Vakantiehuis Windroos

Vakantiehuis
Vakantiehuis Windroos

1 review over Vakantiehuis Windroos in het Nederlands

2008

Leuk huis voor gezin met kinderen.

Brandsma
11-8-2008

Leuk huis met gemeenschappelijke tuin. Privacy is beperkt doordat ook kinderen van eigenaar hier spelen.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Windroos in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Windroos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.