Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°4°
Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs en Jachthaven Uitdam voor je op een rij gezet:

Laatste review

We hadden een last minute in een mooi nieuw huisje. Jammer dat we waren omringd door Polen, Tsjechen, Roemenen die het met name met de snelheid in de auto niet erg nauw namen. Bij tijd en wijle levensgevaarlijk.

Het zwembad was toen wij er voor de eerste en laatste keer waren ronduit vies. DE vloer zat vol met modder, in het water dreven haren en pleisters, schoonmaken was niet het sterkste punt.

Wij waren hier in oktober toen het al redelijk koel was, desondanks stikte het van de muggen ondanks het feit dat voor alle openslaande ramen horren zaten, onbegrijpelijk waar die beesten vandaan kwamen.

Elk huisje staat aan het water, dat is heel mooi, alleen zagen we herhaaldelijk waterratten over het terrein en geen zichtbaren vangkooien. Zo te zien deed men hier niets aan.

Door de overheersende wind werden in de badkamers alle sifons leeggetrokken en dat geen lekker lucht in de badkamers.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

36 reviews over Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam in het Nederlands

Ik had er meer van verwacht

Luc,
9-8-2018

Het uitzicht geweldig . De winkel was minimaal. Restaurant was goed. De meeneem was ondermaats. De camping ligt er zo maar bij wat ik zeer spijtig vind. Aan de camping is nog wel wat werk om het naar behoren te maken.

Mooi park matige camping

S v strijdhoven,
31-7-2018

Park is prachtig opgezet. Camping hangt er maar wat bij.

Niet doen

Leen,
4-6-2018

Wat een leuk weekend had moeten zijn werd een enorme teleurstelling. Bij de receptie hadden ze onze naam niet in het systeem staan, totdat ze erachter kwamen dat we op de camping stonden. Dat was op zich al raar. Terwijl we de camping opreden, kwamen ons de bulldozers tegemoet. Het zandstrand is een bouwput vol zwart zand. Het sanitair is in staat van red mijn vakantie. Dit is geen camping, maar een vergeten gedeelte van het luxe bungalowpark. In de snackbar werd er door personeel gepraat over klanten. Niet doen. Inmiddels proberen wij het op te lossen met Europarcs, maar hebben het gevoel niet gehoord te worden.

Prachtig gelegen, maar waardeloze camping!

Linda,
22-5-2018

Kwaliteit camping staat in schril contrast met de ‘luxe’ uitstraling van het resort. Camping is een bouwplaats. Op de vooroever staat een graafmachine, zinkstukken liggen op de oever. Nauwelijks campinggasten, maar wel een luidruchtige kolonie Poolse arbeiders in tientallen blokhutjes. Busjes voor personentransport rijden hard over het terrein. Leegstaande seizoensreuzen (type kunstgras, bloembak, bijgebouw) blokkeren uitzicht en wegen. Verouderd sanitair, elektriciteitsvoorziening kapot. Strandje onbegaanbaar door bouw terras voor caravan. En, niet te vergeten, erg prijzig!

Nooit meer!

Rob,
19-5-2018

Camping is ondergeschoven kindje van het park. Sanitairgebouw stinkt en is vies, evenals de stortbak voor chemisch toilet wat te vies voor woorden was. Wij hadden 3 dagen geboekt, maar na 1 dag al vertrokken. Bovendien werkzaamheden gaande. Er is ook niets te doen daar. Absoluut geen aanrader. Mensen blijf daar weg!!!

top mooi park

Thijssen,
20-10-2017

12 persoons huis geweldig gehad moeite om terug te gaan bezoek aan Marken en Amsterdam gedaan

De opkomende zon boven het Markermeer is beeldschoon. De entree van de camping is weinig uitnodigend en heeft gedateerde faciliteiten. Er is de laatste 15 jaar weinig veranderd. De aanwezige trekkershutjes zien er armoedig uit en worden voornamelijk bevolkt door norse, hardwerkende mede-Europeanen uit Polen. 31 euro (all-in) per nacht voor 2 personen met een trekkerstentje op de fiets is veel te veel.

vuile trekkershut vol schimmel

Lien,
6-8-2017

Vermijd het om te verblijven in een trekkershut. Ze zijn totaal afgeleefd, niet onderhouden en vol schimmel. Je ziet de schimmel in alle hoeken en het ruikt vreselijk. De hut is smerig, vol stof, zakdoeken onder het bed, kapotte en afgeleefde materialen. Je zit er in een onaantrekkelijk stuk camping, tussen de personeelsleden die er verblijven en de arbeiders. Absoluut een vreselijke ervaring!

De trekkershutten die hier staan zouden op deze manier niet meer aan toeristen verhuurd mogen worden. Echt smerig, zowel binnen - als buitenkant, weggestopt achter een terrein met bouwmaterialen(?) en een afgesloten gebouw in verval. Ooit was het hier een superplek, maar de prioriteit van de nieuwe eigenaar ligt duidelijk bij het nieuwe deel.

Voor hetzelfde geld of minder slaap je in een leuke b&b in één van de dorpjes in de omgeving.

Alleen jammer dat je dan niet zo vlak aan het water zit als hier.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping EuroParcs en Jachthaven Uitdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.