Hotel 't Karrespoor

7,5

2 reviews over Hotel 't Karrespoor in het Nederlands

2007

Helemaal geweldig! Een echte aanrader. Vooral Coby was onwijs aardig, ze heeft alles voor ons geregeld. Bedankt hiervoor! Maar jij natuurlijk ook Arie ;)

Tot gauw, en zet de sherry maar koud!

groetjes Rudolf en Ada

2006

Ging wel, ligging slecht, eten niet zo goed, beetje oudbollig restaurant, doch veel beter dan de iets verder gelegen pizzatent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Karrespoor in Sint Maartensvlotbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Karrespoor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Karrespoor scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.