Camping De Bongerd Campingpark

7.8Goed

Nederland, Noord-Holland, Tuitjenhorn

7.8Goed

• 7.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor De Bongerd Campingpark voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Campingpark De Bongerd (Tuitjenhorn) is leuk voor gezinnen met kleine kinderen. In het binnenbad, buitenbad of met de animatie hebben ze veel plezier. Ook zijn er verschillende speeltuinen. In het restaurant kun je een hapje eten of juist wat bestellen. Camping De Bongerd Campingpark ligt aan de kust, waar het strand van Hargen een fijne plek is.

Contact

236 reviews over Camping De Bongerd Campingpark

• 2019
    10Jan11-10-2019

Fantastisch gehad, over een aantal jaar weer!

Wat hebben wij een schitterende vakantie gehad en wat zijn de mensen van de Bongerd bevlogen! Onze jongste ging huilend naar huis omdat ze wilde blijven. Ik vind de negativiteit over de Bongerd in sommige beoordelingen ook echt abnormaal als je ziet hoe hard iedereen er voor werkt. Tijdens ons verblijf was er 4x per dag een schoonmaakronde door de sanitairgebouwen en zag alles er top uit, hadden we super leuke en gezellige animatie en werden we snel en goed geholpen op het terras. Wat er dan ook geschreven wordt is wellicht voor een enkeling zo geweest maar enorm onterecht dat de Bongerd zo weg gezet wordt. Wij zouden zeker nog een keer gaan niet volgend jaar, maar toch ooit gaan we een keertje terug. Puur omdat we ook heel benieuwd zijn naar alle nieuwe uitbreidingen die ze gaan realiseren!

• 10Staat v/h sanitair

• 6Job29-08-2019

Nooit meer denk ik !

Als je naar Campingpark de Bongerd wil let dan op want, ze hebben hele smerige toilet hokjes er liggen drollen op de vloeren en heel veel verstopte toilet hokjes, en de wasmachine is wel een week of twee defect geweest dus let op als je naar Campingpark de Bongerd wil !

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Vakantieganger20-08-2019

Fantastische kindercamping

Nu voor de 3e keer op de Bongerd onze vakantie gevierd. In 1 woord fantastisch. Mooie camping, goed en schoon sanitair en leuke animatie. Het buitenzwembad is een grote aanwinst.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Pouwels18-08-2019

Kids hebben zich heel goed vermaakt

De camping is erg leuk voor kinderen van vele leeftijden. Voor iedereen is er wel iets te doen. Onze kinderen 6, 3 en 1 hebben zich dan ook geen moment verveeld!

Animatie vonden wij niet heel goed knutselen was erg druk en daardoor erg rommelig. Dat had anders gekund. Ook hebben wij 1 activiteit meegedaan en deze werd helaas afgeraffeld omdat de tijd om was. Dat was heel jammer voor mijn zoon en de kindjes die nog moesten.

Het sanitair was ook niet heel erg schoon. In het begin van de vakantie werd er zelfs op een hele vervelende tijd (8 uur sochtends) een grote schoonmaak gehouden. Dit was na klachten verplaatst naar een eerder tijdstip. Helaas werd er verder over de dag niet echt schoongemaakt. Heb ze alleen zien vegen en de wc bekijken. Niemand liep met een doekje rond.

Wel een pluim voor het personeel in het restaurant na een foutje met een rekening.

Leuke camping, maar voor ons nu geen 5 sterren waard.

• 9Alice17-08-2019

Fantastische camping

Zeer fijne camping echt 5 sterren. Leuk zwemparadijs zowel buiten als binnen en speelparadijs. Kinderen van 2 en 4 konden alleen van de glijbanen. Animatie was leuk( iets teveel over vervloeking deze keer en dan voor de 7- show) animatie was ingedeeld tot 7 jaar en vanaf 8 jaar. Leuk restaurant, leuke broodjesshop. Ook en grote deen supermarkt dicht bij. Merg de auto 15 minuten bij vele prachtige stranden en duinen vandaan. Wij hadden slecht weer een dag en onze tent hield het niet de camping kwam ons en vele anderen gelijk te hulp. Sanitair had wel wat vaker schoon gemaakt kunnen worden, en wat vaker closet bij vullen. Al met al een echte aanrader!

• 2Edwin de Visser16-08-2019

Nooit meer.

We hebben er 3 weken gestaan. De hygiene is zeer slecht in de was ruimtes. Schoonmaak ploegen zijn er 1 x per dag te zien. Toilet en douche is slecht schoongemaakt en veels te weinig. Zwembad word door zeer jonge jongens en meiden overgelaten om toezicht te bewaren. Onverantwoord!! Animatie staat te schelden bij de attracties waar alle kinderen bij staan.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Vieveen14-08-2019

Voor 1 keer

We hadden een kleine plek iedereen boven op elkaar. Binnen zwembad leuk maar erg veel gloir. Winkel en restaurant zijn erg prijzig cola voor 3euro 15 . Animatie kan beter En sanitair gebouw was niet zo schoon.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Katja05-08-2019

Super!

Super leuke camping met top animatie. Zeker een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. Jansen03-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Wat een leuke kinder camping, mooi groen aangekleed, sfeervol. De kinderen hoeven zich niet te vervelen. Er is zoveel te doen, zowel binnen als buiten. Vriendelijk personeel, heel erg gericht ook op de kids. Echt een aanrader. Enige punten ter verbetering: camping winkel aan kleine kant en erg prijzig. En die vingerscan voor in en outdoor zwembad en speeltuin die voor velen niet werkte. Ook niet voor onze zoon gedurende de gehele vakantie, ondanks nieuw systeem bleef het niet werken,. Tip: polsbandjes invoeren ipv die scan scheelt een hoop frustratie

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7G.Insing16-07-2019

Jammer

Al meer dan 10 jaar kamperen wij elk voorseizoen met heel veel plezier op deze camping alleen vraag mij wel af waar de regel gebleven is rust tussen 23.00 uur s'avonds en 0.700 uur s'ochtends die regel schijnt te zijn veranderd in "relatieve" rust, dan kan iedereen de rest zeker bij gebrek aan controle zelf wel invullen!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

7 tips over Camping De Bongerd Campingpark

• Daphne, 13-01-2013

Bezoek eens de westfriese markt in schagen iedere donderdag, met optocht met paarden en klederdacht!! Erg leuk..

• dafy klooster, 11-08-2012

leuke camping om zeker weer eens terug terugtekomen animatie deed uiterst hun best lichtjes avond was ook heel leuk super vooral 600 waxine lampjes van onze buren was super mooi gemaakt verdiende aanmoedigingsprijs al met al hartstikke leuke camping

• linda, 08-08-2012

de deen ligt 500 meter verder op (supermarkt) dagje texel prima aan terijden 35 euro retourtje met de auto excursie wadlopen en meeuwen kijken was heel leuk.

9 vragen over Camping De Bongerd Campingpark

• Debbie, 15-07-2018

Tentharingen

Kan je op deze camping met plaatsen van gestampte schelpen gewone ijzeren haringen gebruiken of zijn rotspennen beter? Voordat we met de verkeerde daar over een week staan 😃

• AnneKP, 04-08-2015

Boomgaard lodges

Iemand bekend met de boomgaard lodges? Ruim? Schoon? Aanrader? 2x een 2 persoons kamer?

• Jack, 15-12-2014

vaste gasten/kliekjes?

Ik hoor dat er veel vaste campinggasten zijn die elk jaar terugkomen. Heeft iemand daar ervaring mee op de Bongerd? Staan ze vaak op dezelfde plekken en zo ja, waar zijn die plekken? Wij hebben zelf de ervaring op een andere camping in NL dat als je tussen de 'kliekjes' staat, je niet het échte campinggevoel (saamhorigheid) krijgt. En voor de kinderen is het ook niet leuk want die worden meestal genegeerd door andere kinderen die elkaar al jaren kennen... Wij zijn huiverig voor een veldje waar de hele kliek samen aan het bbq-en is en jij als enige toekijkt dus tips qua veldje/plek zijn welkom!!

van Leeuwen, 07-04-2015

Wij hebben hier geen last van gehad. Natuurlijk zijn er gasten die het jaar ervoor er ook waren, maar er waren geen veldjes met kliekjes. Er zijn wel vaste gasten met een caravan, maar die staan elders apart op de camping voor het hele jaar.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig