Sint Maartensvlotbrug

We hebben een aantal aanbieders voor Sint Maartensvlotbrug voor je op een rij gezet:

Reviews over Sint Maartensvlotbrug

Lijkt niets, maar heeft toch veel te bieden

Maurits
    26-6-2012

Ons verblijf in Sint Maartensvlotbrug had meer te bieden dan we hadden verwacht. Het dorpje ligt aan de lange, gevaarlijke weg van Alkmaar naar Den Helder, parallel aan het Noordhollandskanaal. Maar vlak achter deze weg ligt de Belkmerweg met vele campings en bungalowparken. En daar weer achter liggen de prachtige Noordhollandse duinen en stranden en de unieke Hondsbossche Zeewering. Met een beetje zon is het hier utistekend toeven. Niet alleen aan het strand, maar op een mindere dag een mooie uitvalsbasis voor stadsbezoek aan Alkmaar, Schagen, Den Helder, Hoorn etc. Of een bezoekje aan de Broekerveiling, om maar eens iets te noemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Schoon leuk en mooi, schagen leuk achterland, zeker in tot

verhulst
    5-9-2006

Schoon leuk en mooi, schagen leuk achterland, uitgaansmogelijkheden zeker in schagen goed tot zeer goed, schoon strand, standtent niet goed, veel buncalows en mooie campings, kortom als het mooi weer is, nergens anders naar toe gaan.

Gereisd Familie in augustus 2006

Prachtig schoon strand

Anna
    20-8-2006

Prachtig schoon strand. Gezellige strandpaviljoens. Ook goede slecht-weervoorzieningen. Je kunt er fijn fietsen en wandelen door de duinen van ene dorp naar andere. Mooi bungalowpark met ieder wat wils van eenvoudig en netjes tot luxe 4 en 5* met o.a. afwasmachine oven en magnetron. Zwemmen deden we op dit park gratis in het lekker warme zwembad. We kregen bij receptie gratis fietsroutes uitgereikt. Erg leuk. St. Maartenszee is een plaatsje met zee, strand, duinen, bos, bloembollenvelden enz. Wij hebben erg genoten van de rust op het park en de vele rekreatie- mogelijkheden in de omgeving. Ook als het weer een dagje niet zo mooi is, zijn er genoeg alternatieven.

Gereisd Familie in augustus 2006

Gemoedelijk plaatsje, bijna alleen maar vakantiehuisjes en

Fam. de Vries
    28-6-2006

Gemoedelijk plaatsje, bijna alleen maar vakantiehuisjes en campings. Perfect strand, mooie supermarkt, echt top. Lekker geborreld bij Dansen bij Franssen. Lekkere snacknar bij camping Golfzang. Niet veel verkeer (af en toe een tractor van een hardwerkende boer). Heerlijke vakantie gehad, voor herhaling!

Gereisd Met vrienden in juni 2006

Heel mooi plaatsje bestaat uit bungalowparken

breemakker
    2-4-2006

Heel mooi plaatsje bestaat uit bungalowparken. Goede en schone SPAR winkel in de Belkmerweg Italiaan eten niet t vreten, alles smerig ! Beter in Petten bij de Italiaan Zwembad soms te druk afstand strand vrij groot alle snackbars schoon, doorsnee

Gereisd Familie in mei 2004
Sint Maartensvlotbrug scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews