Vakantiepark Bohémien Resort

Thea Warkor
27-7-2015
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Bij het huren van een huisje in park Bohemien in St. Maartenszee is het opletten indien je wifi wenst. Niet alle huisjes beschikken daar over. Je neemt aan dat dit bij moderne parken aanwezig is. Niet dus. Ondanks het mooie onderkomen is dit met het huidige zeer slechte weer wel gewenst. Je betaald toch best wel een hoog bedrag en verwacht een wifi aansluiting. Gebeld met Avac maar zij geven aan dat dit extra vermeld wordt in de omschrijving. Volgende keer hier goed op Letten dus.

Mooie woning op perfecte locatie

Hengel
15-5-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij hebben nu 2 keer in woning nr. 19 -de Drie Vissen- verbleven. Geweldig mooie woning op de hoek van het park. Deze woning was axtra voorzien van een kinderschommel/glijbaan en fietsen en een wasmachine en wasdroger. Het zijn erg luxe mooie moderne woningen met een perfecte ligging. Wij hadden hier de luxe van een complete keuken met oven ,koelkast en vaatwasser! 3 nette slaapkamers In de zon en uit de wind. En op loopafstand (1 km) van het strand!!! Een rustig park met rustig gelegen woning -uitzicht op de bollenvelden- waar je als er oo maar even zon is ook heerlijk warm kunt zitten in de galzen serre.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tsja...

gina
2-11-2010
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Huisje was mooi.We hebben het leuk gehad want we waren met gezellige mensen. byzonder is het gevecht wat je moet leveren om je borg terug te krijgen,ik had eenn paar keer vriendelijk verzocht om het over te maken,uiteindelijk na diverse pittige telefoontjes,op het laatst 2 keer op een dag (!) kreeg ik zowaar 100 euro terug, we waren inmiddels 9 weken verder...

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luxe bungalows aan zee

Marnix
20-10-2010
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooie huisjes (inmiddels ervaring met nr. 17 en 47). Luxe ingericht (o.a. openhaard, home-cinema, 2 toiletten, WLAN). Drie aparte tweepersoons slaapkamers en een heerlijke lichte serre waar je ook met koud weer lekker in de zon kan zitten. Naast het part ligt een kinderspeelparadijs 'de Goudvis'. Erg leuk voor kindere tot ca. 10 jr. De duinen beginnen direct naast het park en in ca. 1 km loop je naar zee. Het is een lekker rustig park en de bungalows bieden veel privacy. Het is ons erg goed bevallen en we komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

fijn dicht bij het strand

monique
2-9-2010
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

Prima vertoeven voor niet te veel geld. Helaas geen aanrader want na 2 maanden mijn borg van 100,- nog niet terug gestort. Stuur nu een brief dus ben benieuwd....

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

A.P. de Jonge
12-7-2009

Wij waren met zijn zessen en hebben zeer genoten. Huisje nr. 2 was erg mooi en schoon met als extra een zonnescherm over de serre en gordijnen tegen de zon. Ook was er een extra koelkast; wel handig met 6 personen. De zee was dichtbij en fietsroutes en wandelroutes in overvloed. Wij komen in dit huisje nr. 2 zeker terug

Gereisd Met vrienden in juli 2009

ruim, luxe en direct aan zee

Stephan
20-1-2009
  • Onderkomen10

Ik kom hier vaak. Het bericht over de norse beheerder kan ik bevestigen echter sinds kort nieuwe bevrouwing van de receptie!

Het park ligt naast een groot attractiepark voor de kinderen en bij de winkelpromenade direct bij de duinovergang, ideaal voor strandliefhebbers. De huizen zijn heel erg ruim en voorzien van alle gemakken. Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven liggen een aantal woningen heel erg vrij direct aan de bollenvelden. Deze woningen kan ik van harte aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wij zaten in "De Drie Vissen" in dit mooie park met hele 2

D. Ligt
27-2-2008

Wij zaten in "De Drie Vissen" in dit mooie park met hele mooie bungalows. Met de receptie helaas slechte ervaringen. Gevoel afgezet te zijn met de toeristenbelasting (24 euro voor 2 personen en 3 nachten) en de borgsom is na 5 weken nog niet terugbetaald!

Gereisd Met partner in februari 2008

H.F.
27-2-2008
  • Onderkomen8

Prima leuk huisje op nr 19. beheerder nors. Vragen voor zes personen toeristen belasting terwijl je aangeeft dat je met twee personen komt. na een maand de borgsom van 100 euro nog niet retour, ondanks aanmaning van mijn kant. Huisje fantastisch, parkbeheer zwaar onvoldoende.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Dit park mag geen "resort" heten

M. Mulder
9-9-2007
  • Onderkomen8

Dit park mag geen "resort" heten. Faciliteiten op park zelf nul, geen enkel speel-attribuut t.b.v. kinderen, onveilige stopcontacten in huis zelf. Ontvangst park ongezellig, zakelijk-afstandelijk. Geen aanrader of om zelf nog eens te boeken.

Gereisd Familie in september 2007

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bohémien Resort in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bohémien Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.