Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam
7,2

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam voor je op een rij gezet:

90 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Komen zeker nog wel eens een keer

anja
27-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het is een super mooie locatie ... een schoon huisje en goede bedden. Alleen wat waren de ramen binnen en buiten vreselijk vies met vliegenpoep, kinderhandjes , hondenharen en spinnenwebben van weken. Je kon er bijna niet doorheen kijken.... vooral als de zon er ook nog op scheen ... dat vond ik heel jammer want we zijn een poos bezig geweest met het een klein beetje netjes te krijgen. Ons huisje was niet het enige huisje zagen we.... Ik heb het bewust niet tegen de receptie gezegd omdat het bij alle huisjes was en niet alleen bij die van ons. Van het bedrag dat men betaald moet er toch minimaal een keer in de drie weken een glazenwasser voor buiten afkunnen. Voor de rest een heerlijke omgeving waar we veel gefietst hebben … heerlijk op het vlonder aan het water gezeten hebben.... en lekker hebben uitgerust

• Onderkomen8

Positief : Mooie rustige ligging. Leuke opzet van het park met bruggetjes en waterpartijen achter de huizen.

Ruime woningen( we hadden 12 persoons huis type Westertoren 12). Moderne keukeninrichting met voldoende attributen.

Negatief : Openingstijden van receptie zijn zeer beperkt. Slechte aflevering van linnengoed en handdoeken. Deze waren(wel verpakt) zo door de open voordeur op een hoop in de hal gegooid i.p.v. opgestapeld of, zoals het hoort op de slaapkamers gelegd. Schoonmaak was zeker niet optimaal. Je kon het aan spoor van de dweil zien hoe de schoonmaker de deur was uitgelopen. Speelhal heeft een zeer beperkte hoogte en de scherpe schroeven steken uit de dakplaten. Door de beperkte hoogte lopen de kinderen op de trampoline het risico de scherpe punten in hun hoofd te krijgen. Restaurant is niet berekend op gasten zo vroeg in het seizoen. Park is in wording , maar is nog lang niet af en er valt nog veel te verbeteren.

Horrorpark en horrorhuisje, te vies!

2 gezinnen uit de buurt van Zwolle
13-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

We hadden ontzettend veel (over)last van vliegen en muggen. Overal honderden vliegjes: slaapkamer , woonkamer, keuken en badkamers. Te vies om in te verblijven. ‘s Avonds contact met personeel park opgenomen. Hij kon alleen slecht Engels spreken. Hij gaf aan niks voor ons te kunnen doen. Pas de volgende ochtend, nadat wij zelf actie te hebben ondernomen, kregen wij een ander huisje. Geen 12 persoons huisje (die we hadden geboekt) maar een 8 persoons huisje, omdat alleen die nog maar beschikbaar was. Geen enkel excuses van het park. Het blijkt een Groot probleem te zijn op het park! Ze zeggen dat ze er druk mee bezig zijn, maar ze laten gewoon iedereen boeken. Wij hebben geen financiële tegemoetkoming gekregen. Daarnaast rijden de auto’s vrij hard op het park en is het zwembad heel klein.

Pluspunten is het mooie voetbalveldje.

Heerlijk vriendinnenweekend

Yvonne
4-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Met een 8-koppige vriendinnengroep hier een huis gehuurd. Huis was ruim opgezet en van allerlei gemakken voorzien (koffiebonen apparaat, SMART tv, 3 badkamers, 3 toiletten, horren voor de ramen) Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en was het huis schoon. Er was voldoende keukengerei om samen lekker te koken, vervolgens ook een paar keer lekker buiten gegeten: mooie vlonder en lekker terras. Met de kinderen zou ik het wat spannend vinden, omdat het terras niet is afgeschermd van het water. Maar met vriendinnen was het goed te doen ;-) Lekker over het park gewandeld, broodjes gekocht bij het winkeltje (echt alleen de broodnodige dingen daar, voor inkopen moet je naar Monnickendam of Volendam) Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, wel van de springkussens (jeuj) Verder nog wat gedronken bij het restaurant wat sfeervol ingericht was (evenals ons huis) Wat we wat hinderlijk vonden waren de verzakkingen bij het terras.

Tegenvaller

Anoniem
27-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Mooi huisje (8p) op klein overzichteljjk park, heerlijke tuin rondom. Klein strandje. Kinderen veel plezier op waterfietsen die er te huur zijn.

Zwembad is wel koud (zeker voor peuterbad). Veel lawaai van jongeren die ‘s avonds laat vertrekken en ‘s ochtends weer park opkomen, auto’s rijden hard op het park, woonkamer klein voor 8 (volwassen) personen. Restaurant niet gastvrij en flexibel.

Weekend was wel ok maar hier komen we niet meer terug. Bij slecht weer weinig aanwezig voor vermaak van jonge kinderen (faciliteiten die er zijn, zijn klein)

• Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het park zelf was zeer goed geen op of aammerkingen over het park

Wel een opmerking over het restaurant duurt lang voor het eten er is mensen die later komen hebben al eerder hun voorgerecht ons vlees was koud niet gaar

Terug naar de keuken gedaan daar wordt het op de gril gelegd en zo weer op tafel gezet niet echt hygiënisch lijkt mij

Daarop de bedrijfsleider laten komen

Die kwam zelf niet met een oplossing dat moesten wij doen drank en stokbrood afgerekend zeker niet voor herhaling vatbaar zorg dat je zelf eten in de koelkast hebt als je hier komt

Een heel mooi park, een aanrader!

mevr. vd Sanden
18-5-2018
  • Onderkomen8

Wat een ontzettend mooi park is dit! Mooie, nette huisjes, heel netjes aangelegd park met veel water. Hele mooie locatie, je bent zo in Amsterdam, maar ook in Volendam of Marken. Het winkeltje is heel klein, puur voor de basis-boodschapjes die je vergeten bent. Zwembad is leuk voor kinderen, mijn kinderen van 15 en 13 hebben er ook gebruik van gemaakt en die vonden het een prima bad. We hebben er een heerlijke midweek gehad!

Teleurstelling

Linda van de Veen
2-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Goed uitziende accomodaties alleen op bijliggende camping verblijven hele groepen polen. Deze zitten het weekend en de avonden in het binnenzwembad, sauna waardoor je je niet veilig voelt laat staan voor je kinderen. In het weekend drinken ze tot laat in de avond en maken kabaal. Schijnt ieder jaar zo te zijn. Daarnaast vind er ook een enorme verbouwing plaats aan het water tot 22.30 in de avond. Ongelooflijk slecht voor zo’n prachtige plek die je juist uitzoekt voor de rust en mooie omgeving. Receptie doet net of ze van niets weten.

Uitmuntend

van Kints
21-4-2018
  • Onderkomen9

Het was een verrassend Ressort waar we naar zijn overgeboekt een heel mooi ressort

Matig, en eenmalig.

fam. Van Gastel
20-4-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Leuk park, leuke huizen. Helaas niet schoon. Overal lange haren, op de grond, op de trap. Toilet niet schoon. Ideaal gelegen aan kinderspeelplaats. Helaas ontbrak de deur tussen gang en woonkamer dus rustig naar het toilet gaan zonder publiek zat er niet in. Waardeloos. Jammer ook van de vele auto’s die hard rijden op t park en van de luidruchtige groepen (buitenlandse jongeren). Verder was het zwembad en het peuteraars ijs- en ijskoud. Heel onprettig. Kinderen wilden niet eens in het grote bad zwemmen en ook de kleinste (3 jr) had blauwe lippen na 15 minuten peuterbad. De frituur was kapot ( alle avonden) en geen alternatief. Konden niet in het restaurant terecht. Zelf wat gaan halen in Marken.

Kinderen hebben genoten van de springkussens en elkaars gezelschap, maar wij gaan hier zeker niet meer heen.

Als het park autovrij zou zijn, de huisjes schoon en het zwembad lekker warm dan zou het top zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam scoort een 7.21 uit 10 op basis van 92 reviews.