7,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-4°

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam voor je op een rij gezet:

78 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

Mooi park, prima huisjes in een leuke omgeving!!

Paul Maas, 13-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Tijdens de carnaval het zuiden ontvlucht en gekozen voor het Park Poort van Amsterdam. Qua ligging prima, vlak bij Volendam, Marken en Amsterdam. Genoeg te doen in de omgeving. Wij hadden een 6 persoons huisje type Munt. Huisje was schoon en groot genoeg voor 4 personen. De kinderen (12 en 8) hebben zich prima vermaakt op het voetbalveldje en in het zwembad. Zwembad wel wat aan de kleine kant maar om na een dagje weg even te zwemmen helemaal prima. Wifi in het park in gratis en het bereik in het huisje is ruim voldoende. Leuke bar/restaurant waar we op het einde van de middag regelmatig een borrel/hapje hebben gedaan.

Heerlijk!!

Brenda van Dijk, 4-12-2017
  • Onderkomen10

We hebben het heerlijk gehad!!! De huisjes waren super mooi en personeel was vriendelijk en professioneel.
  • Onderkomen8

Het park zag er keurig uit en de huisjes waren mooi en goed verzorgd. Het enige minpunt was dat de appartementen waar wij er één van hadden erg gehorig waren. We konden letterlijk meegenieten van alle activiteiten van de bovenburen. Het uitzicht vanuit het appartement op de jachthaven was dan wel weer geweldig. De ligging direct aan het Markermeer en vlak bij Amsterdam is echt super. Van de faciliteiten op het park had ik iets meer verwacht. Wij kozen bewust voor een park zonder enorm zwemparadijs en over de top-activiteiten maar het zwembad en de binnenspeelplek vielen toch een beetje tegen. Het restaurant daarentegen is erg mooi en we hebben er goed gegeten. Helaas wordt er in het restaurant geen ontbijt geserveerd. Er is wel een broodjesservice maar met een beperkte keuze en heb kunt de broodjes pas om 9:00 uur afhalen. Een gezin met kleine kinderen ontbijt vaak wat eerder. Over het algemeen een prima en fijn verblijf gehad.

Geen aanrader

Ton van daalen, 25-11-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Slechte ontvangst, slecht huisje, slecht wifi, geld niet waard...

Zonde van de tijd.

super

angie, 15-11-2017

zeer mooi park

bij aankomst werden we vriendelijk en netjes geholpen door receptioniste

we kwamen bij onze woning aan en bij binnenkomst waren we zeer verrast , alles is gewoon aanwezig en woning was zeer schoon en netjes, horeca is een zeer mooi restaurant waar je heerlijk kan eten. het weer liet ons in de steek dus zijn dagje naar Amsterdam gegaan om te shoppen

tuinman/onderhoudsmonteurs hoe ze ook genoemd worden scheuren op karretjes rond dat mag wel zachter "stapvoets" zou ik zeggen

parkmanager(kwamen we later achter)erg onvriendelijk liep daar rond te banderen en tieren tegen werkvolk , we begroeten hem en er kon geen goedendag af

zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt

komen zeker terug maar dan met mooi weer

Mooi ingericht huisje

AN, 6-11-2017
  • Onderkomen8

We verbleven in een 6-persoon Munt huisje, de woonkamer was ruim en mooi ingericht , ook leuke decoratie wat het een gezellige 'thuis' maakte.

De slaapkamers zijn ruim, alleen jammer dat er maar 1 douche is, de andere badkamer op de bovenverdieping heeft een ligbad maar daar heeft niemand gebruik van gemaakt, de netheid in de bungalow was OK maar buiten vonden we lege flesjes vol peuken en rondom het huisje lagen ook veel peuken, jammer dat het onderhoudspersoneel dit niet merkt. De bedden lagen goed. De inventaris vd keuken was basis, geen schaar of broodrooster.

De ligging van het park is goed, wat afgelegen in de polders van Amsterdam.

We zijn in het restaurant van het park gaan dineren en het eten was lekker, een aanrader.

Gaan daar meer komen .

Fam van der knaap, 5-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Alles was goed , vriendelijk personeel ,werden goed geholpen super mooi en goed restaurant , mooie complete huisjes . Een mooi Parc en veel te beleven in omgeving .

Geweldig

HolGer, 31-10-2017
  • Onderkomen10

Met 6 volwassen kinderen in een 8 persoons huis gelogeerd, 3 dagen. De architectuur (‘Markense’ Huisjes), ligging aan het water, de luxueuze inrichting en het comfort vonden we allemaal fantastisch'. Ook de rust en de toch prima bereikbaarheid van Amsterdam (met bus 315, slechts een half uurtje tot centraal station, of per auto - parkeren bij P +R en dan met de tram de stad in) bevielen ons zeer.

Daarbij dan nog de vriendelijke ontvangst en snelle afhandeling van in-en uitchecken maken dat we ons verblijf werkelijk kunnen samenvatten in 1woord: geweldig.

Echt een aanrader.

Robin, 29-10-2017
  • Onderkomen9

We kwamen het park oprijden en de prachtige stijl van het park viel meteen al op. We werden leuk ontvangen bij de receptie met een grapje. Leuke spontane receptie medewerksters. Toen we bij het huisje aankwamen, moesten we wel even knooien met het (elektrische) slot. Eenmaal binnen was het dat geknooi dubbel en dwars waard. Alles was keurig schoon en de inrichting zag er modern en mooi uit. De apperatuur in het huisje sprong er meteen uit. We hadden bijvoorbeeld geen filter koffie, maar een luxe koffiezetapparaat met bonenkoffie. We hebben een heerlijk weekend gehad. Kortom: waar voor je geld en dus een aanrader voor iedereen!

zeker voor herhaling vatbaar

Esther, 20-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Park is lekker rustig, mooie huisjes, goed restaurant, heel vriendelijk personeel en de ligging van dit park is perfect voor dagjes weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam scoort een 7.38 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: