Kleine hotelsWeer vandaag34°21°
Hotel Best Western Amsterdam Airport Uithoorn

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Amsterdam Airport Uithoorn voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Best Western Amsterdam Airport Uithoorn in het Nederlands

Complimenten voor dit hotel, service en ontvangst

Karin
12-6-2018

We hebben hier 1 nacht geslapen omdat we de volgende dag heel vroeg in de ochtend op schiphol moesten zijn. Het ontvangst was erg warm en daarom voelde je je er gelijk thuis. We hadden een prachtige kamer met hele mooie badkamer met bad op de begane grond zodat we 's morgens makkelijk het hotel konden verlaten. Ik had een kamer met ontbijt geboekt en aan de receptie werd ons gevraagd of we een ontbijtbox wilden hebben en wat we graag wilden eten. De volgende ochtend stond een rijk gevulde ontbijtbox voor ons klaar. Op onze kamer stond een koffiecorner en na een heerlijk kopje koffie zijn we uitgerust naar Schiphol vertrokken. Onze complimenten voor dit hotel, de service en hartelijke ontvangst!!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Goed en vriendelijk

M. Den Haak
4-10-2017

Geen luxe kamer wel netjes en alles is er. Vriendelijk ontvangst en lekker ontbijt. Fijne tips gegeven. Wij zijn zeer tevreden.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed bed en perfect ontbijt

Ingrid en Henk
6-4-2017

Fijn hotel heerlijk bed ontbijt met genoeg keuze. Vriendelijk behulpzaam personeel . Bij late terugkeer geen problemen gehad aan de kamersleutel zit een buitendeursleutel. Dicht bij busstation Uithoorn.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg eenvoudig hotel.

Hendrix
22-3-2017

De kamers zijn verouderd, slechte ontvangst en geen uitleg over sluitingstijd hotel, na 23.00 uur moet je een nummer draaien om er in te komen, we hebben 5 minuten aan de lijn gezeten voordat er iemand opnam. En we hadden een hele vieze handdoek op de badkamer, wel gewassen maar volgens mij zat er nog braaksel in. En een heel matig ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niks speciaal, beetje te gewoon

Zstrid
11-12-2016

Het hotel ziet er beetje triestig uit. De kamer zijn niet echt groot, wel schoon en netjes. Pluspunt ijskast op de kamer en waterkoker. Het ontbijt was simpel, niks speciaal.

Gereisd Met partner in december 2016

outbollig

dirven
2-11-2016

met een bon naar dit hotel daar we in de buurt waren. Supervriendelijk hotel. Zowel met inchecken als tijdens het ontbijt. Wij moesten 40 euro bijbetalen daar hotel vol zat en er alleen nog een suite beschikbaar was. Maar de suite was niet geweldig: schimmel op plafond in badkamer< kapotte wc bril, doorgezakt bed aan 1 kant. Ontbijt werd gerund door 1 persoon. Dat was niet te doen. Zij moest bijvullen, opruimen en mopperende mensen te woord staan daar de schalen steeds leeg waren. Maar daar kon zij natuurlijk niets aan doen. Bovendien bij uitchecken stond zij ook weer aan de receptie in werkkloffie .Kortom: een heel klein 6

Gereisd Met partner in november 2016

oke hotel maar kan stukken beter

ter horst
7-12-2015

Vorige week overnacht in Hotel Best Western. Vooraf aan het verblijf telefonisch contact gehad met receptionist een zeer onvriendelijke, brutale jongeman die bij het inchecken deze kenmerken nogmaals bevestigde. Kamers zijn prima echter zou enige vervanging hier en daar geen overbodige luxe zijn (deurklink hing er bijna af, badkamertegels waar stukken tegel uit waren). Zoals eerder vermeld personeel ongeschikt, staan te roken voor de ingang en gaan frituren met deuren open waardoor de gehele gang naar frituur rook. Locatie is prima, echter zal door deze punten van kritiek een volgend bezoek niet snel plaatsvinden.

Gereisd Alleenreizend in december 2015

Geen luxe

Gast
11-10-2015

Toen wij in onze kamer aan kwamen, zag het er op het eerste oog wel goed uit. We hadden gelijk al door dat we een andere kamer dan we hadden gereserveerd. Door een volle boeking in dat weekend konden we niet meer ruilen. Toen wij eenmaal gesetteld waren bleken er veel dingen het niet te doen. Hier een melding van gemaakt en dit zijn gelijk komen maken. Maar je mist hierdoor wel weer een stukje privacy. Ook de afwerkingen vonden wij erg slecht. Zwarte vegen op de muren, voegen die ontbraken en ga nog maar even verder... Badkamer was ook echt proper. (wc-bril half er naast, te kleine bad.)

Al met al je verwacht heel wat van dit hotel hoe het omschreven staat op hun site maar dat krijg je er helaas niet voor terug.

Een plus puntje: het was een goed ontbijt!

Het zijn veel negatieve punten, maar in onze ogen is dat ook echt terecht.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Doorsnee hotel, ideaal voor luchthaven

Eddy
5-5-2015

Doorsnee hotel. Dicht bij luchthaven Schiphol met regelmatige gratis shuttle. Wordt dan ook vaak door transit-klanten bezocht vermoed ik. Geen lawaai-last van vliegtuigen. Kamers OK, geen wow gevoel. Restaurant is wat ondermaats. Niet veel in de buurt qua horeca, behalve Mc Donalds ernaast. Amsterdam bezoeken is wat lasting: shuttle naar luchthaven, trein naar centrum en evt. nog tram naar bestemming.

Gereisd Zakelijk in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Hotel niks mis mee..

Cootje69
24-11-2014

Ook via een veiling dit hotel geboekt en prima hotel, normale kamers en bedden.. Ontbijt ook keuze zat, maar wij zijn ook gemakkelijke mensen..

Gereisd Anders in Sun Nov 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Amsterdam Airport Uithoorn in Uithoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Amsterdam Airport Uithoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.