Vakantiepark Bohémien Resort

4.6Matig

Nederland, Noord-Holland, St. Maartenszee

Op vakantie geweest naar Bohémien Resort?

4.6Matig

Meer vakantiepark info

26 reviews over Vakantiepark Bohémien Resort

• 9Thea Warkor27-07-2015

Gebruik wifi

Bij het huren van een huisje in park Bohemien in St. Maartenszee is het opletten indien je wifi wenst. Niet alle huisjes beschikken daar over. Je neemt aan dat dit bij moderne parken aanwezig is. Niet dus. Ondanks het mooie onderkomen is dit met het huidige zeer slechte weer wel gewenst. Je betaald toch best wel een hoog bedrag en verwacht een wifi aansluiting. Gebeld met Avac maar zij geven aan dat dit extra vermeld wordt in de omschrijving. Volgende keer hier goed op Letten dus.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Hengel15-05-2011

Mooie woning op perfecte locatie

Wij hebben nu 2 keer in woning nr. 19 -de Drie Vissen- verbleven. Geweldig mooie woning op de hoek van het park. Deze woning was axtra voorzien van een kinderschommel/glijbaan en fietsen en een wasmachine en wasdroger. Het zijn erg luxe mooie moderne woningen met een perfecte ligging. Wij hadden hier de luxe van een complete keuken met oven ,koelkast en vaatwasser! 3 nette slaapkamers In de zon en uit de wind. En op loopafstand (1 km) van het strand!!! Een rustig park met rustig gelegen woning -uitzicht op de bollenvelden- waar je als er oo maar even zon is ook heerlijk warm kunt zitten in de galzen serre.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 6gina02-11-2010

tsja...

Huisje was mooi.We hebben het leuk gehad want we waren met gezellige mensen. byzonder is het gevecht wat je moet leveren om je borg terug te krijgen,ik had eenn paar keer vriendelijk verzocht om het over te maken,uiteindelijk na diverse pittige telefoontjes,op het laatst 2 keer op een dag (!) kreeg ik zowaar 100 euro terug, we waren inmiddels 9 weken verder...

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Marnix20-10-2010

Luxe bungalows aan zee

Mooie huisjes (inmiddels ervaring met nr. 17 en 47). Luxe ingericht (o.a. openhaard, home-cinema, 2 toiletten, WLAN). Drie aparte tweepersoons slaapkamers en een heerlijke lichte serre waar je ook met koud weer lekker in de zon kan zitten. Naast het part ligt een kinderspeelparadijs 'de Goudvis'. Erg leuk voor kindere tot ca. 10 jr. De duinen beginnen direct naast het park en in ca. 1 km loop je naar zee. Het is een lekker rustig park en de bungalows bieden veel privacy. Het is ons erg goed bevallen en we komen zeker terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 6monique02-09-2010

fijn dicht bij het strand

Prima vertoeven voor niet te veel geld. Helaas geen aanrader want na 2 maanden mijn borg van 100,- nog niet terug gestort. Stuur nu een brief dus ben benieuwd....

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9A.P. de Jonge12-07-2009

Aanrader

Wij waren met zijn zessen en hebben zeer genoten. Huisje nr. 2 was erg mooi en schoon met als extra een zonnescherm over de serre en gordijnen tegen de zon. Ook was er een extra koelkast; wel handig met 6 personen. De zee was dichtbij en fietsroutes en wandelroutes in overvloed. Wij komen in dit huisje nr. 2 zeker terug

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Stephan20-01-2009

ruim, luxe en direct aan zee

Ik kom hier vaak. Het bericht over de norse beheerder kan ik bevestigen echter sinds kort nieuwe bevrouwing van de receptie!

Het park ligt naast een groot attractiepark voor de kinderen en bij de winkelpromenade direct bij de duinovergang, ideaal voor strandliefhebbers. De huizen zijn heel erg ruim en voorzien van alle gemakken. Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven liggen een aantal woningen heel erg vrij direct aan de bollenvelden. Deze woningen kan ik van harte aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

• 7D. Ligt27-02-2008

Wij zaten in "De Drie Vissen" in dit mooie park met hele mooie bungalows. Met de receptie helaas slechte ervaringen. Gevoel afgezet te zijn met de toeristenbelasting (24 euro voor 2 personen en 3 nachten) en de borgsom is na 5 weken nog niet terugbetaald!

Gereisd met partner in februari 2008

• 7H.F.27-02-2008

Prima leuk huisje op nr 19. beheerder nors. Vragen voor zes personen toeristen belasting terwijl je aangeeft dat je met twee personen komt. na een maand de borgsom van 100 euro nog niet retour, ondanks aanmaning van mijn kant. Huisje fantastisch, parkbeheer zwaar onvoldoende.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2008

• 7M. Mulder09-09-2007

Dit park mag geen "resort" heten. Faciliteiten op park zelf nul, geen enkel speel-attribuut t.b.v. kinderen, onveilige stopcontacten in huis zelf. Ontvangst park ongezellig, zakelijk-afstandelijk. Geen aanrader of om zelf nog eens te boeken.

• 8Onderkomen

Gereisd met familie in september 2007