St. Maarten

Reviews over St. Maarten

het was fantasties

meier,
    18-8-2018

rustige camping mooi omgeving en leuk om te fietsen .niet ver van van strand chalet was alles voor elkaar schoon en netjes

Gereisd met partner in augustus 2018

Super

Mulder,
    10-8-2018

Schoon en een hele nette charlet we hebben een super week gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

op zich prima, maar springt er niet uit.

Leendert Stam,
    8-8-2018

Nette camping en prima plekken. Sanitair is wel verouderd helaas. Laat in de avond/begin nacht wel overlast van mensen die nog geluid maken. Zwembad prima, met lekker veel ligbedden. Het straatwerk rond het zwembad mag wel weer een keer recht gelegd worden. Eten uit de kantine is lekker, maar niet echt goedkoop. Op zich een leuk speeltuintje voor de kleinere kinderen, maar zou wel wat aandacht qua onderhoud mogen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke relaxplek

Francien,
    21-6-2017

Het chalet ziet er nieuw uit, zowel van binnen als van buiten. Het is een zeer comfortabele plek om een paar dagen te verblijven. De hout-look van de vloer en de meubels geven een rustige, natuurlijke uitstraling. Er zijn spelletjes en allerlei documentatie over de streek met kaarten en plattegronden aanwezig. De keuken is zeer compleet, met alle mogelijke pannen en keukengerei, een broodrooster en een combi-oven. De bedden zijn prima, de ruime kasten ideaal om je bagage in op te bergen.

De plek op de camping (met speeltuin en zwembad) is prachtig. Vanaf het terras kijk je heerlijk weg in het groen, tegen teveel zon is er een grote parasol. Je kunt zowel op het terras als in de tuin zitten. Wij hebben genoten van een paar zonnige relaxte dagen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fantastische locatie

Bruinse,
    31-5-2016

Zeer schoon, prima verzorgd en uitgebreid ontbijt, zeer goede bedden en werkelijk van alle gemakken voorzien. Zeer attente gastvrouw ( Diana ) die het de gasten werkelijk naar de zin maakt. Ga hier beslist nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2016
St. Maarten scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews