Vakantiepark Aan Noordzee.nl

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie van Heeringen

Een heerlijke kampeervakantie aan zee!

Familie van Heeringen,
10-9-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Sinds 2008 meerdere keren hier gekampeerd. Nu voor de tweede keer een zomerseizoensplek! We hebben genoten van de rust en omgeving. Hebben bewust geen wifi genomen.. van buren vernomen dat het vaak ook niet werkte. Dat lijkt me wel vervelend als je ervoor betaald hebt. Sanitair is in vergelijking met tien jaar terug wel toe aan vernieuwing.. er waren heel wat tegels stuk. De toiletpot ook, deze werd na onze melding binnen een uur vervangen door de loodgieter!! Dat was Top! De kinderen 5 - 15 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad en wij als ouders ook!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018