat een mooi plekje met zeer hartelijke mensen.

Een fijne recreatie plas, zeer kindvriendelijk.

Het was erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Op zich een leuke camping

FCPD
16-5-2010

Toen wij hier kwamen was het een gezellige camping maar met de nieuwe beheerder is het echt een ramp. Hij bezorgt velen van ons onterecht een slechte naam! Je wordt ronduit aso te woord gestaan en letterlijk afgeblaft. Daar komt bij dat er continue sprake is van vandalisme van eigendommen en daar wordt gewoonweg niets mee gedaan. Dan nog de voertuigen die continue op de camping rijden. Erop rijden is tot daaraantoe maar dan nog even naar 4 schakelen of hard wegtrekken met een motor zodat de kinderen erachter in een rooksignaal zitten. Dan heb je ook nog het sanitair. Te walgelijk voor woorden. Niet alleen de schoonmaak is slecht, maar ook bepaalde mensen die de toiletten gebruiken en deze niet naar behoren achterlaten... Niet alleen maar geklaag. De vrijwilligers van de kinderactiviteiten: chapeau!!! zij doen altijd ontzettend hun best en daar zijn wij ook erg blij mee. Onderling hebben wij het ook gezellig en dat maakt dan wel weer een hoop goed. gr

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Leuke camping

Fam. Krijnzen
9-9-2009

Tijdens de zomervakantie was er door de weeks een knutselclub voor de kinderen. Helemaal top. Leuke bingo- en feestavonden met gezellige muziek.

Ook in het restaurant lekker gegeten. Veel keuze, goede prijs en vriendelijke bediening.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ursemmerhof in Ursem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ursemmerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.