Tijdelijk €25 aanbetaling

Strand49

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Strand49 voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 25 reviews

• 2.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Strand49

• 5Hilma26-07-2022

Prijs / kwaliteit niet juist

De campingplaats zou rustig zijn. Dat viel erg tegen. Dit kwam door de toch vrij drukke weg met veel tractoren en landbouwmachines. De camping plaats zag er onverzorgd uit. Eigen sanitair erg klein. Camping ligt vrij centraal voor uitstapjes! Erg fijn.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Marry25-05-2022

Voor kort verblijf prima camping

Doordat je je niet hoeft aan te melden bij aankomst is er geen contact met eigenaar. Er kwam wel al vrij snel iemand langs op de fiets om te zeggen dat zij Trudy heette en of we de auto wilden wegzetten. Omdat dit wel zo netjes stond voor de buren. Begrijpelijk dat dit een regel is, dit stond ook al uitdrukkelijk in de mail waarin we onze plaatsnummer kregen bekendgemaakt. Geen tijd voor een klein praatje, Trudy was alweer omgedraaid op haar fiets. Dit kwam op ons ongastvrij over, zeker gezien het feit dat een aantal dagen later op het plekje verderop 2 auto's een hele dag hebben gestaan tijdens het opruimen. Er zijn veel seizoensplaatsen, bij afwezigheid is het wel erg stil op de camping. Omgeving is prachtig, auto of fiets zijn onmisbaar. Rond campig geen wandelgelegenheid

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Sandra30-09-2021

Rust ruimte & privacy

Prachtig aangelegde kleine camping. Fijn privé sanitair en grote plekken met veel privacy

• 7Eetgelegenheden
  • 8allema24-08-2021

Fijne camping

Fijne grote kampeerplek, privé sanitair is klein maar voldoet als het erg regent lekt het wel in het sanitair.Wij vonden het prettig dat we zo konden doorrijden naar de kampeerplek, eigenaren zijn erg vriendelijk en weten precies wie er bij welke plek hoort, wat wij iets minder vonden was dat je minder contact hebt met mede kampeerders, maar verder een prima camping.

• 5Activiteiten
  • 9Fam. Beekman17-08-2021

Prachtige camping prive sanitair, erg vriendelijk

Deze camping is ons zeer goed bevallen. Kleinschalig, schoon en vooral privé sanitair echt een pluspunt. Zeer vriendelijke eigenaar die je hielp indien nodig en daar ook echt de tijd voor nam. Hij had ook leuke tips voor de omgeving. Ook de vrouw die daar was super vriendelijk en behulpzaam . 's morgens verse broodjes service. De camping zag er netjes, schoon en verzorgd uit. Nadat de gasten vertrokken werd er gelijk gras gemaaid en gecontroleerd of de plek voor de volgende huurder netjes was. Er werd aan kleine details gedacht zo hing er een shopper van strand 49 in de sanitaire ruimte. Wifi verbinding was prima. Kortom zeker een aanrader. Camping oké, mooie fiets omgeving, lekkere eetgelegenheden in de buurt. Prachtige stranden in de buurt.

• 8Yvonne10-05-2021

Rustieke aanleg. Op een mooie locatie.

Wij wilde in corona tijd naar de bollenvelden en het strand. Twee jaar geleden hadden we een camping aan zee. Deze camping ligt ca 3 km van zee, dus minder wind. Een fiets is wel een aanrader. Een paar bergjes begroeide aarde tussen de plekken markeren de plaatsen. Geen strak gemaaid gazon dus. Maar veel sfeervoller. Niet inchecken vonden wij erg onpersoonlijk. De huisjes staan allemaal aan de buitenrand van de camping. Kampeerders kunnen dus niet naar de bollenvelden kijken. Als je niet tegen huisjes aan wilt kijken moet je de plaatst goed plannen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het “winkeltje”. Er zitten genoeg winkels in de omgeving. Het privé sanitair is klein maar voldoet aan alles. (De twee huurtenten doen zeer aan je ogen). Er waren duidelijk diverse seizoenplaatsen. Als we nog eens richting de bollenvelden willen denk ik dat we zeker informeren of er plaats is.

• 9Frank23-08-2020

Pareltje, mooie camping met eigen sanitair.

Mooie grote kampeerplaats met eigen sanitair. Water aan en afvoer. Netjes en schoon. Zeer aardige gastvrije beheerders. Pareltje in Noord-Holland.

• 10Onderkomen
  • 8Linda23-08-2020

Superleuk en knus

Wat hadden we een leuke strandlodge, prima te doen voor 6 personen. Zeer goed verzorgd, linnenpakketten, keukenset, vaatwastabletten, alles aanwezig. Alles schoon en nieuw. Ik heb het idee dat de eigenaar vertrouwd op het fatsoen van mensen, geen borg, en dat is fijn. Rustig parkje, geen animatie, houden wij van. Fietsen zijn een must, alles is op ( ruime) fietsafstand. We hebben een heerlijke week gehad.

• 9Onderkomen
  • 9Ineke02-08-2020

Heerlijke vakantie gehad!

Prachtige plek (Wij stonden op nr 24) met privé sanitair! Rustige, nette en overzichtelijke camping! Aanrader!
    Ligging is buiten het toeristische deel (st. Maartenszee) Maar op zowel op de fiets als evt met de auto zeer snel te bereiken! Daarom wat ons betreft qua ligging:top! Geen animatie voor de kids, maar dat was eigenlijk heerlijk! Er is genoeg te spelen en we hebben onze meiden (9 en 5) niet gehoord! Sanitair is netjes en ok!

• 9Activiteiten
  • 3Paul N07-07-2020

Nooit meer

Lijkt mooier dan het is, we hadden een zeer onverzorgde campingplaats, onkruid 20 cm hoog. Geen broodjes service ivm corona!( eind juni) dus je moest zelf naar de bakker fietsen. Prive sanitair was wel schoon maar verouderd met heel veel kit. Geen sfeer op de camping. Nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen