Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°14°
Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs en Jachthaven Uitdam voor je op een rij gezet:

36 reviews over Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam in het Nederlands

Ik had er meer van verwacht

Luc
9-8-2018

Het uitzicht geweldig . De winkel was minimaal. Restaurant was goed. De meeneem was ondermaats. De camping ligt er zo maar bij wat ik zeer spijtig vind. Aan de camping is nog wel wat werk om het naar behoren te maken.

Mooi park matige camping

S v strijdhoven
31-7-2018

Park is prachtig opgezet. Camping hangt er maar wat bij.

Niet doen

Leen
4-6-2018

Wat een leuk weekend had moeten zijn werd een enorme teleurstelling. Bij de receptie hadden ze onze naam niet in het systeem staan, totdat ze erachter kwamen dat we op de camping stonden. Dat was op zich al raar. Terwijl we de camping opreden, kwamen ons de bulldozers tegemoet. Het zandstrand is een bouwput vol zwart zand. Het sanitair is in staat van red mijn vakantie. Dit is geen camping, maar een vergeten gedeelte van het luxe bungalowpark. In de snackbar werd er door personeel gepraat over klanten. Niet doen. Inmiddels proberen wij het op te lossen met Europarcs, maar hebben het gevoel niet gehoord te worden.

Direct boeken

Prachtig gelegen, maar waardeloze camping!

Linda
22-5-2018

Kwaliteit camping staat in schril contrast met de ‘luxe’ uitstraling van het resort. Camping is een bouwplaats. Op de vooroever staat een graafmachine, zinkstukken liggen op de oever. Nauwelijks campinggasten, maar wel een luidruchtige kolonie Poolse arbeiders in tientallen blokhutjes. Busjes voor personentransport rijden hard over het terrein. Leegstaande seizoensreuzen (type kunstgras, bloembak, bijgebouw) blokkeren uitzicht en wegen. Verouderd sanitair, elektriciteitsvoorziening kapot. Strandje onbegaanbaar door bouw terras voor caravan. En, niet te vergeten, erg prijzig!

Nooit meer!

Rob
19-5-2018

Camping is ondergeschoven kindje van het park. Sanitairgebouw stinkt en is vies, evenals de stortbak voor chemisch toilet wat te vies voor woorden was. Wij hadden 3 dagen geboekt, maar na 1 dag al vertrokken. Bovendien werkzaamheden gaande. Er is ook niets te doen daar. Absoluut geen aanrader. Mensen blijf daar weg!!!

top mooi park

Thijssen
20-10-2017

12 persoons huis geweldig gehad moeite om terug te gaan bezoek aan Marken en Amsterdam gedaan

De opkomende zon boven het Markermeer is beeldschoon. De entree van de camping is weinig uitnodigend en heeft gedateerde faciliteiten. Er is de laatste 15 jaar weinig veranderd. De aanwezige trekkershutjes zien er armoedig uit en worden voornamelijk bevolkt door norse, hardwerkende mede-Europeanen uit Polen. 31 euro (all-in) per nacht voor 2 personen met een trekkerstentje op de fiets is veel te veel.

vuile trekkershut vol schimmel

Lien
6-8-2017

Vermijd het om te verblijven in een trekkershut. Ze zijn totaal afgeleefd, niet onderhouden en vol schimmel. Je ziet de schimmel in alle hoeken en het ruikt vreselijk. De hut is smerig, vol stof, zakdoeken onder het bed, kapotte en afgeleefde materialen. Je zit er in een onaantrekkelijk stuk camping, tussen de personeelsleden die er verblijven en de arbeiders. Absoluut een vreselijke ervaring!

De trekkershutten die hier staan zouden op deze manier niet meer aan toeristen verhuurd mogen worden. Echt smerig, zowel binnen - als buitenkant, weggestopt achter een terrein met bouwmaterialen(?) en een afgesloten gebouw in verval. Ooit was het hier een superplek, maar de prioriteit van de nieuwe eigenaar ligt duidelijk bij het nieuwe deel.

Voor hetzelfde geld of minder slaap je in een leuke b&b in één van de dorpjes in de omgeving.

Alleen jammer dat je dan niet zo vlak aan het water zit als hier.

Prachtige plek aan het water,vriendelijk personeel

Yolanda dekkers
6-6-2017

Wij waren met een camper en een boot op deze camping.

Het personeel was heel erg vriendelijk bij de receptie maar ook in de winkel en op het terrein zelf.

De camperplek was prima met een prachtig uitzicht op het water.

Het sanitair gebouw was schoon met heerlijke warme douches waar je geen muntje voor nodig hebt.

Er wordt nog gebouwd aan het resort maar dat ziet er al erg mooi uit met een gezellig terras aan het water.

Vanuit de camping kan men genoeg leuke uitjes maken, Amsterdam, Volendam, Marken enz.

Het varen vanuit de camping is top, de faciliteit om een bootje voor een paar dagen neer te leggen prima.

Wij hebben hier een top weekend gehad en komen zeker hier terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.