Camping De Bongerd Campingpark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°14°
Camping De Bongerd Campingpark

We hebben een aantal aanbieders voor De Bongerd Campingpark voor je op een rij gezet:

210 reviews over Camping De Bongerd Campingpark in het Nederlands

Fantastische camping

Peter vd Heijden
24-6-2018

Fantastische camping met veel vermaak zowel binnen als buiten! Overal goed over nagedacht en op en top voor kinderen!

Geweldige super schone vijfsterren camping!

Brenda
19-6-2018

Fantastische mooie camping echt 5 sterrren waardig leuk voor alle leeftijden en als extra opsteker super schoon sanitair door de soparella's echt top! Overal is aangedacht veel te doen en leuke faciliteiten vooral het waterpretpark is erg leuk! Het boomgaard thema is leuk bedacht overal komen de appels in terug. Komen zeker nog eens terug!

Bureaucratisch

Hulsbosch
6-5-2018

Mooi park voor kleine kinderen , Sanitair zeer goed en schoon,!

Echter zou ik niet meer terug gaan naar dit park ,dit om het feit dat men vrij bureaucraties is met het na leven van de regels , het kann in mijn beleving wat vriendelijker over gebracht worden.

Ook heb ik het idee dat het coputer systeem niet gebruiksvriendelijk is voor de medewerkers .

Nogmaals mooi park ....

super!

Carla
    22-4-2018

geweldige camping. over het algemeen heel goed. binnenzwembad alleen geschikt voor de wat kleinere kinderen. buiten niet geweest. ziet er heel goed uit. over de restaurants waren we minder te spreken. 1ste dag bij het "goedkopere"restaurant" gegeten met zijn 2en. we waren laat, dus de enigen die nog moesten eten. we hebben bijna een uur moeten wachten. het eten zelf was heel goed. zondag Moederdag, in het andere restaurant gegeten met moeder, kinderen en kleinkinderen. gereserveerd, maar moesten nog langer wachten! dit met 3 kinderen van 3 en 2. daarbij heeft mijn 2de kleindochter een brandblaar opgelopen omdat het buffet niet is afgeschermd. hoop dat ze daar iets aan gedaan hebben. eten was trouwens heel goed. toiletgebouw is super. aangezien je van alle faciliteiten gebruik mag maken, is prijs kwaliteit heel goed. je kunt b.v. ook voor een klein prijsje een picknick tafel huren. super handig. dus echt een aanrader! deze moederd. weer

Fantastisch voor jonge kinderen

R
    9-4-2018

Met ons gezin bestaande uit 4 kinderen van 7,9,10,12 jaar en 2 volwassenen hebben we het paasweekend doorgebracht in de stacaravan XL op De Bongerd.

We hebben genoten van de zeer complete stacaravan XL (91 op de plattegrond), perfecte ligging. campinggedeelte deed erg gemoedelijk en gezellig aan. Niet te groot maar ruime plaatsen. Er zijn volop faciliteiten. Binnenspeeltuin, zwembad, restaurants, snackbar, buitenspeeltuin met waterpark, winkeltje, speelvijver. keurig verzorgd en ziet er allemaal heel leuk uit. Medewerkers overal ook erg vriendelijk. De camping zegt zelf geschikt te zijn voor kinderen t/m 12 jaar. Hier zou ik 10 jaar van maken. Onze oudere kinderen miste met name de uitdaging in het zwembad. Het diepe bad is veel te klein. het ondiepe bad is daarentegen fantastisch voor kleinere kinderen. Voor jonge kinderen is deze camping absoluut geweldig en kan zich makkelijk meten aan de bekendere top campings!

Top vakantie

Ruud
    12-9-2017

Mooi schone camping met fantastische voorzieningen (voor kinderen moet dit een waar paradijs zijn). Zeer vriendelijk personeel. Top!!

Topcamping met alle faciliteiten voor kinderen

Familie v.d. Voort
    29-8-2017

Voor onze jongens (7 en 9) is De Bongerd een paradijs. Ga maar na: zeer mooie buitenspeeltuin, prachtige binnenspeeltuin, indoor waterspeelparadijs, speelstrandje met attributen, buitenzwembad, theatervoorstellingen, animatie, sportvelden, airtrampolines, speeltuinen (en dan niet van die zandbakjes met 1 wipkip)... Bijna elke op kinderen gerichte camping heeft een aantal van dit soort faciliteiten, maar De Bongerd heeft ze allemaal. Onze jongens hebben zich een week lang geen seconde verveeld en waren erg teleurgesteld dat de vakantie er op zat.

Ligging - 8: Alkmaar, Schagen, het strand: allemaal dichtbij (met de auto). Sommige campings hebben een schitterende natuurlijke omgeving (bos, heide, enz), De Bongerd is simpelweg een (zeer mooi ingerichte) camping op een reeks weilanden naast in een klein dorpje. Niks mis mee.

Prijs - 8: De Bongerd is de duurste camping waar wij zijn geweest. Even een dagje bijboeken is best prijzig (68,-) omdat alle extra kosten opnieuw worden berekend. Maar ja: je hebt er ook alles.

Sanitair - 10: dit hebben wij in 5 jaar kamperen met meerdere campings per jaar nog nergens zo goed gezien. Nergens rijen (want genoeg van alles) en meerdere schoonmaakrondes per dag.

Eetgelegenheden - 8: wij hebben hier weinig gebruik van gemaakt. De snackbar is goed en snel, het restaurant hebben we niet bezocht. Er is ook een brasserie bij het kleine buitenzwembad, maar die was beide keren dicht.

Kindvriendelijk - 10: alles wat je kunt bedenken is er. Tevens kwam de brandweer langs voor spelletjes, was er een feestelijke lichtjesoptocht, enz.

Zwembad - 9: het binnenzwembad (Holle Bolle Plons) is een speelparadijs met glijbanen e.d. Er is een klein, warm, zwembadje bij, waar vooral ouders met kleine kinderen in liggen. Het buitenzwembad ligt op een ander deel van de camping. Dat bad is prima (heeft ook veel zit- en speelgelegenheid), maar het water wordt (volgens ons) niet verwarmd, waardoor het als 'te koud' werd beoordeeld door onze kinderen. Er is overigens ook een leuk strand- en waterspeelgebiedje met kabelbaan en oversteekparcours.

Hygiene - 10: wij zaten op de camping (toerplaats). Alles was aan kant en schoon.

Verder: ik lees hier op Zoover klachten over lawaai en niet zo nette gasten. Hier hebben wij, als bezoekers van de camping, niets van gemerkt. Wellicht is dat in het stacaravan deel anders. Wij zagen geregeld 's avonds vriendelijke beveiligingsmensen in de rondte fietsen. Kijk: er zijn campings waar het 's avonds om 22.00 uur stil is. Dat is hier gewoon niet zo. Er is wat rumoer, vooral van pre-pubers, maar het is niet lawaaiig.

Super camping

Saar
    17-8-2017

Echt een leuke kindercamping.

Zelfs met slecht weer heel veel te doen en vooral met jongere kinderen.

Vriendelijk personeel. Paar jaar geleden ook al geweest met heel slecht weer. Toen aantal verbeterpunten doorgegeven en mooi om te zien dat daar ook echt wat mee gedaan is.

Mooie veldjes en schoon sanitair

Wij komen zeker terug en zijn benieuwd volgend jaar naar het nieuwe buitenzwembad.

2 mooie weken gehad met kids...muv dat ons jongste zoontje al met uurtje op camping van speeltoestel viel...(wat tot 1 nachtje ziekenhuisopname leide)...wat een fantastich personeel dat ons hiermee heeft geholpen en daarna nog dagelijks interesse erin toonde...de oudste 2 meiden hebben we weinig bij de tent gezien...knutselclub,zwembad binnen&buiten,animatie top..wij hebben alweer geboekt voor 2018!!

Paradijs voor kids

Reinard Knop
    10-8-2017

Wederom prima vermaakt. Animatie geweldig, prima restaurant en er wordt jaarlijks geïnvesteerd op het park om deze op sterniveau te houden. Een tip voor de camping heb ik wel. Een thermostaat kraan in de douches zou heel welkom zijn. Vond ze vrij koud. Een limiet is begrijpelijk, maar dan wel je eigen temperatuur bepalen is een welkome aanvulling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bongerd Campingpark in Tuitjenhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bongerd Campingpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bongerd Campingpark scoort een 7.95 uit 10 op basis van 211 reviews.