Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam
7,2

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam voor je op een rij gezet:

106 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig

Van den berg
17-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtige locatie dicht bij zowel Amsterdam als Volendam en Marken.Goede omgeving om te watersporten en/of fietsen.Mooi huis aan de haven van alle gemakken voorzien.Goed restaurant in het winkeltje kan je van alles kopen.wij hadden 1 probleem direct door de park manager goed opgelost.kortom komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een hoop reacties over muggen, maar kom op hé, wat verwacht je anders aan het Markermeer met o.a stilstaand water?! Er wordt veel aan gedaan, om het zoveel mogelijk te beperken. Eten in het restaurant, prima, wel aan de dure kant! Leuke elektrische scooters nu te huren, voor een dagje Purmerend, Volendam of Monnickendam. Het "groen" in het park wordt goed onderhouden! Heerlijk weekend gehad..

Ans bakker
10-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi omgeving dichtbij Amsterdam en Volendam dus je hoeft je niet te vervelen

Goed fiets verhuur en ook mogelijkheden om het water op te gaan. Horeca goed. Fijne bediening

Fantastisch verblijf gehad..

Familie Hauzendorfer
8-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Super fijn verblijf gehad op dit park! Echt super mooie woningen en een vreselijk goed en netjes onderhouden park. De woning was van alle gemakken voorzien, nieuw netjes en schoon. Wij hadden een woning aan de Markermeer kant, fenomenaal uitzicht. Winkeltje, snackbar, restaurant aan het haventje; allemaal even netjes en smaakvol. Zijn een dag naar Volendam geweest en Amsterdam bekeken met al zijn bezienswaardigheden. Vriendelijk ontvangst en een meer dan goede service. We hebben een heerlijke midweek gehad op resort Poort van Amsterdam en gaan zeker nog een keer terug.

Nooit meer!

MJ Jansen
7-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het is een vieze bende overal muggen en nog eens muggen ,lijken op de lakens ,kussens ,muren en plafons.

Op de badkamer boven met bad kan men niet douchen er is geen gordijn of wand alles wordt zeiknat .

De slaapkamer onder hef een douche op de slaapkamer open zonder bescherming dus alles wordt hier ook nat.

Pas op als je de stofzuiger gebruikt komt er een lucht uit die niet te harden is heel het huis stinkt er na.

Het huis is niet goed schoon gemaakt alles is vettig en plakkerig,geen schoonmaak spullen aanwezig zoals een dweil en mop kar.

kortom een groot muggen paradijs.

Wij zijn allen ook eerder naar huis gegaan

Heerlijk

CT
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Echt genoten! Dicht bij Amsterdam en genoeg opties om fietsen of andere leuke dingen te huren. Zou hier zeker weer heen gaan! Goed om te zien dat er nog veel vernieuwd wordt op het park.

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad!!

Sandra Lelieveld
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer mooie woningen op een prachtige locatie. Zodra je aan komt rijden heb je direct een vakantiegevoel. Heel vriendelijk en netjes geholpen bij de receptie. Onze kinderen hebben zich tijdens ons verblijf prima vermaakt in het zwembad. De woning was keurig schoon en sfeervol ingericht. Het restaurant is een aanrader, heerlijk gegeten!! Er is genoeg te doen in de omgeving...dagje Amsterdam, Volendam, Zaanse Schans of met de Marken Express van Volendam naar Marken.

Een aanrader dus, wij komen zeker nog een keer terug!!

Aanrader! Fantastisch verblijf gehad..

Familie Boelsma
  • Onderkomen9

Echt een heerlijk park! Práchtige ligging, wij verbleven in huis 428 met uitzicht op het Markermeer. De kinderen sprongen zo vanaf de stijger het water in. Huis is nieuw, schoon en van alle gemakken voorzien; heerlijke bedden, een ligbad, sauna, een Jura koffieapparaat en WiFi. We hebben bij het haventje op het park heerlijk gegeten; lobster wednesday. Goed bereid, uitstekende bediening! Aanrader.. Ook het balie personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De kinderen hebben in het zwembad op het park een proefduik gedaan met Berdy van Scuba Connection te Naarden, dit was een ervaring om nooit te vergeten. Berdy is een leuke kindvriendelijke duikinstructeur. Kortom; wij kijken terug op een heerlijk verblijf op EuroParcs resort Poort van Amsterdam en bevelen het iedereen aan.

Heerlijk verblijf gehad

Tirza Braakman
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Onwijs lekker verblijf gehad op resort poort van amsterdam, zeker een aanrader! Woning netjes en schoon en personeel altijd vriendelijk.

Wij komen niet terug.

Brenda
23-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Het park biedt basis voor een fijne vakantie, maar niet voor een normale nachtrust. De muggen zijn echt de hel!! Ramen kun je niet openen, dus het wordt bloedheet. Nu 30 graden in slaapkamer. Sommige huisjes hebben horren, het onze niet. Reactie receptie "we kunnen de eigenaren niet verplichten horren te plaatsen". Als bezoeker kan ik hier niets mee! Regel het!! Of verhuur het huisje niet, want dit is niet te doen. De muren in het huisje zaten bij aankomst al onder de dode muggen en bloedsporen (schoonmaak?). Mijn zoontje heeft ondanks dichte ramen en allerlei chemische troep nog 30 bulten. De buitenspeeltoestellen zitten onder de spinnen, waardoor ze er niet willen spelen. Nogmaals, regel het!! Winkeltje prima, haven leuk en restaurant mooi!! Maar ik ben blij als ik weer in mn eigen bed slaap zonder muggen en met frisse lucht.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.