Vakantiepark Campanula (bungalowpark)

NederlandNoord-HollandSt. Maartenszee

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Campanula (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 31 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 31 reviews
  • 5.3Activiteiten
  • 7.2Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

32 Reviews over Campanula (bungalowpark)

• 2Jan24-08-2021

Nooit weer

Wat een trieste omgeving, foto's op de site zijn misleidend en niet van het park zelf!Accomodatie was prima en schoon

• 1Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 3Karina24-08-2021

Huisje super zwembad afknapper

Fijn huisje mooi park, maar het zwembad erg koud en het personeel erg kortaf en niet leuk tegen de kinderen, geen aanrader, prijzig ook.

• 5Cobus09-09-2020

Vergane glorie

huisje type B bleek vooral erg oud. Wel schoon, maar verder kan het echt niet meer. Deuren met gaten, gescheurde tegels op de muur, bedden die voor een hernia zorgen, stopcontacten die zo uit de muur komen en ga zo maar door. Veel onkruid pp terras en rondom het huisje. Ligging erg rustig, 10 minuten op p de fiets naar zee. Vriendelijke medewerkers. Huisje viel erg tegen, verder toch wel leuk weekje gehad.

• 2Onderkomen
  • 10Anna02-09-2020

Geweldig! Park, huisje, medewerkers, omgeving

Een heerlijke plek en omgeving voor een vakantie! Het is een heel fijn kleinschalig park. Bungalow C heeft een ruime tuin met mooie groene heggen, waardoor je de ruimte hebt én privacy. Het huisje was perfect: schoon, groot, fijne bedden, goede keuken, goed tuinmeubilair, alles wat we nodig hadden. Alle medewerkers zijn supervriendelijk en hebben ons perfect geholpen bij alle vragen. Voor boodschappen kun je naar de Spar dichtbij het park. Fijne fietsen in de verhuur, heel fijn om mee naar het strand te gaan op maar 10 minuutjes.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Anneke01-09-2018

Schoon, comfortabel, rustig. Voor herhaling vatbaa

Prima huisje (type D4) gehad. Zeer schoon, van alle gemakken voorzien, ook bedlampjes, keukenschaar, stofzuiger. Rustig park. Supermarkt, restaurantje en snackbar lekker dichtbij. Huisjes staan wel vrij dicht bij elkaar, maar door de begroeiing merk je daar eigenlijk niks van. Wifi viel wel twee keer uit maar dat werd snel opgelost. Vriendelijk en adequaat personeel. We komen graag nog eens terug.

• 9Onderkomen
  • 9fam van Asch24-01-2017

Heerlijk genoten!!

Leuk park met erg vriendelijke en behulpzame medewerkers (mochten zelfs een senseo lenen) Gezellig huisje met openhaard het interieur is misschien wat verouderd maar niks op aan te merken. Ook was het huisje keurig schoon bij aankomst!! Leuk zwembad en ook hier was men erg vriendelijk. De omgeving (strand) is prachtig en we komen zeker nog een keer terug !!

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Rosa01-08-2016

super erholsamer Urlaub

Die Anlage, das Haus und das Schwimmbad waren tiptop sauber und gepflegt. Auf dem Hausgrundstück selbst hatte man dank der Bepflanzung das Gefühl allein zu sein . Das Personal war sehr sehr freundlich. Wir haben eine wundervoll ruhige Woche verbracht. Dank des Baumbestandes waren die Nächt (trotz der Hitze tagsüber) angenehm kühl. Selten, dass wir alle so gut geschlafen haben :) Der Supermarkt in Reichweite ist klein aber fein und man muss nicht unbedingt in den größeren nach Callantsoog fahren. Unseren Teenies war es zwar ein wenig zu ruhig, da wir in dieser Woche nur mit den Rädern unterwegs waren und wir außerdem eine heiße Woche erwischt haben, so dass wir die meiste Zeit am schönen und noch nicht überlaufenen Strand verbracht haben. Ein lohnendes Ausflugsziel mit dem Rad ist auch die kleine Stadt Schagen mit ihrem wöchentlichen Markt am Donnerstag.

Um sich zu erholen und einfach mal abzuschalten kommen wir gerne wieder - auch ohne unsere Kinder ;)

PS.:Einziges Minus am Haus ist das Kinderzimmer. Es ist leider sehr klein und nüchtern eingerichtet . Der 30 cm-breite Schrank ist schon recht wenig.

• 7Linda10-08-2015

Mooie bungalow

Mooi kleinschalig bungalowpark 15 minuten fietsen van het strand en dorpskern Callantsoog (3 minuten met de auto).

Leuk speeltuintje in het midden voor de kinderen.

Wij vonden het wel een nadeel dat de appartementen aan de voorzijde van het park zijn opgekocht door een uitzendbureau, waardoor deze bezet zijn door Poolse werknemers. Hier heb je geen last van, maar er zijn daardoor weinig kinderen. De rest van de woningen wordt voornamelijk door Duitsers gehuurd.

Super handig dat je gratis gebruik kan maken van de wasmachines en droger.

• 8Quadrifoglio22-09-2014

prima park

Dit bungalowpark ligt net iets noordelijker, minder mondain. We waren er met de kleintjes 1 en 3 jaar. Geweldig. Fijn zwembad, lekker buiten in het voorseizoen.

• 6corrie12-09-2013

Heel veel duitsers

Wij waren op dit park in de 2 laatste weken van augustus. Op dat moment was 80% van de gasten duitser. Helaas was die drempel voor ons zoontje van 7 (die graag vriendjes om zich heen heeft) te hoog om vanwege het taalprobleem met ze te spelen. Nederlandse jongetjes van zijn leeftijd hebben we helaas niet kunnen ontdekken. En het is een cliche dat als je kind het naar zn zin heeft jij dat ook hebt, maar wel waar. Gelukkig viel het weer mee waardoor we wel geregeld naar het strand konden en dat ook maar deden, want op het park was er dus niks te beleven. Strand sint maartenszee is 2 km vanaf het park. Na 1 km is de parkeerplaats en de laatste km moet je door de duinen lopen (of fietsen). Wij gingen dan ook geregeld naar Petten waar je wel vlakbij strand kunt parkeren. Als je toch de auto moet pakken, omdat je geen fiets bij je hebt. kun je net zo goed wat verder Noord Holland in voor een park; goedkoper ook. Wij gaan hier niet meer naar terug ook al was het huisje prima.

Vakantiepark Campanula (bungalowpark) info

• BBQToegestaan