8,5

21 reviews over Camping Eindeloos in het Nederlands

Heerlijk om op deze mini-camping te verblijven!

André Ribbers
4-8-2019

Wat een mooie vergezichten op “Eindeloos”. Wij hebben hier een weekend met onze tent gekampeerd. Heerlijk! Erg sympathieke eigenaar Theo. Prima sanitair! Wij komen hier zeker terug! Heerlijk fietsen in de omgeving en binnen 6,3 km zit je op het strand. Onze vaste strandclub in Callantsoog is “Woest” met zusje “Paal 6” in Julianadorp. Heerlijk om hier te zijn en los te komen van de dagelijkse sleur. Theo heeft het met “Eindeloos” prima voor elkaar.

We hebben heerlijk geslapen

Fam Gnodde
11-6-2019

Even een paar dagen er tussen uit

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke weekeinden gehad. Komen zeker nog terug.

Pilkes
29-5-2019

Perfect sanitair. Alles keurig schoon. Mooi wijds uitzicht. Vriendelijke eigenaar. Rustige camping.

fantastisch

paulien schilder
23-4-2019

wat is de douche en toilet unit prachtig geworden. na veel revieuws gelezen te hebben over de gedateerde toilet unit mag dit nu toch echt wel benoemd worden. een echte aanwinst.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is hier fantastisch!

Peter en Monique
6-8-2018

Op deze camping voel je je direct thuis. Leuke ontvangst en je mag zelf een plek uitzoeken. De plekken waren zeer ruim met uitzicht op de bollenvelden. Iets nodig vraag het aan Theo, hij regelt het voor je. Theo doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het sanitair is schoon en het water gloeiend heet. Mooie omgeving om te fietsen en Alkmaar is een aanrader.

Ontspannen en relax en normaal

Guus van de Wetering
24-7-2018

Leuke ontvangst de “boer” was op het land er hing een bordje zoek maar een plekje we komen wel langs. Leuk rustige locatie ideaal voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen. Er is een grote trampoline en schommel speelhuisje direct ernaast een dierenweide. Wij zaten aan de achterkant met een prachtig vergezicht. Ook zijn er beschutte plekken met tot zeer laat de zon. Je hebt wel fietsen nodig als je met een camper komt. Prachtig fiets route door het duingebied naar Den Helder. Voor Den Helder linksaf slaan dan ga je over asfalt direct langs de zee helemaal naar de veerboten. Zeker de moeite waard om hier te verblijven ook vlak bij Callantsoog. Voor een minicamping zeker een aanrader.

Een camping met een "view".

Ricardo
30-5-2017

Mooie camping! Zeer ruime plekken met een prachtig uitzicht over de landerijen. Op ongeveer 15 min fietsen van Callantsoog. Klein minpuntje is het aantal douches. Als de camping vol is, is het even wachten bij de douch. Voor de rest TOP!

Gereisd Met partner in mei 2017

Minicamping..? Wat veel auto's!

Nick en Sofie
28-5-2017

Mooi gelegen camping, wat minder mini dan op de website omschreven. Geen 15 maar ruim 40 caravans, campers en tenten. Desondanks wel rustig waar wij stonden. Helaas geen gras, maar landbouwgrond met onkruid en grassen, dat maakte het een beetje zanderig en modderig. Gelukkig mooi weer, dus viel de viezigheid aan schoenen, voeten en bekleding mee. Het campingterrein ligt rondom het bedrijf. Achter de schuur was het erg rommelig en slordig. Jammer. Beetje desolate aanblik. Het uitzicht over de bollenvelden maakte veel goed, de draaiende motor van de tractor de hele nacht ivm sproeien was wel vervelend voor de nachtrust, maar hoort nu eenmaal bij 'de boer'. WiFi zou aanwezig zijn, niet gevonden. Toiletgebruik niet toereikend voor zoveel gasten. Wel schoon. Gebouw oogt wel erg versleten en trap niet handig voor minder mobiele mensen. Geen stevige leuning en doorbuigende treden/plateau. Twee afwasplaatsen met warm water, erg weinig voor het aantal gasten. Wel goed heet water. Douches benauwd en gedateerd. Ook hier weer niet toereikend voor het aantal gasten (4 douches). Vriendelijke eigenaar. Geen nummering en dat lijkt prettig, maar met zoveel gasten sta je dan wel hutje-mutje. We hadden gereserveerd, maar er bleek geen plek voor ons aangewezen te zijn. Zelf wat opzoeken, aldus de eigenaar joviaal. Hij meent en bedoelt het echt goed! Dat wel, gelukkig. Eindeloos...? Nee vinden wij niet. Het viel ons tegen.

Gereisd Met partner in mei 2017

super naar onze zin eigenaar heel eenvoudig

Jan en Jannie Schurink
7-9-2016

Wij komen al jaren hier op de camping.We zijn wat oudere mensen en zijn niet van alles meer nodig en kiezen mede daarom voor een boerencamping bij toeval hier aan geland er is WIFI gratis zit bij de prijs in .De eigenaar is heel vriendelijk en heel behulpzaam wij zijn erg tevreden .Ook de prijs komt ons goed uit .Je mag er bijna alles .

Fijne rustige camping in een mooie omgeving

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eindeloos in t Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eindeloos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.