Vakantiepark Anzelhoef

8,9

• Onderkomen9,1
  • Activiteiten7,8

31 reviews over Vakantiepark Anzelhoef in het Nederlands

Fijn, mooi en rustig vakantiepark.

Ikink
20-8-2018
  • Onderkomen8

Fijne vakantiehuizen met ruime tuinen.

Erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Ze kunnen lekker rond fietsen en er is een kleine speeltuin.

Met 10 minuten fietsen ben je op het stand.

De Goudvis is leuk om met kinderen naar toe te gaan.

Het enigste wat mist zijn horren voor de ramen boven.

Mooi, goed verzorgd en ruim vakantie huis .

Mevr Janssen
29-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn met 6 pers aangekomen in de bungalow . Het zag er geweldig uit. Heel mooi schoon en veel aanwezig , zoals wasmachine. Droger , goede keuken mooi tuinmeubulair met kussens. Mooie tuin goede afscheiding , en helemaal rond om het huis. Alles was nog mooier dan ik gehoopt had😃👍. Fietsverhuur, spar,zee op loopafstand . Echt iedereen aan te raden. Wij zouden zo weer gaan. Genoeg plaatsen om naar toe te fietsen,of met kinderen te bezoeken. (Wij hadden geen kinderen bij ons ) maar genoeg jonge gezinnen gezien . Echt heerlijk vakantie bungalow.

Aanrader!

Alieke
29-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Villapark Anzelhoef is een prachtig park. Rustig gelegen, fijn huis met tuin. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk park!

Sarah
9-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Eigenlijk was alles prima. Schoon huis, vriendelijke receptie en elke dag verse broodjes op de hoek van de straat. Wij komen zeker nog eens terug!

Erg mooie vakantiehuizen, een aanrader.

Fam Ikink
7-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De vakantiehuizen zien er erg mooi uit, zijn schoon en van alle gemakken voorzien.

Het park is rustig en kindvriendelijk.

Het speeltuintje is leuk voor jonge kinderen.

Er is genoeg te doen in de omgeving met kinderen. Op het strand ben je zo met de fiets.

Mooi park met meer dan prima huisje!

GvW
1-8-2016
  • Onderkomen10

Gunstig gelegen park tov zee, indoor speeltuin en zwembad. Park is rustig en kindvriendelijk. De huisjes zijn ruim opgezet met ruime slaapkamers, bijkeuken en gezellige woonkamer en keuken. Het huisje had een ruime tuin en de speeltuin lag dichtbij. We hebben 3 weken genoten van onze vakantie.

heel prettig

W.I.Reinoud
12-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Wij waren met 4 oudere vriendinnen. Allemaal een eigen slaapkamer en een toilet boven.Heel rustig, maar door wat kinderen, die nog vakantie hadden toch wel levendig. Bovendien elke morgen verse broodjes uit de supermarkt, auto parkeren bij de Goudvis en dan nog een stukje lopen naar een gezellig en lekker strandrestaurant, dat beviel ons heel goed. Bij de Goudvis kun je ook goed eten net als bij de Italiaan.Schagen en het Zwanenwater waren leuke uitstapjes.Alles b ij elkaar een heerlijk bungalowparkje.

Super vakantie in eigen land

Ewout en Esther
8-11-2014
  • Onderkomen9

Wij hadden een kindvriendelijk wellness huisje geboekt en hebben genoten. Voor het eerst op vakantie met dochter van tien maanden en het was ideaal. Commode, slaapbedje en kinderstoel waren aanwezig. Het huisje was schoon en het park rustig, nu zaten wij ook buiten het seizoen. Strand was niet echt op loopafstand maar met de auto waren we er zo. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Voor buiten het seizoen was de prijs toch best hoog maar het zou mij niet beletten nogmaals te boeken.

• Onderkomen10

we zaten er met 2 kleine kids (3 en 1) en het huisje was prima, met traphek boven slaap je toch een stuk prettiger. Ook buiten was het prima, lekker de deur open en buiten op het gras spelen.

Perfecte plek!

Fam.rave
4-8-2013
  • Onderkomen9

Anzelhoef is nu al voor de vijfde keer onze vakantiebestemming geweest en nog steeds verbazen wij ons over de prachtige villa's. Oké, er zijn geen activiteiten o.i.d. Op het park, maar de netheid en rust maakt veel goed. De beheerder zorgt dat alles er piekfijn uitziet. tot en met de prachtige bloeiende hortensias. Bovendien, activiteiten zijn er wel in de omgeving. De ligging t.o.v. Het strand is perfect. Er is eigenlijk nog maar één verbeterpunt: werkende Wifi, want dat is nog niet voor elkaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Anzelhoef in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Anzelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.