Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam
7,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

Boek niet via deze touroperator!

Erla
22-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Dit park geboekt via touroperator, kort voor het verblijf ontving ik diverse onvriendelijke e-mails via Europarcs dat het volledige bedrag niet betaald was en dat we na 20:00 uur niet meer in konden checqen. Ik heb gebeld met Europarcs, Ik was namelijk verbaasd dat ik e-mail van Europarcs ontving. Ik had geboekt via touroperator. In kleine letters staat bij touroperator allerlei bijkomende kosten vermeld die flink oplopen. Nooit meer boeken via touroperator, je houdt er een belazerd gevoel aan over. Kies een organisatie die helder is wat sowieso betaald moet worden waardoor je een veel leukere vakantie hebt is mijn advies. Uiteindelijk laat Europarcs dit ook gebeuren en vind ik het slap om te wijzen naar touroperator!

Aanrader

Kox
15-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Ruime moderne woningen en appartementen, nabij Amsterdam en Volendam. Ons 8 persoons appartement nr 164 was een tussenwoning met 3 verdiepingen, met aan beide zijde een balkon. had uitzicht over de haven en andere kant zwembad en paardewei.

Kaan
23-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het was een mooi luxe huisje! Alles zag er tiptop uit en een geweldige uitzicht van de natuur. Wij zijn een nachtje geweest en hebben niet veel van de rest van het park gezien. Omdat de perkjes nog nieuw zijn en moeten volgroeien zie je de buren nog

Geweldig

Van den berg
17-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtige locatie dicht bij zowel Amsterdam als Volendam en Marken.Goede omgeving om te watersporten en/of fietsen.Mooi huis aan de haven van alle gemakken voorzien.Goed restaurant in het winkeltje kan je van alles kopen.wij hadden 1 probleem direct door de park manager goed opgelost.kortom komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een hoop reacties over muggen, maar kom op hé, wat verwacht je anders aan het Markermeer met o.a stilstaand water?! Er wordt veel aan gedaan, om het zoveel mogelijk te beperken. Eten in het restaurant, prima, wel aan de dure kant! Leuke elektrische scooters nu te huren, voor een dagje Purmerend, Volendam of Monnickendam. Het "groen" in het park wordt goed onderhouden! Heerlijk weekend gehad..

Ans bakker
10-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Mooi omgeving dichtbij Amsterdam en Volendam dus je hoeft je niet te vervelen

Goed fiets verhuur en ook mogelijkheden om het water op te gaan. Horeca goed. Fijne bediening

Fantastisch verblijf gehad..

Familie Hauzendorfer
8-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Super fijn verblijf gehad op dit park! Echt super mooie woningen en een vreselijk goed en netjes onderhouden park. De woning was van alle gemakken voorzien, nieuw netjes en schoon. Wij hadden een woning aan de Markermeer kant, fenomenaal uitzicht. Winkeltje, snackbar, restaurant aan het haventje; allemaal even netjes en smaakvol. Zijn een dag naar Volendam geweest en Amsterdam bekeken met al zijn bezienswaardigheden. Vriendelijk ontvangst en een meer dan goede service. We hebben een heerlijke midweek gehad op resort Poort van Amsterdam en gaan zeker nog een keer terug.

Nooit meer!

MJ Jansen
7-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het is een vieze bende overal muggen en nog eens muggen ,lijken op de lakens ,kussens ,muren en plafons.

Op de badkamer boven met bad kan men niet douchen er is geen gordijn of wand alles wordt zeiknat .

De slaapkamer onder hef een douche op de slaapkamer open zonder bescherming dus alles wordt hier ook nat.

Pas op als je de stofzuiger gebruikt komt er een lucht uit die niet te harden is heel het huis stinkt er na.

Het huis is niet goed schoon gemaakt alles is vettig en plakkerig,geen schoonmaak spullen aanwezig zoals een dweil en mop kar.

kortom een groot muggen paradijs.

Wij zijn allen ook eerder naar huis gegaan

Heerlijk

CT
5-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Echt genoten! Dicht bij Amsterdam en genoeg opties om fietsen of andere leuke dingen te huren. Zou hier zeker weer heen gaan! Goed om te zien dat er nog veel vernieuwd wordt op het park.

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad!!

Sandra Lelieveld
5-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer mooie woningen op een prachtige locatie. Zodra je aan komt rijden heb je direct een vakantiegevoel. Heel vriendelijk en netjes geholpen bij de receptie. Onze kinderen hebben zich tijdens ons verblijf prima vermaakt in het zwembad. De woning was keurig schoon en sfeervol ingericht. Het restaurant is een aanrader, heerlijk gegeten!! Er is genoeg te doen in de omgeving...dagje Amsterdam, Volendam, Zaanse Schans of met de Marken Express van Volendam naar Marken.

Een aanrader dus, wij komen zeker nog een keer terug!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.