Camping De Wielenstersterster

19 reviews over Camping De Wielen

• 2018
    3ilona19-08-2018

nooit meer!

kustbungalow 2 (nr 560)was veel te klein voor 6 personen, smerig (koffiedik nog in de pot), linnenpakket bevatte 6 handoeken voor 2 weken , wasrek kapot, ramen zo smerig dat we die gelapt hebben .tuinafval is naast de vlonders gegooid (als je van muizen houd is dat erg leuk want die lopen er gezellig in rond te springen ), compleet ingebouwd door struiken van 3 meter hoog). halve week eerder naar huis doordat er niets te doen was op en om de camping. saaie omgeving behalve het strand (5km afstand). camping beheerder heeft ook niets met deze challets en aanmelden is dus niet nodig.. afmelden was ook wat vreemd.. voor wie is nu eigelijk de sleutel?? wij zaten met 4 volwassenen en 2 tieners(15 en 17).

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Leendert Stam08-08-2018

op zich prima, maar springt er niet uit.

Nette camping en prima plekken. Sanitair is wel verouderd helaas. Laat in de avond/begin nacht wel overlast van mensen die nog geluid maken. Zwembad prima, met lekker veel ligbedden. Het straatwerk rond het zwembad mag wel weer een keer recht gelegd worden. Eten uit de kantine is lekker, maar niet echt goedkoop. Op zich een leuk speeltuintje voor de kleinere kinderen, maar zou wel wat aandacht qua onderhoud mogen hebben.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Günter Hemelt26-05-2015

Mooi plekje

Leuke camping met genoeg te doen voor de kinderen en heerlijke rust voor de volwassenen. Vriendelijke begroeting door John en zijn assistent Jan. Graag nog een keer!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8w.bronsema17-08-2013

leuke camping

14 dagen gestaan met dochter en 2 kids. caravan en camper. gemoedelijke camping met veel seizoenplaatsen doch uitstekende sfeer Goed zwembad en rest, waar je goed voor redelijke prijs kunt eten. Zowel de eigenaar als de restaurant houder heel gastvrij en steeds bereid tot hulp. Bijna iedere avond wel iets te doen. Play Back show, jeu de boule of 6 kamp. voor ouders met kids een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10douwe en sonja de vries04-08-2013

De beheerder(s) fantastische mensen

Wij hebben gebeld (opa en oma)om 2 plaatsen naast elkaar, omdat onze dochter, schoonzoon en 2 kleindochters met vakantie uit het buitenland, terugkwamen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en ze hebben het zo geregeld dat wij 2 hele mooie ruime plaatsen hadden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10El van der Maat en Emile Nooedeloos28-07-2013

Prachtige camping voor jonge kinderen

Wij waren enkele dagen met onze 2 kleinkinderen (4 en 5 jaar) naar de camping De Wielen in Sint Maarten Noord-Holland. Wij waren zeer verrast dat deze camping zo kindvriendelijk is. Fantastische speelgelegenheid , waar de kinderen zonder gevaar konden spelen en fietsen. ook het zwembad was met het mooie weer super! Er waren leuke kinderprogramma's gepland, zoals kinderbingo en kinderdisco.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9John12-02-2013

Camping in heerlijke omgeving

Geweldige ligging in het mooiste polderlandschap van Noord- Holland. Vlakbij strand en Schagen en iets verderop Alkmaar. Geniet er altijd ten volle. Je kunt er wandelingen maken op basis van uitgezette routes of gewoon op de bonnefooi.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Victor19-06-2012

Prachtige ligging

Heerlijke camping, prachtig gelegen. Ideaal voor wandelaars en liefhebbers van zee, strand en polderlandschappen. Vlakbij Schagen een rustig stadje met oude stadskern en leuke terassen en eettentjes. Eigenaar is vrijwel altijd bereikbaar en betrouwbaar en correct in afwikkelingen van zaken. Er is wel een kantine/restaurant/bar, voor eten of drankje waar ik zelft zelden gebruik van maak omdat ik meestal op mijn eigen locatie of buitenshuis eet. Heb alleen nog maar vriendelijke mensen ontmoet op het park/camping.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Nooit meer07-08-2011

Nooit meer

Een camping waar erg weinig is te doen voor kinderen. Weinig animatie en vertier. Er staan voornamelijk veel mensen met een vaste standplaats die er al jaren komen. Om daar tussen te staan en een stacaravan te huren is niet echt ideaal.

• 5Eetgelegenheden

John Broers, campingeigenaar, eigenaar, 10-05-2012

Ik wil u bedanken voor uw reactie, echter blijkbaar is de voorinformatie niet duidelijk ten opzichten van de werkelijkheid. Kunt u aangeven welke verwachtingen er bij u vooraf zijn gewekt? Op deze wijze kunnen we hopelijk verbeteringen aanbrengen om de verwachtingen aan te laten sluiten bij de werkelijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7conny kolijn05-07-2011

noit meer

mooie camping,maar paar maal in de week geluidsoverlast van de kantine tot 2 uur s'nachts. dat is erg jammer, want volgens de folder is het een rustige camping. ook wordt er veel alcohol gebruikt als er iets te doen is. dit allemaal in aanwezigheid van de jeugd. dat is een slecht voorbeeld. er staan veel mensen direkt uit de buurt en die ontvangen veel bezoekers, daardoor is er ook wel wat overlast. eigenaar gaf ons ook een andere plaats dan die we gereserveerd hadden.hierdoor hadden we weinig zon.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2011

0 tips over Camping De Wielen

2 vragen over Camping De Wielen

• Fam Lieffering, 02-08-2016

camping plaats

hebben jullie een vrije kampeer plaats voor caravan vanaf donderdag 04 aug tot ?

met vriendelijke groet Michel Lieffering

• Vunderink Jan, 24-05-2016

camping

Zijn jullie ook een bestdeal camping? Wij willen graag begin juni een paar weken komen camperen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig