Camping Duincamping De Lepelaar

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°19°
Camping Duincamping De Lepelaar
8,2

140 reviews over Camping Duincamping De Lepelaar in het Nederlands

Het parkeren aan de provinciale weg is levensgevaarlijk.!!

Het weghalen ,savonds vd kruiwagens zodat wij er bij vertrek geen hadden was minder. De receptie behulpzaam maar van vriendelijke enthousiasme was geen sprake. Sanitair mocht wel wat schoner.

Verder prachtige ligging maar voor ons wat te primitief. Voor de echte natuurliefhebbers een geweldige plek👍

Ov-er-al mieren..

Prins
3-8-2018

Super welkom door de aangenomen receptioniste. Daarna eten gehaald bij het restaurant. Was erg lekker! Fijn dat de camping auto/fiets vrij is. Geeft rust.

Daarin tegen snachts de hele tijd de 60-km weg gehoord. Dit was lichtelijk storend. Toiletgebouw was erg vies. Duidelijk te weinig capaciteit. Handzeep was 3 dagen op, vaak moeten wachten op een (smerige) wc en douchen op een geldkaart die regelmatig teveel afschrijft.

Op onze toch al krappe plek hadden we mieren. Ze zaten echt overal, ook in de koelkast. Dit aangegeven bij de receptie, die zou de technische dienst sturen. Deze is nooit geweest. Diezelfde avond weer heen geweest en na enige discussie mierengif meegekregen. Bij de campingeigenaresse leek op dat moment enige vorm van empathie te ontbreken. Afstand naar het strand is op een warme dag best wel ver. Zeker als je achterop de camping staat.

Strand van sint Maartenszee en Petten is wel erg mooi en schoon.

Prachtige duincamping, goed sanitair

fam. van Dijk
10-7-2018

Mooie ligging in de duinen. Ruime plaatsen. Rustig gebied. Mooie stranden. Prachtige omgeving voor fietstochten. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, dus daarover geen mening. Wel erg lekker gegeten in de strandtenten Noord en Zuid en bij Woest in Callantsoog.

Eilandgevoel op het vaste land.

Connie
8-7-2018

Heel mooie camping, geeft een eilandgevoel. Wij hadden voor onze tent een mooie plek op een duin. Heerlijk rustig, terwijl alle mogelijke facitilteiten aanwezig zijn: schoon toiletgebruik, broodjesservce, fietsverhuur, voetbal op groot scherm.

Vriendelijke medewerkers en relaxte medekamleerders.

Op fietsafstand van heerlijke stranden en veel wandel mogelijkheden in het natuurgebied.

Top!

Elly
13-5-2018

Een heerlijke camping als je graag in de natuur wilt zijn, wilt wandelen en genieten van strand en duinen. Je staat in de duinen wat al heel bijzonder is en de camping is een mooie uitvalsbasis om die duinen verder te ontdekken en door de duinen heen naar het strand te gaan. Het sanitair is wat verouderd ( te zien b.v. aan barsten in de wastafels) maar volstaat goed, wordt regelmatig schoongemaakt en is verwarmd. Er is voor kinderen tot een jaar of 8 leuke speelgelegenheid. Wij waren er met een hond zoals vele andere campinggasten. Deze moeten aangelijnd zijn, maar met een langere lijn is er op elke plek voldoende bewegingsruimte. Er wordt van de gasten een respectvolle houding verwacht voor de natuur. Gewoon een heerlijke vakantie gehad. We hebben geen gebruik gemaakt van de voorzieningen op het gebied van eten. Daarover dus geen oordeel.

De lepelaar is een fantastische plek! Volgens de kinderen "de beste camping ever". Het ligt prachtig in de duinen en het strand is dichtbij. Het is echt een uniek plekje. De kinderen (7 en 9) vonden het heerlijk om rond te struinen op de camping en op avontuur te gaan. Vorig jaar hebben we gekampeerd, nu een weekend in de pipowagen. Wij komen zeker terug...

Karolien Weitering
3-5-2018

Zeer fijne camping. Enorm vriendelijk ontvangst. Mooie omgeving en vooral schoon sanitair. Zeker om weer terug te komen!

Heerlijke plek

Roos
23-4-2018

Heerlijke camping op een mooie plek! Leuk wandelen naar het strand, vriendelijke mensen, prachtig stil plekje in een duinkuil, vogeltjes die fluiten, mooi uitzicht over het natuurgebied.....we komen zeker terug!

Super!

Paul
23-4-2018

Werden vriendelijk ontvangen en onze tentplek was super!!!!

Alles zeer goed geregeld wc gebouwen erg schoon!!! Dus kortom echt een aanrader!! Wij komen zeker terug!

Nooit meer

André Mirck
13-4-2018

Vriendelijke ontvangen, camper plaats toegewezen dat was ook de doorgang van alle campinggasten die naar het strand gingen.

Op en afrijden van en naar de camperplaatsen gevaarlijk moesten drukke doorgaande provinciale weg op en af rijden deze zelfde weg veroorzaakte ook zeer geluidsoverlast.

Je kan beter langs de A16 gaan staan.

Monique Alberts, direkteur, 22-4-2018
Ik vind het erg jammer dat u dit tijdens uw verblijf niet aan ons kenbaar gemaakt heeft. Nu zijn we niet in de gelegenheid geweest om naar een andere oplossing voor u te kijken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duincamping De Lepelaar scoort een 8.24 uit 10 op basis van 151 reviews.