Camping De Wielen

• Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi plekje

Günter Hemelt
26-5-2015

Leuke camping met genoeg te doen voor de kinderen en heerlijke rust voor de volwassenen. Vriendelijke begroeting door John en zijn assistent Jan. Graag nog een keer!

leuke camping

w.bronsema
17-8-2013

14 dagen gestaan met dochter en 2 kids. caravan en camper. gemoedelijke

camping met veel seizoenplaatsen doch uitstekende sfeer Goed zwembad en rest, waar je goed voor redelijke prijs kunt eten. Zowel de eigenaar als de restaurant houder heel gastvrij en steeds bereid tot hulp. Bijna iedere

avond wel iets te doen. Play Back show, jeu de boule of 6 kamp.

voor ouders met kids een aanrader.

De beheerder(s) fantastische mensen

douwe en sonja de vries
4-8-2013

Wij hebben gebeld (opa en oma)om 2 plaatsen naast elkaar, omdat onze dochter, schoonzoon en 2 kleindochters met vakantie uit het buitenland, terugkwamen.

Wij hebben een fantastisch weekend gehad en ze hebben het zo geregeld dat wij 2 hele mooie ruime plaatsen hadden.

Prachtige camping voor jonge kinderen

El van der Maat en Emile Nooedeloos
28-7-2013

Wij waren enkele dagen met onze 2 kleinkinderen (4 en 5 jaar) naar de camping De Wielen in Sint Maarten Noord-Holland. Wij waren zeer verrast dat deze camping zo kindvriendelijk is. Fantastische speelgelegenheid , waar de kinderen zonder gevaar konden spelen en fietsen. ook het zwembad was met het mooie weer super! Er waren leuke kinderprogramma's gepland, zoals kinderbingo en kinderdisco.

Camping in heerlijke omgeving

John
12-2-2013

Geweldige ligging in het mooiste polderlandschap van Noord- Holland. Vlakbij strand en Schagen en iets verderop Alkmaar. Geniet er altijd ten volle. Je kunt er wandelingen maken op basis van uitgezette routes of gewoon op de bonnefooi.

Prachtige ligging

Victor
19-6-2012

Heerlijke camping, prachtig gelegen. Ideaal voor wandelaars en liefhebbers van zee, strand en polderlandschappen. Vlakbij Schagen een rustig stadje met oude stadskern en leuke terassen en eettentjes. Eigenaar is vrijwel altijd bereikbaar en betrouwbaar en correct in afwikkelingen van zaken. Er is wel een kantine/restaurant/bar, voor eten of drankje waar ik zelft zelden gebruik van maak omdat ik meestal op mijn eigen locatie of buitenshuis eet. Heb alleen nog maar vriendelijke mensen ontmoet op het park/camping.

Nooit meer

Nooit meer
7-8-2011

Een camping waar erg weinig is te doen voor kinderen. Weinig animatie en vertier.

Er staan voornamelijk veel mensen met een vaste standplaats die er al jaren komen. Om daar tussen te staan en een stacaravan te huren is niet echt ideaal.

John Broers, campingeigenaar, eigenaar, 10-5-2012

Ik wil u bedanken voor uw reactie, echter blijkbaar is de voorinformatie niet duidelijk ten opzichten van de werkelijkheid. Kunt u aangeven welke verwachtingen er bij u vooraf zijn gewekt?

Op deze wijze kunnen we hopelijk verbeteringen aanbrengen om de verwachtingen aan te laten sluiten bij de werkelijkheid.

noit meer

conny kolijn
5-7-2011

mooie camping,maar paar maal in de week geluidsoverlast van de kantine tot 2 uur s'nachts. dat is erg jammer, want volgens de folder is het een rustige camping.

ook wordt er veel alcohol gebruikt als er iets te doen is. dit allemaal in aanwezigheid van de jeugd.

dat is een slecht voorbeeld.

er staan veel mensen direkt uit de buurt en die ontvangen veel bezoekers, daardoor is er ook wel wat overlast.

eigenaar gaf ons ook een andere plaats dan die we gereserveerd hadden.hierdoor hadden we weinig zon.

gewldigge camping

m de weerdt wieringa
19-2-2011

wij vinden het een heerlijkecamping we komen er al 6jaar en vinden het nog steeds gezellig ook voor de kinderen is het geweldig

nooit meer

c.kolijn
21-8-2010

mooie camping, maar zeker niet rustig.

paar maal per week harde muziek in de kanine tot 2 uur s'nachts en dar houdt niet iedereen van.

veel vaste gasten, die veel bij elkaar zitten en ook veel bezoek ontvangen.

camping heeft een mooi zwembad en is zeker niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wielen in St. Maarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wielen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wielen scoort een 8.61 uit 10 op basis van 17 reviews.