Géén boekingskosten

Meer camping info

111 Reviews over Minicamping Het Twiskerveld

• 8Saskia Roest06-05-2022

top verblijf!

We hebben met ons vieren (ouders + 2 jongens van 12 en 15) een superleuke tijd gehad. De trampoline blijft altijd leuk. Het allerleukste was het verzorgen van de paarden en wat een grote en lieve geiten waren er. Uiteindelijk hebben we alle vier voor het eerst in ons leven op een paard gezeten (klein rondje om de camping heen). Ook erg fijn dat je 's morgens verse broodjes kunt ophalen en dat er zelfs een mini-bieb was en wat speeldingen. Heerlijk veel ruimte op het mooi kort gemaaide gras, zodat je daar lekker kunt voetballen enz. En de omgeving is schitterend; de tulpen staan mooi in bloei en er zijn veel monumentale panden. Een aanrader dus!

• 9Marian24-08-2021

Gastvrije camping

Een fijne ontvangst , een prachtige mooi onderhouden en super schone camping. De familie Kossen is niets te veel. Heerlijk spelen voor de kinderen: skelters, trampoline, zandbak en glijbaan. En niet te vergeten de dieren erg leuk.Broodjes in de ochtend en ook verse eieren te koop.Medemblik een leuke stad om heen te fietsen door het mooie dorp Twisk. Veel te doen in de omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie Akerboom10-08-2021

Aanrader

De kernwoorden van de camping worden waargemaakt. Privacy, gezellige sfeer, kindvriendelijk en schoon sanitair.Zeer ruime plekken. Heerlijk verse broodjes ‘s morgens. Een fijne kleinschalige camping in de nabijheid van diverse havensteden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Catharina10-08-2021

Verzorgde camping bij het schilderachtige Twisk

Goed verzorgde minicamping met ruime plaatsen. Eenvoudig sanitair, maar altijd schoon.Vriendelijke eigenaren die met veel inzet voor hun camping zorgen. Het grasveld is zeer mooi. Jammer dat er toch nog mensen zijn die deze goed verzorgde grasmat met een plastic zeil kapot maken. Vlakbij het betoverende Twisk met wondermooie stolpboerderijen en romantische doorkijkjes Op fietsafstand van Hoorn en Medemblik, eeuwenoude steden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Harry en Joke Vrieling04-08-2021

Uitstekend

Prachtige camping. Vriendelijke eigenaren. Super schoon sanitair. Wij hebben vanaf de camping prachtige fietstochten gemaakt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Sandra Nobels29-06-2021

Fijne plekken met goede Wifi, schoon sanitair!

De WiFi is sterk verbeterd, ik heb er tijdens Corona prima kunnen werken. Het sanitair is ook goed verzorgd. De eigenaren zijn vriendelijk en altijd bereid om je te helpen. Wij hebben een grote plek met heggen als afbakening, dat vinden wij erg fijn! Leuke steden in de buurt zoals Hoorn, Medemblik en Alkmaar. Je kunt hier prima fietstochten maken.

• 9Mark Hofman21-06-2021

Prachtige locatie, brandschone faciliteiten!

Wij hebben een aantal dagen doorgebracht op het Twiskerveld, een prachtige kleinschalige camping met brandschoon sanitair. Zelden een eigenaar getroffen die zo gepassioneerd met haar gasten en het onderhoud van het terrein en de faciliteiten bezig was. Soms tot in de late avonduren! Twisk is een schitterend dorpje in lintbebouwing en de ideale verblijfslocatie voor een mooie fietstocht en een bezoek aan Hoorn en Medemblik.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marita en Fons18-06-2021

Bijzonder mooie camping met grote plaatsen

Na een regenperiode was het vrij nat maar onze caravan werd netjes met de trekker op zijn plek gereden. Zeer vriendelijke eigenaren, altijd bereid je te helpen en vragen te beantwoorden. Mooie grote plaats, hele goede wifi en super schoon sanitair. Uitgangspunt voor bezoek aan mooie historische stadjes zoals Medemblik, Hoorn, Enkhuizen en Akmaar. Het fietsen vonden wij wat minder. Altijd wind, heel vlak land en meestal allemaal rechte wegen. En dan al die windmolens! Maar als je voor de stadjes komt kom je zeker aan je trekken.

• 10Mario Marijnissen15-06-2021

een fantastische camping die een thuisgevoel geeft

Na vele jaren gekampeerd te hebben troffen we nu een topper aan. Een kleine, zeer schone en gastvrije camping in een geweldige omgeving. Eenvoudig sanitair maar geweldig schoongehouden. Rustige camping met kleine dieren, speeltuin. Bakkers voorhanden en ijs. Eigenaars staan steeds klaar om iedereen met alles te helpen.

• 9Fam Huging17-05-2021

Fijne camping tussen de bloembollen

Twee keer een paar dagen gastvrijheid genoten van de aardige mensen van deze camping. Kleinschalig, schoon en s morgens heerlijke warme broodjes. We komen zeker terug.

Camping Minicamping Het Twiskerveld info

Camping-informatie