Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

39 Reviews over Anzelhoef

• 9Ikink20-08-2018

Fijn, mooi en rustig vakantiepark.

Fijne vakantiehuizen met ruime tuinen. Erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Ze kunnen lekker rond fietsen en er is een kleine speeltuin. Met 10 minuten fietsen ben je op het stand. De Goudvis is leuk om met kinderen naar toe te gaan. Het enigste wat mist zijn horren voor de ramen boven.

• 9Schilling09-07-2018

Erholsamer Urlaub - Gepfegter Park - Schönes Haus

Wir haben uns dort wohl gefühlt. Rezeption und Service waren sehr gut. Wir werden im nächsten Jahr wiederkommen.

• 8Activiteiten
  • 9Mevr Janssen29-06-2018

Mooi, goed verzorgd en ruim vakantie huis .

Wij zijn met 6 pers aangekomen in de bungalow . Het zag er geweldig uit. Heel mooi schoon en veel aanwezig , zoals wasmachine. Droger , goede keuken mooi tuinmeubulair met kussens. Mooie tuin goede afscheiding , en helemaal rond om het huis. Alles was nog mooier dan ik gehoopt had😃👍. Fietsverhuur, spar,zee op loopafstand . Echt iedereen aan te raden. Wij zouden zo weer gaan. Genoeg plaatsen om naar toe te fietsen,of met kinderen te bezoeken. (Wij hadden geen kinderen bij ons ) maar genoeg jonge gezinnen gezien . Echt heerlijk vakantie bungalow.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Alieke29-06-2018

Aanrader!

Villapark Anzelhoef is een prachtig park. Rustig gelegen, fijn huis met tuin. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
  • 9Sarah09-08-2017

Heerlijk park!

Eigenlijk was alles prima. Schoon huis, vriendelijke receptie en elke dag verse broodjes op de hoek van de straat. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Activiteiten
  • 9Fam Ikink07-08-2016

Erg mooie vakantiehuizen, een aanrader.

De vakantiehuizen zien er erg mooi uit, zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het park is rustig en kindvriendelijk. Het speeltuintje is leuk voor jonge kinderen. Er is genoeg te doen in de omgeving met kinderen. Op het strand ben je zo met de fiets.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9GvW01-08-2016

Mooi park met meer dan prima huisje!

Gunstig gelegen park tov zee, indoor speeltuin en zwembad. Park is rustig en kindvriendelijk. De huisjes zijn ruim opgezet met ruime slaapkamers, bijkeuken en gezellige woonkamer en keuken. Het huisje had een ruime tuin en de speeltuin lag dichtbij. We hebben 3 weken genoten van onze vakantie.

• 10SB27-05-2016

Sehr zu empfehlen

Sehr gepflegte Anlage, sauber, ruhig, gut ausgestattet, leise, Geschäfte in der Nähe

• 10Activiteiten
  • 8W.I.Reinoud12-09-2015

heel prettig

Wij waren met 4 oudere vriendinnen. Allemaal een eigen slaapkamer en een toilet boven.Heel rustig, maar door wat kinderen, die nog vakantie hadden toch wel levendig. Bovendien elke morgen verse broodjes uit de supermarkt, auto parkeren bij de Goudvis en dan nog een stukje lopen naar een gezellig en lekker strandrestaurant, dat beviel ons heel goed. Bij de Goudvis kun je ook goed eten net als bij de Italiaan.Schagen en het Zwanenwater waren leuke uitstapjes.Alles b ij elkaar een heerlijk bungalowparkje.

• 2Activiteiten
  • 9Anke Hellermann-Furtmann26-12-2014

Super Zeit im Ferienpark Antelhoef (Haus 34)

Sehr schönes Ferienhaus mit gehobener Ausstattung. Nicht nur Babybett, sondern auch ein Wicketisch waren vorhanden - super! Alle Angaben in der Beschreibung stimmten mit dem überein, was wir vorgefunden haben, jedes Grundstück ist mit einer Hecke umschlossen, so dass selbst in der Hauptsaison (wir waren MItte bis Ende September 2014 da), ein gewisses Maß an Ruhe gegeben sein dürfte. Der Nebensaisonpreis war absolut in Ordnung, für 10 Punkte in Sachen Umgebung/Kinderfreundlichkeit hätte der Spielplatz etwas größer/attraktiver sein dürfen - das ist aber auch absolut das Einzige, was wir nicht 1000%ig optimal fanden ;-) Das Personal an der Rezeption war SEHR nett und zuvorkommend, die Lage des Ferienparks war für uns super: kurze Fahrradtour (mit Baby und 4Jährigem 10 Minuten) zum Strand, längere Touren vom Haus aus möglich, größere/weiter Ziele mit dem Auto gut erreichbar (20 Minuten bis Alkmaar, 30 Min bis Den Helder usw).

• 10Activiteiten

Vakantiepark Anzelhoef info