Camping De Wielen

NederlandNoord-HollandSt. Maarten

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De Wielen voor je op een rij gezet:

2.2OnvoldoendeScore uit 20 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

2.2OnvoldoendeScore uit 20 reviews
  • 2Staat v/h sanitair
  • 1.9Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

20 Reviews over De Wielen

• 1Ellen Landman25-05-2021

We konden niet terecht na boeking

Huisje geboekt, geen codes ontvangen, wel een boekingsbevestiging. Bij aankomst bleek er niks geregeld en de parkbeheerder onbereikbaar. De eigenaar van het huisje heeft elders een andere accommodatie geregeld. Uren later een SMS van de parkbeheerder met een code. Grapjas...

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3ilona19-08-2018

nooit meer!

kustbungalow 2 (nr 560)was veel te klein voor 6 personen, smerig (koffiedik nog in de pot), linnenpakket bevatte 6 handoeken voor 2 weken , wasrek kapot, ramen zo smerig dat we die gelapt hebben .tuinafval is naast de vlonders gegooid (als je van muizen houd is dat erg leuk want die lopen er gezellig in rond te springen ), compleet ingebouwd door struiken van 3 meter hoog). halve week eerder naar huis doordat er niets te doen was op en om de camping. saaie omgeving behalve het strand (5km afstand). camping beheerder heeft ook niets met deze challets en aanmelden is dus niet nodig.. afmelden was ook wat vreemd.. voor wie is nu eigelijk de sleutel?? wij zaten met 4 volwassenen en 2 tieners(15 en 17).

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Leendert Stam08-08-2018

op zich prima, maar springt er niet uit.

Nette camping en prima plekken. Sanitair is wel verouderd helaas. Laat in de avond/begin nacht wel overlast van mensen die nog geluid maken. Zwembad prima, met lekker veel ligbedden. Het straatwerk rond het zwembad mag wel weer een keer recht gelegd worden. Eten uit de kantine is lekker, maar niet echt goedkoop. Op zich een leuk speeltuintje voor de kleinere kinderen, maar zou wel wat aandacht qua onderhoud mogen hebben.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Günter Hemelt26-05-2015

Mooi plekje

Leuke camping met genoeg te doen voor de kinderen en heerlijke rust voor de volwassenen. Vriendelijke begroeting door John en zijn assistent Jan. Graag nog een keer!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8w.bronsema17-08-2013

leuke camping

14 dagen gestaan met dochter en 2 kids. caravan en camper. gemoedelijke camping met veel seizoenplaatsen doch uitstekende sfeer Goed zwembad en rest, waar je goed voor redelijke prijs kunt eten. Zowel de eigenaar als de restaurant houder heel gastvrij en steeds bereid tot hulp. Bijna iedere avond wel iets te doen. Play Back show, jeu de boule of 6 kamp. voor ouders met kids een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 10douwe en sonja de vries04-08-2013

De beheerder(s) fantastische mensen

Wij hebben gebeld (opa en oma)om 2 plaatsen naast elkaar, omdat onze dochter, schoonzoon en 2 kleindochters met vakantie uit het buitenland, terugkwamen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en ze hebben het zo geregeld dat wij 2 hele mooie ruime plaatsen hadden.

• 8Eetgelegenheden
  • 10El van der Maat en Emile Nooedeloos28-07-2013

Prachtige camping voor jonge kinderen

Wij waren enkele dagen met onze 2 kleinkinderen (4 en 5 jaar) naar de camping De Wielen in Sint Maarten Noord-Holland. Wij waren zeer verrast dat deze camping zo kindvriendelijk is. Fantastische speelgelegenheid , waar de kinderen zonder gevaar konden spelen en fietsen. ook het zwembad was met het mooie weer super! Er waren leuke kinderprogramma's gepland, zoals kinderbingo en kinderdisco.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9John12-02-2013

Camping in heerlijke omgeving

Geweldige ligging in het mooiste polderlandschap van Noord- Holland. Vlakbij strand en Schagen en iets verderop Alkmaar. Geniet er altijd ten volle. Je kunt er wandelingen maken op basis van uitgezette routes of gewoon op de bonnefooi.

• 9Victor19-06-2012

Prachtige ligging

Heerlijke camping, prachtig gelegen. Ideaal voor wandelaars en liefhebbers van zee, strand en polderlandschappen. Vlakbij Schagen een rustig stadje met oude stadskern en leuke terassen en eettentjes. Eigenaar is vrijwel altijd bereikbaar en betrouwbaar en correct in afwikkelingen van zaken. Er is wel een kantine/restaurant/bar, voor eten of drankje waar ik zelft zelden gebruik van maak omdat ik meestal op mijn eigen locatie of buitenshuis eet. Heb alleen nog maar vriendelijke mensen ontmoet op het park/camping.

• 6Nooit meer07-08-2011

Nooit meer

Een camping waar erg weinig is te doen voor kinderen. Weinig animatie en vertier. Er staan voornamelijk veel mensen met een vaste standplaats die er al jaren komen. Om daar tussen te staan en een stacaravan te huren is niet echt ideaal.

• 5Eetgelegenheden

John Broers, campingeigenaar, eigenaar, 10-05-2012

Ik wil u bedanken voor uw reactie, echter blijkbaar is de voorinformatie niet duidelijk ten opzichten van de werkelijkheid. Kunt u aangeven welke verwachtingen er bij u vooraf zijn gewekt? Op deze wijze kunnen we hopelijk verbeteringen aanbrengen om de verwachtingen aan te laten sluiten bij de werkelijkheid.

Camping De Wielen info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar