Camping Eindeloos

17 reviews over Camping Eindeloos in het Nederlands

Het is hier fantastisch!

Peter en Monique
6-8-2018

Op deze camping voel je je direct thuis. Leuke ontvangst en je mag zelf een plek uitzoeken. De plekken waren zeer ruim met uitzicht op de bollenvelden. Iets nodig vraag het aan Theo, hij regelt het voor je. Theo doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het sanitair is schoon en het water gloeiend heet. Mooie omgeving om te fietsen en Alkmaar is een aanrader.

Ontspannen en relax en normaal

Guus van de Wetering
24-7-2018

Leuke ontvangst de “boer” was op het land er hing een bordje zoek maar een plekje we komen wel langs.

Leuk rustige locatie ideaal voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen. Er is een grote trampoline en schommel speelhuisje direct ernaast een dierenweide.

Wij zaten aan de achterkant met een prachtig vergezicht. Ook zijn er beschutte plekken met tot zeer laat de zon. Je hebt wel fietsen nodig als je met een camper komt. Prachtig fiets route door het duingebied naar Den Helder. Voor Den Helder linksaf slaan dan ga je over asfalt direct langs de zee helemaal naar de veerboten. Zeker de moeite waard om hier te verblijven ook vlak bij Callantsoog.

Voor een minicamping zeker een aanrader.

Een camping met een "view".

Ricardo
30-5-2017

Mooie camping! Zeer ruime plekken met een prachtig uitzicht over de landerijen. Op ongeveer 15 min fietsen van Callantsoog. Klein minpuntje is het aantal douches. Als de camping vol is, is het even wachten bij de douch. Voor de rest TOP!

Minicamping..? Wat veel auto's!

Nick en Sofie
28-5-2017

Mooi gelegen camping, wat minder mini dan op de website omschreven. Geen 15 maar ruim 40 caravans, campers en tenten. Desondanks wel rustig waar wij stonden. Helaas geen gras, maar landbouwgrond met onkruid en grassen, dat maakte het een beetje zanderig en modderig. Gelukkig mooi weer, dus viel de viezigheid aan schoenen, voeten en bekleding mee. Het campingterrein ligt rondom het bedrijf. Achter de schuur was het erg rommelig en slordig. Jammer. Beetje desolate aanblik. Het uitzicht over de bollenvelden maakte veel goed, de draaiende motor van de tractor de hele nacht ivm sproeien was wel vervelend voor de nachtrust, maar hoort nu eenmaal bij 'de boer'.

WiFi zou aanwezig zijn, niet gevonden. Toiletgebruik niet toereikend voor zoveel gasten. Wel schoon. Gebouw oogt wel erg versleten en trap niet handig voor minder mobiele mensen. Geen stevige leuning en doorbuigende treden/plateau. Twee afwasplaatsen met warm water, erg weinig voor het aantal gasten. Wel goed heet water. Douches benauwd en gedateerd. Ook hier weer niet toereikend voor het aantal gasten (4 douches). Vriendelijke eigenaar. Geen nummering en dat lijkt prettig, maar met zoveel gasten sta je dan wel hutje-mutje. We hadden gereserveerd, maar er bleek geen plek voor ons aangewezen te zijn. Zelf wat opzoeken, aldus de eigenaar joviaal. Hij meent en bedoelt het echt goed! Dat wel, gelukkig.

Eindeloos...? Nee vinden wij niet. Het viel ons tegen.

super naar onze zin eigenaar heel eenvoudig

Jan en Jannie Schurink
7-9-2016

Wij komen al jaren hier op de camping.We zijn wat oudere mensen en zijn niet van alles meer nodig en kiezen mede daarom voor een boerencamping bij toeval hier aan geland er is WIFI gratis zit bij de prijs in .De eigenaar is heel vriendelijk en heel behulpzaam wij zijn erg tevreden .Ook de prijs komt ons goed uit .Je mag er bijna alles .

Fijne rustige camping in een mooie omgeving

Letty de Visser
1-8-2016

Fijne rustige camping in een mooie omgeving

Fantastische gezellige camping en eigenaar

a. bot
27-7-2016

Mooie plaatsen, eenvoudig maar schoon sanitair 2x per dag schoongemaakt.

Geen doorgaande weg langs de camping dus lekker rustig.

Prima camping met uiterst hartelijke eigenaar Theo

Leo Zeelenberg
10-5-2016

Mooie grasmat, omzoomt met groen. Prachtige uitzichten over bollenvelden.

Sanitair is enigszins verouderd, maar wel verwarmd (als 't koud is) en goed schoon.

Gastheer Theo staat altijd klaar voor een praatje.

rustige boeren camping ruime staanplaatsen

Fokko en Annemiek Vos
23-12-2015

Sanitair was behoorlijk gedateerd maar werd wel 2x per dag schoon gemaakt.

Mooie ruime staanplaatsen met elektra. Gezellige en zeer (motor)vriendelijke eigenaar. Dicht bij het strand en het gezellige Callantsoog. Alleen 's morgens wel wat lawaai van de landbouwmachines. Ondanks dat een absolute aanrader.

eindeloze camping

jan en petra Eindhoven
23-8-2015

Wij zijn 14 dagen op camping eindeloos geweest

De camping ligt in een rustige omgeving

De camping ligt in een prachtige omgeving met weids uizicht

De camping eigenaar theo is zeer vriendelijk en altijd behulpzaam nietsis hem teveel

Hij komt altijd even langs voor een praatje

Wij komen zeker terug op deze camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eindeloos in t Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eindeloos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.