Camping Sint Maartenszee

Camping Sint Maartenszee
7,2

7 tips over Camping Sint Maartenszee

info_67, 17-5-2015
Tandemfietsen huren bij De Zeester als je kids hebt. Onze jongste van 6 vond het prachtig voorop (de ouder stuurt). Verder is de kip van de grill met frites bij de afhaal van de camping zelf een aanrader. Schagen is leuk om te bezoeken. Callantsoog is leuk en heeft een prachtig kindvriendelijk strand.
nils, 16-5-2015
Speeltuin de Goudvis is op loopafstand. Voor kinderen 7,50, volwassenen gratis. Ook bij slecht weer prima geschikt dankzij de indoor speeltuin
Ad Schouwenaar, 13-7-2014
Een regelrechte aanrader om voor deze camping te kiezen! Dicht bij zee en zeer schone voorzieningen en toiletten!!

Ruud Noordman, 27-4-2014
Het strand is een stuk rustiger dan van Callantsoog, daar ga je de duin overgang over en ben je op het strand. In Maartenszee is het een eindje lopen het lopen ( 15 min.) of fietsen. Op de camping kan je een bolderwagen huren, dat is met kleintjes zeker aan te raden.
petra, 18-8-2013
Leuke strandtenten!! Callantsoog erg leuk
R Floor, 15-8-2012
speelpark de goudvis 3 min lopen

E,Draaisma, 23-5-2012
zee op 800 mtr. en in de buurt van alles te doen en te beleven. En de zon...krijg je er gratis bij.