Géén boekingskosten

• 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

119 Reviews over Minicamping Het Twiskerveld

• 9Harry23-09-2022

Een zeer nette camping

We we hebben met de camper een paar dagen hier gestaan , een zeer nette camping met ruime plaatsen en keurig sanitair. De camping is een uitstekend uitvalspunt om de prachtige omgeving te verkennen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Linda05-09-2022

Supernette en schone camping

We waren hier begin september, maar wat een fijne camping. Een vriendelijke eigenaresse, hartelijke ontvangst. Het sanitair superschoon, douchen zonder muntjesgedoe, perfecte WiFi. We komen hier zeker weer.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Bep Tiggelman19-08-2022

We komen terug

Heerlijke camping met schoon en goed sanitair. Vriendelijke eigenaren, perfecte WiFi.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Erik Blötevogel25-07-2022

Geweldige camping met enthousiaste eigenaresse

Fijne camping met mooie ruime plaatsen. Mooie omgeving zoals Medemblik, Hoorn en Enkhuizen. Bezoek vooral Zuiderzee museum en stoomtram met boot terug. Schoon en voldoende sanitair. Eitjes, broodjes en ijsjes. Enthousiaste, zichtbare en vriendelijke eigenaresse. Makkelijk boeken via website. Snel antwoord. We komen terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Margreet18-07-2022

Een leuke camping

We hebben erg genoten op deze camping in een prachtige omgeving. Al is het sanitairgebouw gedateerd, het is wel superschoon. We komen zeker een jeer terug.

• 9Bep20-06-2022

Fijne plek voor fietskampeerders

Tijdens onze fietsvakantie hebben we gekampeerd op Twiskerveld in het plaatsje Twisk. We konden gebruik maken van een prima blokhut waarin een tafel met 4 stoelen stonden, er was een kookplaatje, koelkast en magnetron. Kortom een prima plaats om te overnachten als je in de buurt van Medemblik bent tijdens je fietsvakantie.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Familie Hauwert12-06-2022

Mooie ruime camping

Een mooie ruime camping. Goede wifi en ruime plaatsen voor je caravan of camper. Wij stonden 2 nachtjes met onze kleinkinderen maar die vonden het jammer dat we weer naar huis gingen. Er was genoeg te doen voor hun met o.a. een trampoline en skelters. Ook was er een ruime blokhut waar kleurtjes en kleurboeken lagen. Ook lagen daar leesboeken voor jong en oud. Marleen ging nog met onze kleinkinderen eieren zoeken en ze mochten de pony verzorgen. Het is zeker voor herhaling vatbaar en we komen nog een keer terug.

• 9Harrie Steenkamer06-06-2022

Heerlijke plek !

Uitstekende camping, prima sanitair, hele goede WiFi, prima uitvalsplek en zeer vriendelijke eigenaren. Ruime plekken op een heerlijk grasveld. Kortom : zeer goed, we komen terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Saskia Roest06-05-2022

top verblijf!

We hebben met ons vieren (ouders + 2 jongens van 12 en 15) een superleuke tijd gehad. De trampoline blijft altijd leuk. Het allerleukste was het verzorgen van de paarden en wat een grote en lieve geiten waren er. Uiteindelijk hebben we alle vier voor het eerst in ons leven op een paard gezeten (klein rondje om de camping heen). Ook erg fijn dat je 's morgens verse broodjes kunt ophalen en dat er zelfs een mini-bieb was en wat speeldingen. Heerlijk veel ruimte op het mooi kort gemaaide gras, zodat je daar lekker kunt voetballen enz. En de omgeving is schitterend; de tulpen staan mooi in bloei en er zijn veel monumentale panden. Een aanrader dus!

• 9Fam kooij28-09-2021

Schitterende mini camping, enthousiaste eigenaren, leuk ontvangen. Mooie plaatsen, goed verdeeld. Sanitair is keurig onderhouden, douches zijn heerlijk! Schitterend monumentaal dorpje! Veel gefietst, prachtige omgeving. Een echte aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar