Camping Minicamping Het Twiskerveld

Laatste review

Fantastische tijd gehad

Marjolijn,
30-8-2018

Een hele fijne kleine camping waar je heerlijk kan genieten van de rust en de dieren. Eén gezellig opgezet veld met ruime plekken met hegjes als afrastering. Alles ziet er verzorgd uit, het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Bij de afwasplek staan afdruiprekjes met een vaatdoekje en handzeep waar je gebruik van mag maken. Geen gedoe met muntjes voor warm water of douchen. Iedere dag verse eitjes van de kippen en vers afgebakken broodjes te bestellen. Aardige eigenaars. Wij hebben hier twee maanden mogen verblijven en hebben alweer voor volgend jaar geboekt.

64 reviews over Camping Minicamping Het Twiskerveld in het Nederlands

Fantastische tijd gehad

Marjolijn,
30-8-2018

grandioos

Marjan van der Sande,
24-8-2018

Sfeervolle camping met ruime plaatsen en superschone sanitair. Prachtige omgeving om te fietsen. voor ons ook erg praktisch de centrifuge om de fietskleding droog te maken voor de volgende dag. Wij gaan zeker nog eens terug.

Fantastisch verblijf in de Glampingtent.

Twiskerveld,
16-8-2018

Heerlijke camping, alles netjes en fris.

We verbleven een paar dagen op de camping met vrienden. Wij in de Glampingtent en zij in een caravan. In de Glampingtent omdat wij geen "kampeerders" zijn. We hebben genoten! Het was relaxt en hadden een prachtig "tiny house". De gastvrouw en gastheer verwelkomden ons zeer vriendelijk en brachten ons naar onze plek, midden in de natuur. Doucheruimtes/toiletten alles keurig schoon. Kinderen werden door de gastheer bijzonder vermaakt! Ze mochten helpen de dieren te voeren en werden weer "thuis" gebracht in de kruiwagen. Wij hadden een heel aangenaam verblijf en komen vast nog terug.

Genieten!

Fam. Plukkel,
14-8-2018

Het is een heerlijke, rustige camping. Het sanitair is netjes en schoon en word regelmatig bijgehouden. Voor de kinderen was het geweldig! Doordat de speeltuin in het midden van het veld zit kun je ze goed in gaten houden vanaf je eigen plek. Vooral het mee helpen met de boer vonden mijn kinderen geweldig en ze mochten ook nog een keer een rondje paard rijden, super! Het zijn hele lieve mensen die het met veel liefde voor iedereen zo fijn mogelijk willen maken. Echt een top week gehad!

Super!

Fam. Blom,
13-8-2018

Zoals beloofd, op naar de 9! We hebben een heerlijke week gehad. Een top camping met aardige mensen, maar vergeet ook de super omgeving niet!

Prettige ontvangst. Prachtige ruime plekken op een mooi groot grasterrein omzoomd door hoge begroeiing waardoor mooi beschut. Makkelijk bereikbaar vanaf de A7 Purmerend- Den Oever. Kindvriendelijk. Dieren aanwezig. Fietsknooppunten langs camping.

Helaas voor ons niet meer.

Theijn,
30-7-2018

De camping plaatsen zijn ruim. Jammer dat er midden op het veld caravans ipv tentjes worden geplaatst. Wifi is ronduit slecht. Hetgeen voor ons van essentieel belang was. Sanitair prima niets op aan te merken.

Omgeving is vooral voor fietsers ideaal veel uitstapjes mogelijk.

Een heerlijk plekje om te vertoeven!

Margot Abelskamp,
25-7-2018

Prima boerderijcamping. Net en schoon sanitair dat zeer regelmatig wordt schoongemaakt. Toiletpapier aanwezig en ook in elke ruimte een trekker om de vloer droog te wissen. Aardige ontvangst door Marleen waarbij je je als gast direct thuisvoelt. Bij aankomst krijg je een compleet infopakket waarin leuke en interessante zaken over de omgeving zitten een VVV kantoor zou er jaloers op zijn. De velden zijn ruim bemeten en bieden voldoende privacy. Ik sta hier nu ruim een week en vermaak me hier prima! Ik verheug me op de rest van de 1 1/2 week die ik hier nog mag blijven. Ik zou de camping beslist aanraden bij mijn vrienden. Ook de partner van Marleen neemt de kids op sleeptouw om hem te helpen met klusjes op de boerderij. Verse eitjes, broodjes zijn op de camping te krijgen. Regelmatig komt er daarnaast een bakker en ijscokar op de camping!

Wij komen zeker terug!

Wilma Post,
22-7-2018

De eigenaresse heeft het prima voor elkaar. De standplaatsen zijn prettig. Gescheiden door een haagje. Elektra en water bij de plek. Auto's alleen op de parkeerplaats. De kinderen kunnen heerlijk spelen op de trampoline of met skelters. Altijd goed in het zicht.

Het sanitair is brandschoon. Douches hebben een flinke straal. Omdat het zo schoon is houdt iedereen het ook schoon.

Bij aankomst ontvang je een map met uitgebreide informatie over wat er in de omgeving te doen is.

Wij vonden het top!

Superschoon

Lijda Huibers,
20-7-2018

Hele ruime rustige brandschone camping.

Vriendelijke eigenaresse die heel hard werkt en alles prima voor elkaar heeft.

Mooi fietsgebied met leuke gezellige stadjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Twiskerveld in Twisk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Twiskerveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.