Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam

7,1

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Europarcs Poort van Amsterdam vind je in Uitdam. Een groen park met uitzicht op het Markermeer. De appartementen hier zijn ruim en sfeervol en de kids kunnen spelen in het zwembad. Het restaurant is wat prijzig maar wel goed. Op het park vind je ook een winkel en snackbar. Dit Europarcs Resort ligt nabij Amsterdam en Volendam.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam voor je op een rij gezet:

114 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

Nooit meer

Saskia Van der woude,
8-1-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Geen fijne ervaring met dit park! Mooie huizen dat wel, maar service super slecht. Gebruik gemaakt van broodjesservice, volgende ochtend verse broodjes halen is er niemand aanwezig, dus geen broodjes ook geen excuses, de werknemer was gewoon niet op komen dagen. Tijdens ons verblijf werkzaamheden bij het huisje herstraten van pad naast huisje. Hierover zijn wij ook niet geïnformeerd. 2 dagen lawaai door trilplaat. Speelruimte boven restaurant verschrikkelijk smerig! 2 keer mail gestuurd met klachten en GEEN reactie ontvangen. Kortom nooit weer.

Schoon

Femke Elzinga,
3-1-2019
  • Onderkomen10

Erg schoon! Mooi interieur, goed personeel. Veilig.

Super verblijf gehad!!

Roxanne van Dijk,
3-1-2019
  • Onderkomen10

Met een groep vrienden hadden we een huisje gehuurd en het was fantastisch! Het huisje was super ruim en zeer schoon. Personeel bij de receptie is ook ontzettend vriendelijk. We komen de volgende keer zeker weer hier terug!!!

Prima, met verbeterpunten

Abby Pijpers,
19-12-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Wij hadden huisje Speeltoren 8. Erg schoon en prima ingericht. Zwembad is echt een tegenvaller, zeker voor baby’s. Het water was koud en er was niet eens een bank/matras om te verschonen. Daar sta je dan met een baby van 9 maanden! Verder is het park rustig gelegen en 30 minuten rijden van Amsterdam. De auto’s mogen voor de deur geparkeerd blijven staan.

Een sfeervolle locatie dicht bij Amsterdam Centrum

Tonny Bruin-Berkers,
3-12-2018
  • Onderkomen8

Makkelijke locatie in verbinding met Amsterdam. Je zet je auto bij P+R Zeeburg en neemt een dagticket naar het centrum voor 6,90. Voor het parkeren betaal je nog een keer 1 euro. Gouden manier om goedkoop in Amsterdam te komen.

Aaaaaa,
19-11-2018
  • Onderkomen10

Zeer leuk opgezet park met veel sfeer en ruimte en een goede ligging. Gezellig restaurant met heerlijk eten en leuk personeel. Een echte aanrader.

Boek niet via deze touroperator!

Erla,
22-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Dit park geboekt via touroperator, kort voor het verblijf ontving ik diverse onvriendelijke e-mails via Europarcs dat het volledige bedrag niet betaald was en dat we na 20:00 uur niet meer in konden checqen. Ik heb gebeld met Europarcs, Ik was namelijk verbaasd dat ik e-mail van Europarcs ontving. Ik had geboekt via touroperator. In kleine letters staat bij touroperator allerlei bijkomende kosten vermeld die flink oplopen. Nooit meer boeken via touroperator, je houdt er een belazerd gevoel aan over. Kies een organisatie die helder is wat sowieso betaald moet worden waardoor je een veel leukere vakantie hebt is mijn advies. Uiteindelijk laat Europarcs dit ook gebeuren en vind ik het slap om te wijzen naar touroperator!

Aanrader

Kox,
15-10-2018
  • Activiteiten6

Ruime moderne woningen en appartementen, nabij Amsterdam en Volendam. Ons 8 persoons appartement nr 164 was een tussenwoning met 3 verdiepingen, met aan beide zijde een balkon. had uitzicht over de haven en andere kant zwembad en paardewei.

Kaan,
23-9-2018
  • Activiteiten6

Het was een mooi luxe huisje! Alles zag er tiptop uit en een geweldige uitzicht van de natuur. Wij zijn een nachtje geweest en hebben niet veel van de rest van het park gezien. Omdat de perkjes nog nieuw zijn en moeten volgroeien zie je de buren nog

Geweldig

Van den berg,
17-9-2018
  • Activiteiten10

Prachtige locatie dicht bij zowel Amsterdam als Volendam en Marken.Goede omgeving om te watersporten en/of fietsen.Mooi huis aan de haven van alle gemakken voorzien.Goed restaurant in het winkeltje kan je van alles kopen.wij hadden 1 probleem direct door de park manager goed opgelost.kortom komen hier zeker terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.