Vakantiepark Strand49

14-8-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

Onze chalet was schoon en mooi.Erg vriendelijke mevrouw toen we kwamen inchecken.Zee was dichtbij binnen 10 minuutjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top camping

Patricia
6-8-2019
  • Onderkomen9

Prima camping, heel vriendelijke eigenaar, propere en rustige camping. Camping ligt op 4 km van zee, weinig terrasjes of winkels op wandelafstand.

Gereisd Met partner in juli 2019

Aanrader!

Henk
12-8-2018
  • Activiteiten8

Enorm goed schoon ruim. Prachtige kampeerplekken met prive sanitair naast huisjes ook op park. Honden welkom en enorm snel WiFi! Vers brood in ochtend en goede service. Fijne vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

ACSI Eurocampings

Wat wil je nog meer! Een en al vakantiegevoel

patricia
7-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een leuke nieuwe moderne camping. Prachtig privé sanitair en ook prachtige huizen. Echt geweldige tijd gehad. Wij sliepen in de nieuwe glamping tenten waar zelfs een echte keuken in zit en echte bedden. Eigenlijk een huisje maar dan in een tent! Wow wat een beleving en wat gaaf was het ingericht. Wij waren hier voor de eerste keer maar hebben voor de herfstvakantie een huisje geboekt voor een week. Een aanrader en aanwinst aan de noordhollandse kust Strand49

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Snel weer!

LJ
30-7-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Supervriendelijke eigenaar, mooi schoon, goed opgezet. Top.

Prachtige huisjes op een zeer gastvrije camping.

Carla
9-5-2018
  • Activiteiten8

Afgelopen weekend zijn we voor de 2e keer naar Strand49 geweest. De service is daar geweldig en de accomodaties zijn erg mooi. Je zit midden tussen de bollenvelden en dat is een prachtig gezicht. Ook zit je dicht bij zee. De sfeer op de camping is gemoedelijk en zeer gastvrij. De gastheer en gastvrouw doen hun uiterste best om je een fijn verblijf te bieden. De huisjes zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Beddengoed, handoeken en keukendoeken zijn bij de prijs inbegrepen. Deze camping is een echte aanrader! Wij komen zeker weten weer een keer terug als we zin hebben in weekendje strand& zee.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Hier zit je goed!

Moeder met kind
22-5-2017

Strand49 is een geweldige plek voor een relaxte vakantie. Qua comfort is het glamping, qua sfeer is het camping. Geen opsmuk, wel goeie service. Wij zijn al twee keer geweest en komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben heerlijk genoten bij Strand49!!

Linda
10-3-2017

Dat het een camping met privé sanitair was, was heerlijk. Gewoon geen gedoe en ook voor de kinderen erg fijn. Niet in de nacht op zoek naar het toilet:-) Omgeving van de Noord Hollandse kust was super.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Tom de barkas
15-10-2016

Leuke vlotte camping . Zeer vriendelijk service gerichte receptie. Huizen en camping erg schoon. Ouders zaten op camping waren erg tevreden unit en wij met kind en hond in glamping. Top vakantie gehad. Pasen met familie wederom geboekt volgend jaar

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Geweldig

Debbie Kamsen
28-9-2016

Prachtige mooie kleine camping met goede service. Nieuw moderne camping maar met ouderwetse zeer goede service. Ze snappen hun gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strand49 in Sint Maartensbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strand49 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.