Camping Duincamping De Lepelaar

Camping Duincamping De Lepelaar
8,3

7 tips over Camping Duincamping De Lepelaar

Haars, 17-6-2015
Neem een verrekijker en een vogelboekje mee.
JW Baijens, 4-9-2014
Speelparadijs de Goudvis (op loopafstand, ouders gratis)! Voor als het slecht weer is.
Ans Wiltvank, 13-8-2014

Neem altijd iemand mee die kan kijken of je veilig uit de parkeerplaats de weg op kan rijden.

Hopelijk hangen ze er spiegels op dan kan je zien of er een auto aankomt.

Marcel, 3-3-2014

Duinharingen! En een bezem.

Neem ook de fietsen mee, omgeving is mooi!

Eric - Lars, 18-1-2013
Heerlijke camping om uit te waaien aan de zee en om duinwandelingen te maken.
Hendrik Jan, 4-9-2012
Prima strandtent aan het strand.

Esther Mintjes, 3-9-2012
Bij aankomst na 17.30 kun je je melden bij nummer 13b, staat op het raam van de receptie, voor bijvoorbeeld de sepkey. Dit huisnummer is vervolgens nergens te vinden. Wel een nummer 13, zonder bel overigens. Een ander campinggast wist dat je de deur, die geblokkeerd werd, gewoon heel hard moest openduwen om vervolgens wel bij nr 13 aan te kunnen bellen. TIP: vermeld de juist informatie over huisnummer en hoe te komen op het raam van de receptie.