Vakantiepark Villa Holland

• 8.1Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

18 Reviews over Villa Holland

• 8Fam Fischer27-07-2019

Genieten

We hebben 2 weken genoten in het mooie Noord-Holland. We hadden een chalet gehuurd in Villa Holland. Het chalet is eenvoudig ingericht, geen luxe maar wel alles wat je nodig hebt is aanwezig. Belangrijk ook , het was schoon en netjes bij aankomst. Het villa parkje lag voor onze doeleinden geweldig. We hadden onze hond en fietsen mee. Een hondenkar hebben we in Callantsoog gehuurd, bij Harry. Heel voordelig! Daarmee hebben we elke dag door het duingebied van Den Helder tot Egmond aan Zee gefietst. Geweldig mooi! We hebben genoten van het heerlijke eten in diverse strandtenten onderweg. Ook was iedereen erg vriendelijk. De strandwandelingen met hond waren ook heerlijk ontspannend. Hou je van eenvoud en een mooie natuur, dan is Villa Holland een aanrader!

• 7Activiteiten
  • 8familie van der Veeken12-08-2016

We hebben een prima vakantie gehad

Wij zaten in het witte huisje wat heel leuk is ingericht en van alle gemakken voorzien. Ons zoontje van 2 heeft zicht prima vermaakt in het speeltuintje voor de huisjes en er stond een schaaltje met snoepjes, een tas en een kaart voor ons klaar waardoor we ons heel welkom voelden waarvoor onze dank. Nadeel is wel dat je inderdaad een flink stuk moet lopen voor je bij het strand bent maar een goed alternatief is het strand van oa Callantsoog waar je een stuk minder hoeft te lopen en wat meteen een leuk plaatsje is. Helaas hadden wij niet zulk mooi weer maar we komen graag nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nicole27-06-2016

Hollands Glorie

Zeer leuke huisjes die met liefde zijn ingericht. Een schaaltje snoepjes stond voor ons klaar samen met een flinke map met toeristische info. We zaten in het blauwe huisje, een huisje met een prachtig uitzicht richting de duinen en een eigen grasveldje waardoor je een privacy hebt. Inrichting was helemaal in hollandse stijl, erg leuk. Myn man is 1.90 en moest wel overal bukken by de deuropeningen maar dat is een kleinigheidje. matrassen zijn niet super de luxe maar voor een paar nachten helemaal prima! Kinderen vonden het stapelbed helemaal te gek! We komen graag nog eens terug.

• 8Activiteiten
  • 10Kristel197719-10-2015

Superleuk! Nostalgisch Hollandse eenvoud!

Ik was nog niet op Zoover actief maar bij deze;) Al enkele malen onze vakantie gevierd in de houten vakantiehuisjes van Villa Holland. We hebben ze allemaal al eens uitgeprobeerd:) Huisje Rood,Wit en ook Huisje Blauw. Ze zijn allemaal anders en hebben ieder hun eigen charme. Natuurlijk hebben alle huisjes een Hollandse "touch" met Delftsblauwe elementen en Hollandse ruit stofjes. Lekker fris in rood,wit,blauw. Zo gezellig en knus! Het is kleinschalig en daarom juist zo fijn vinden wij. De eigenaren zijn altijd bereikbaar voor als er iets is en onze ervaring is dat zij zich altijd zullen inzetten om een eventueel probleem op te lossen. Bij aankomst ligt er altijd een Hollandse attentie klaar en Hollandse lekkernijen,snoepjes voor de kinderen enzovoort. In de zomervakantie lag er zelfs een prachtige grote strandtas in PTT postzak design klaar. Nog altijd goed in gebruik bij ons trouwens. De huisjes zijn netjes, gezellig, schoon en vrolijk ingericht. Wij vinden het top!

• 10Onderkomen
  • 4Erik Jan & Viola05-10-2015

Tegenvaller...

Vakantiepark Villa Holland is eigenlijk niets meer dan 3 houten huisjes (rood, wit, blauw) langs een heel smal grindpad langs een drukke autoweg. Erg weinig ruimte om te spelen voor kinderen en zeker geen plek waar je gezellig gaat zitten in de namiddag. Het strand ligt op 2,5 km en is niet aan te lopen. Ons witte huisje was compleet (wifi) en gezellig ingericht, maar verre van schoon. We troffen overal spinrag aan en alle kussens en banken waren smoezelig. De matrassen van alle bedden waren doorgelegen, dus van een fijne nachtrust was geen sprake. De badkamerkraan was volledig verroest en zelfs gevaarlijk voor kinderen. De eigenaren krijg je niet te zien, je sleutel hangt in een kastje met pincode. Erg onpersoonlijk allemaal. De eindschoonmaak moet je zelf doen. De omgeving is verder prima met mooie brede stranden in de buurt (Petten, St. Maartenszee, Callantsoog) en gezellige strandtenten. Het zou de eigenaren sieren als ze zouden investeren in de inrichting en met name de bedden.

• 4Onderkomen

Villa Holland, eigenaar, 19-10-2015

Met stomheid geslagen lees ik uw beoordeling. Gezien uw beoordeling en de lage waardering is er eigenlijk,wat u betreft,niet veel goeds in Sint Maartenszee. De ligging, de huisjes, de omgeving, de restaurants in de buurt, het zwembad in de straat..niets kan uw goedkeuring wegdragen. Kortom u heeft een huisje geboekt op een plek waar u eigenlijk niet wilt zijn. Waarom boekt u dan? Als u de site daadwerkelijk gelezen zou hebben dan weet u dat er 3 houten huisjes zijn. Alle afstanden (tot strand, supermarkt) staan op de site, net zoals het feit dat we met toegangscodes werken zodat gasten niet op een bepaalde tijd zich ergens hoeven te melden met de nodige stress vanwege files etc Zoals u weet wonen we naast het vakantieterrein en zijn Altijd aanspreekbaar. U belt als er iets niet naar wens is,mailt,of komt langs. Dan doen we altijd ons uiterste best om een probleem op te lossen.Maar achteraf deze beoordeling geven zonder het fatsoen gehad te hebben om contact met ons te leggen..jamm

• 9Fam. Stip27-08-2014

Geweldig knus!

Knusse huisjes, welkomstcadeau bij aankomst, leuk ingericht. Prima plek voor ons gezin. Goede uitvalsbasis voor dag strand, dagje texel, bezoek Amsterdam etc. Ideaal met toegangscode dus nergens aan of afmelden! Super! Wij gaan volgend jaar weer.

Villa Holland, eigenaar, 19-10-2015

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Leuk te lezen dat u het naar de zin hebt gehad. Uiteraard bent u een volgende keer ook weer welkom.

• 6Jan26-05-2014

Sfeervol en klein, maar wel verouderd

Wij verbleven in Cottage Rood welke sfeervol is ingericht en alles wat je nodig hebt aanwezig is. De bedden vonden wij ok. De huisjes zijn rustig gelegen. De tuin is voorzien van speelgoed voor de kleintjes. Er is een supermarktje vlakbij. Een klein stukje rijden en je bent bij de zee en het mooie strand.

Toch zijn er ook minder positieve dingen. Het huisje is echt aan een opknapbeurt toe. De doucheslang wordt dmv een beetje tape bij elkaar gehouden (anders knakt hij dubbel) en de douchkop wordt op zijn plaats gehouden met een tandenstoker om te voorkomen dat hij gelanceerd wordt door de krachtige waterstraal. Dat kan echt niet. Helaas wordt er niet regelmatig goed schoongemaakt, getuige de grote hoeveelheid spinnenrag en de ongeveer 30 spinnen die we hebben verwijderd. Buiten ziet er gewoon onverzorgd uit, alsof er al jaren niets aan gedaan is. Het kinderspeelgoed is ook oud en dat is te zien. Al met al hadden wij er meer van verwacht en vonden wij de prijs/kwaliteitverhouding matig.

• 6Onderkomen

Villa Holland, eigenaar, 19-10-2015

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling. Uiteraard is het probleem met douchekop/doucheslang direct opgelost. Als u het probleem tijdens uw verblijf gemeld had was het uiteraard meteen vervangen. Na ieder seizoen worden de huisjes weer "aangepakt" Het ene jaar binnenkant ,het ander jaar buitenkant. We nemen uw tips mee;-)

• 10Jos Hordijk02-05-2014

Het is zo persoonlijk waar je van houdt

Net terug van een midweek, bijna zonder zon. Ik moest even aan het huisje en het parkje wennen, maar na een paar dagen ging ik er van houden. Mijn partner wilde meteen een 8 geven, ik eerst een 6, maar ik ben bijgedraaid. Twee dikke achten zijn het geworden. Ik heb wel een echte makkelijke stoel gemist, maar een kniesoor die daar om treurt. Al met al was het een fijn huisje met maar een minpuntje, geen wifi en dat vind ik niet meer kunnen in deze tijd. Ik heb nu drie keer per dag aan de overkant op het bankje gezeten, maar de volgende keer wil ik graag gebruik maken van de wifi van Villa Holland/ Balvert. Als dat geregld is komen we zeker terug.

Villa Holland, eigenaar, 19-10-2015

Ik wil u hartelijk bedanken voor uw beoordeling. We hebben inmiddels 2 gemakkelijke stoelen bijgeplaatst in het huisje. Sinds 2015 is er ook gratis WiFi beschikbaar in alle huisjes op ons terrein. U bent van harte welkom!

• 9Marloes21-09-2012

Klein paradijsje voor kinderen!

We hebben hier een heerlijk midweekje genoten in cottage Rood. Wat schattig en knus ingericht, helemaal compleet! Met twee kleine kindjes was dit echt een ideaal onderkomen, een klein overzichtelijk terrein, veel speelmogelijkheden en heel veel te doen in de omgeving (voor zowel mooi als slecht weer), we kwamen tijd tekort! Voor herhaling vatbaar!

Villa Holland, eigenaar, 19-10-2015

Ik wil u hartelijk danken voor uw beoordeling. Natuurlijk bent u voor een volgend verblijf ook weer welkom!

• 8Tiny lamers09-07-2012

prima verblijf bij Villa Holland.

De accomodatie is oud, maar dat is tevens ook de charme, leuk aangekleed en alle noodzakelijke spullen zijn aanwezig. Leuk klein speeltuintje voor de kinderen, met hekje zodat ze niet de weg op kunnen (waar overigens veel te hard wordt gereden). Mooie omgeving, voor de kids is naar het strand lopen wel ver (40 min) maar parkeren vlak bij de duinen is gratis. Schitterend strand en het strandhuisje is echt een uitkomst. De kinderen en wij hebben van de vakantie genoten.

Villa Holland, eigenaar, 11-07-2012

Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en dat alles naar tevredenheid was. Misschien tot een volgende keer :-) Groetjes

Vakantiepark Villa Holland info

Camping informatie