Reviews over Uitgeest

Geweldig.

Beveren,
    12-9-2018

Landelijk, geweldig, sanitair piekfijn, geheel zeer verzorgd en een plezierige gastvrouw. De vliegtuigen nemen we op de koop toe. En vele mogelijkheden op de fiets of met de auto.

Wat is Nederland toch mooi.

Prachtig!

Nagtzaam,
    13-8-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Prachtig, zeer schoon sanitair!

In de omgeving zeer veel te ondernemen, ook op fietsafstand erg leuk.

We komen graag terug op deze minicamping!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam. Hoogendoorn,
    1-8-2018

Geweldige camping, ruime plaatsen. Super sanitair, wordt meerdere malen per dag schoongemaakt.

Zeer vriendelijke en leuke eigenaren :-)

De omgeving is prachtig, zeer geschikt voor vele leuke uitstapjes en mooie fietstochten. bv. langs het Alkmaardermeer.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Rieks Verweel,
    30-7-2018

Een goed humeur camping beheerders zeer vriendelijke mensen

Top!!

Ella,
    24-7-2018

De laatste week van onze zomervakantie afgesloten op deze camping. Wederom super genoten. Toiletgebouw is prachtig, plaatsen zijn erg ruim, fijn dat er een apart parkeerterrein is voor de auto’s, vliegtuigen ben je zo aan gewend, omgeving is heel fijn om mooie fietstochten te maken, te wandelen, of met de auto op pad te gaan.

Wij waren hier 5 jaar geleden ook en het zal ook nu onze laatste keer niet zijn geweest. Aanrader!!

Uitgeest scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews