Camping Golfzang

9FenomenaalScore uit 63 reviews
  • 9Waardering
  • 8.9Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

63 Reviews over Golfzang

• 9John van den Heuvel16-08-2020

Geweldig!

Vriendelijk ontvangst door Ruud, die je caravan netjes op je plaats zet. Prima en schoon sanitair. Erg vriendelijke vaste gasten. Fijn restaurantje waar je heerlijk kan eten. Cafetaria ook prima, hier zitten ze de aardappelen te schillen .. dus verse friet. Supermarkt de Spar 25 meter. Strand dichtbij was erg fijn voor onze schapendoezen. Kortom we hebben genoten!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Diane van den Heuvel16-08-2020

Super!

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Je caravan word door Ruud met zijn tractor prima op je plaats gezet. En wat een fijne mensen op de camping, vaste gasten nemen je meteen op. Altijd in voor een praatje erg gezellig. Het restaurantje super lekker kan je er eten.. friet met snacks kan je er ook afhalen.. ze zijn heel wat uurtjes bezig met de aardappelen te schillen.. echt verse friet! De Spar supermarkt 25 meter vanaf de slagboom ideaal. Bij elke deur van toiletgebouw hangt ontsmettings middel... goed geregeld. En schoon en net sanitair. Strand dichtbij.. heerlijk voor onze 2 schapendoezen.. mooie omgeving om te fietsen.. we zijn er maar 9 dagen geweest... veel te kort dus! Voor herhaling vatbaar.

• 9Sietse12-06-2019

Mooie camping gastvrije eigenaar

Voor de 2e keer deze camping bezocht. De eigenaar Ruud is zeer vriendelijk. Onze zoon en schoondochter waren met een tent die helaas de storm niet heeft doorstaan. Ruud was zeer betrokken. Heeft zelfs houten haringen en scheerlijnen gegeven. De camping is zeer verzorgt. Op 35 minuten loopafstand ben je bij zee. Veel mogelijkheden om te fietsen. Vooral de duinen bij Schoorl zijn een aanrader. Je krijgt een pas voor warm water en tevens dient deze pas als toegangspas. Er is net buiten de camping een spar winkel met een breed assortiment. Restaurant is er maar zijn wij niet geweest. Sanitair is netjes. De camping plaatsen zijn mooi maar niet heel ruim. Prima camping met een bevlogen en gastvrije eigenaar. Een absolute aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8anja de vries bakker28-09-2018

Top zomer op top camping

Goede maar eenvoudige camping die je bezoekt omdat het nabij het strand is. Veel vaste en gezellige gasten Beetje gedateerd sanitair wat wel prima schoon wordt gehouden. Eenvoudig restaurantje / bar en net buiten de camping een kleine supermarkt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Peter26-08-2017

Mooie camping

Aardige en behulpzame campingeigenaar. Mooie goed onderhouden camping. Wel weinig sanitair, werd goed schoon gehouden maar door het intensief gebruik niet altijd fris. Douchen is erg duur. Niet ver van zee. Mooi strand!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8symen29-08-2016

Voor doelgroep perfect

Deze camping bezoek je voor het strand dat op 2 km afstand ligt. Eenvoudige maar zeer nette camping, paar schommels en wip kippen maar wel een animatie team voor de kleine gasten. Het sanitair gebouw is misschien iets gedateerd maar zeer goed schoon gehouden. Direct naast de camping is een attent supermarkt voor alle boodschappen. redelijk ruime plaatsen en auto vrij, caravan wordt door eigenaar naar plaats gebracht.

• 9Edith28-08-2016

Ik zou er willen wonen!

Bij binnenkomst al ontspannen, vriendelijke sfeer. Hartelijk verwelkomd. Kamer fantastisch. Schoon., Ruime badkamer. Goed geïsoleerde kamer wat betreft geluiden van buren. Lekkere bbedden. Ben hier ook in de winter geweest. Toen leek het ontbijt wat uitgebreider met een grotere diversiteit aan vers fruit en verse ccroissantjes. Enig minpuntje. Haalt het niet bij wat er aan positieve punten tegenover staat!

• 9Femke23-08-2016

Super leuke en gezellige camping

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaar Ruud en Frank. Ze waren erg behulpzaam! Je krijgt een token om door de poort te kunnen met je auto en om te douchen (en warm water) Knusse familie camping, met een supermarktje om de hoek. Gezellige sfeer, er worden leuke activiteiten georganiseerd. Zo hebben we mee gedaan aan de muziekquiz maar is er ook bingo en kinderactiviteiten. Het sanitair is erg schoon, genoeg afwas gelegenheid.

• 10h v drumpt23-08-2016

superleuke gezellige camping

gemoeddelijke camping kindvriendelijk leuke bar en personeel winkeltje om de hoek strand op fietsafstand en hele aardige campinbaas

• 6Eetgelegenheden
  • 8Gonny Schuitemaker23-08-2016