Camping De Bongerd Campingpark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°17°
Camping De Bongerd Campingpark

We hebben een aantal aanbieders voor De Bongerd Campingpark voor je op een rij gezet:

217 reviews over Camping De Bongerd Campingpark in het Nederlands

Heel fijn gehad

Anouk
1-8-2018

Camping met vele pluspunten: autovrij, schoon en voldoende sanitair, warme douches, leuke animatie, ruime veldjes mooie speeltuinen, prima restaurant, gave glijbanen in de zwembaden,goed toezicht in t zwembad. Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug!

Een enkel minpunt: friettent is relatief duur: weinig friet voor je geld (onze zoon van 3 had precies genoeg aan z'n bakje friet/er is geen grote/kleine portie te bestellen), ijsjes zijn daarentegen prima geprijsd. Buitenbad is aan koude kant,zeker voor de echte kleintjes. Wij vonden het toezicht overal goed (animatie, zwembaden) behalve in de binnenspeeltuin: grotere kinderen (7+) die in de 0-3 arena wild spelen, onze baby werd onder de voet gelopen; agressie tussen kinderen onderling; kinderen die dingen bezet houden/andere kinderen tegenhouden. Zo streng als ze in het zwembad zijn op ongewenst gedrag, hier zag je niemand (en ook geen ouders in veel gevallen).

Genoten in de eerste week

Fam ortow
30-7-2018

We vonden het binnenzwembad leuk maar toen het op de camping druk werd was deze erg klein. Onze kids misten echt een groot diep zwembad waar ze in konden duiken. In het binnenzwembad was dit erg gevaarlijk door alle drukte. Animatie was leuk en Esmee was duidelijk erg favoriet bij onze kinderen. De vingerscans hebben bij ons niet 1 dag gewerkt dus dit was zeker zeer vervelend dat we lang moesten wachten om binnen te komen. Al met al genoten maar we zouden qua drukte niet meer in het hoogseizoen gaan maar net voor de drukte begint.

Mooie camping , maar geen tweede keer!

Michaela en Johnny
23-7-2018

Nette camping , maar zou er nooit meer naar toe gaan , prijs kwaliteits verhouding te groot.

Buitenzwembad te klein en de stoelen om het zwembad door vaste gasten geclaimd prijs winkeltje te hoog wat degene hierboven ook zei.

Sanitair word goed schoongemaakt maar gauw is die weer smerig door kinderen zonder ouders na de toilet gaan.

Vijver konden we niet in zwemmen vanwege blauwalg maar ja dat was in meerdere plekken in Nederland .

En waar wij ons het ergste aan ergerde was voetballen voor de tenten terwijl er een groot veld is waar het kan en een voetbalveld !!!

Verder Animatie oké alleen vaak het zelfde .

Binnenbad mooi maar ook klein , kinderzwembad en holle bolle boom buiten ook mooi maar te klein, en verouderd .

Leuk voor de kinderen

Pieter
19-7-2018

Speelplezier voor kinderen genoeg, maar ik heb toch enkele puntjes waardoor ik niet terug kom. Wij zijn hier met 28+ graden en er is geen airco. Nou is dat nog niet eens zo erg, maar zodra je de ramen openzet s'nachts word je gek van de muggen! Maak wat horren voor het raam! Het 2 persoonsbed is niet geschikt als je 1.85+ bent. De matrassen zijn te klein en schuiven weg. Eten en drinken, en het winkeltje zijn veels te duur. 4 kaiser broodjes, 4 croissants en een half mikje wit brood zijn 7 euro!

Gelukkig kunnen wij dit ons veroorloven, maar ik geloof best dat mensen met een kleine beurs hiervan schrikken.

We komen zeker nog een keer terug!

De Kaartgroep
5-7-2018

We waren met 4 vrouwen (kaartgroep) gezellig een nachtje blijven slapen in een boomgaard Lodge! Erg netjes en schoon!

En natuurlijk konden we er ook kaarten. Top!!

Fantastisch!

Jessica
5-7-2018

Er was niets wat ik niet goed vond. Het was een fantastische vakantie! Weer zat mee, dat scheelt veel maar het is echt een leuke, mooie, verzorgde en kindvriendelijke camping. Super!

Fantastische camping

Peter vd Heijden
24-6-2018

Fantastische camping met veel vermaak zowel binnen als buiten! Overal goed over nagedacht en op en top voor kinderen!

Geweldige super schone vijfsterren camping!

Brenda
19-6-2018

Fantastische mooie camping echt 5 sterrren waardig leuk voor alle leeftijden en als extra opsteker super schoon sanitair door de soparella's echt top! Overal is aangedacht veel te doen en leuke faciliteiten vooral het waterpretpark is erg leuk! Het boomgaard thema is leuk bedacht overal komen de appels in terug. Komen zeker nog eens terug!

Bureaucratisch

Hulsbosch
6-5-2018

Mooi park voor kleine kinderen , Sanitair zeer goed en schoon,!

Echter zou ik niet meer terug gaan naar dit park ,dit om het feit dat men vrij bureaucraties is met het na leven van de regels , het kan in mijn beleving wat vriendelijker over gebracht worden.

Ook heb ik het idee dat het computer systeem niet gebruiksvriendelijk is voor de medewerkers .

Nogmaals mooi park ....

super!

Carla
22-4-2018

geweldige camping. over het algemeen heel goed. binnenzwembad alleen geschikt voor de wat kleinere kinderen. buiten niet geweest. ziet er heel goed uit. over de restaurants waren we minder te spreken. 1ste dag bij het "goedkopere"restaurant" gegeten met zijn 2en. we waren laat, dus de enigen die nog moesten eten. we hebben bijna een uur moeten wachten. het eten zelf was heel goed. zondag Moederdag, in het andere restaurant gegeten met moeder, kinderen en kleinkinderen. gereserveerd, maar moesten nog langer wachten! dit met 3 kinderen van 3 en 2. daarbij heeft mijn 2de kleindochter een brandblaar opgelopen omdat het buffet niet is afgeschermd. hoop dat ze daar iets aan gedaan hebben. eten was trouwens heel goed. toiletgebouw is super. aangezien je van alle faciliteiten gebruik mag maken, is prijs kwaliteit heel goed. je kunt b.v. ook voor een klein prijsje een picknick tafel huren. super handig. dus echt een aanrader! deze moederd. weer

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bongerd Campingpark in Tuitjenhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bongerd Campingpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bongerd Campingpark scoort een 7.97 uit 10 op basis van 217 reviews.