Vakantiehuis Klein Kanaalzicht

2 reviews over Vakantiehuis Klein Kanaalzicht in het Nederlands

Heerlijk landelijk en rustig

Jan
1-8-2015

Geweldig huisje tussen de Noord-Hollandse bollenvelden. Zeer ruim en praktisch ingericht. Heerlijke tuin met zeer mooie tuinkamer. Erg genoten van het uitzicht en de omgeving. Het strand zeer dichtbij en daarbij keuze uit vele plaatsen om naar het strand te gaan, zowel erg toeristisch als bijna verlaten stranden. Er is heel veel te doen in de omgeving, voor groot en klein. En zelfs met een echte Noordwester storm staat het "Klein Kanaalzicht" als een Huis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Vlak bij de noordzeekust!

S
10-8-2011

4 persoons vakantiehuis met veel buitenruimte en overdekte tuinkamer. Net weg van alle drukte maar toch zeer dicht bij de kust. Prima prijs kwaliteitverhouding en prettige ontvangst. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Klein Kanaalzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Kanaalzicht in Sint Maartensvlotbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Kanaalzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.