Vakantiepark Villapark Mooi Schoorl

Ans van Gorkum
24-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Deze villas zijn zeer luxe en hebben een mooie ligging !

Oude reviews (archief)

Genieten van alle luxe

xandra
3-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Luxe villa op 50 meter afstand van de hoofdstraat. Restaurantjes, bakkers en 2 supermarkten op loopafstand.

Goed: inrichting, afwerking, luxe

Minder: sleutels ergens anders afhalen en terugbrengen

Mooie huisjes!

Jeroen
1-8-2016
  • Onderkomen10

In de meivakantie zijn wij een week op dit vakantiepark geweest. De huisjes zijn helemaal top. Helemaal nieuw en van alle gemakken voorzien. De ontvangst bij de receptie (die op 200 meter van het park is) is vriendelijk en correct.

Wij hadden prachtig weer en hebben volop kunnen genieten van de Schoorlse duinen. Het bezoekerscentrum is op loopafstand en het park ligt midden in het centrum van Schoorl. Het klimduin ligt op nog geen 200 meter lopen afstand.

In de periode dat wij er waren (in mei) was niet het hele park verhuurd. Daardoor was het lekker rustig. We kunnen ons wel voorstellen dat het erg vol kan zijn in het hoogseizoen omdat de huisjes redelijk dicht op elkaar staan. Doordat de begroeiing nog maar net is aangeplant is er ook weinig privacy.

Tips zijn gezellig pannenkoeken / pizza's eten bij Duinvermaak en lekker fietsen/wandelen in de Schoorlse duinen. En met goed weer natuurlijk lekker naar het strand.

Een punt van kritiek. Bij de verhuurprijzen wordt alleen de basisprijs aangegeven, daar bovenop komen nog de servicekosten, parkkosten, verzekeringen etc. Bij het afrekenen bleek dat bijna een verdubbeling van de kosten (in ons geval).

Mooi park, perfecte woning

robert
2-5-2016
  • Onderkomen10

Mooi kleinschalig parkje dicht bij het centrum van Schoorl met alle voorzieningen op loopafstand en tegen de duinen aan. Service bij aankomst was netjes en vriendelijk en verder niet nodig gehad omdat het huis schoon en zonder enige gebreken was. Keuken was prima in orde en elke slaapkamer heeft een eigen badkamer en TV. De tuin en het terras was goed verzorgd, hebben er door het slechte weer helaas weinig van kunnen genieten. Aanrader is het fietsen in de duinen, op verschillende plaatsen voor een redelijke prijs te huren. Komen zeker nog een keer terug!
  • Onderkomen8

Nette huisjes in een mooie omgeving. Winkelstraat op loopafstand en dichtbij Alkmaar en Bergen.

Helaas kregen wij 24 uur na vertrek ineens telefoon van verhuurorganisatie dat er schade aan de tafel was. Ons niet opgevallen en ook niet door ons veroorzaakt. Ze hadden het te druk met eerder melden, dus voor hetzelfde geld zouden de schoonmakers het kunnen hebben veroorzaakt. Was een hele strip van de tafel af wat absoluut niet door ons is veroorzaakt.

Bovenstaand geeft een vervelende nasmaak na een lekkere week weg. Wij boeken geen huis meer via verhuurorganisatie, omdat je bij voorbaat al schuldig wordt bevonden. Een melding van schade zou eigenlijk binnen twee uur bekend moeten zijn, neem toch aan dat een professioneel bedrijf dit op orde heeft.

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing, 22-2-2016
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u een nare nasmaak heeft overgehouden aan uw vakantie in Schoorl; onze oprechte excuses hiervoor. In verband met de drukte rondom de wisseldag op vrijdag, hebben wij u pas zaterdag telefonisch kunnen benaderen om de op vrijdag geconstateerde schade te bespreken. Het is hierbij niet onze intentie geweest om u een vervelend of beschuldigend gevoel te geven. Voor uw verblijf op Villapark Mooi Schoorl heeft u bij boeking standaard een schadeverzekering afgesloten, waardoor de schade automatisch gedekt is in het reeds betaalde bedrag. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zien u in de toekomst graag terug op Villapark Mooi Schoorl.

Geweldig genoten!

Miriam
21-11-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Villapark Mooi Schoorl is een heel gezellig kleinschalig vakantiepark. Het ligt op loopafstand van de dorpskern met goede winkels (ook biologische) en leuke restaurants. Ook het duingebied is lopend te bereiken met als eindpunt het klimduin.

Voor het strand moet je 10 minuutjes rijden en met 15 minuten rijden ben je bij een prima binnen zwembad in Alkmaar.

Wij zaten in huis nummer 18. Heel gezellig ingericht (landelijke VT Wonen stijl) en van alle gemakken voorzien. De keuken was zeer compleet ingericht en ik had mijn koksmessen prima thuis kunnen laten.

Enige minpuntje waren de wat harde matrassen.

Voor de mensen met een hybride plug-in auto: er is een laadpaal op de parkeerplaats.

Supermooi

Fam marinus
5-11-2015
  • Activiteiten6

Dat er op het park verder niks te doen is.

Geen diepvriesvak

Koetsier
17-9-2015

Mooi huis, mooi gelegen echter aan huisje 11 ontbreken essentiële zaken.

Geen vriesvak , dus geen ijsje voor de kinderen.

Geen klerenhangers waar je een pantalon op kan hangen

Geen vleesmes wel 5 aardappelschilmesjes

Ramen aan de binnenkant maanden niet gewassen, kon je op schrijven.

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing, 5-10-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het door u gereserveerde vakantiehuis op Villapark Mooi Schoorl niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; onze oprechte excuses hiervoor. De ontbrekende inventaris zal zo spoedig mogelijk worden aangevuld. De woning heeft inderdaad als enige woning op het park geen vriesvak in de koelkast; we hebben deze informatie extra op de website vermeld om in de toekomst misverstanden te voorkomen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zien u in de toekomst graag terug bij Dutchen.

• Onderkomen10

Inmiddels zijn we 2 keer in het villapark gewest en we geneten er volop van de luxe. De luxe van het huis en de service, maar ook de luxe van het cebtrum van Schoorl en het strand en de duinen binnen handbereik.

Geweldig herhaling vatbaar

L.Kan
29-8-2015
  • Onderkomen10

Luxe mooie vooral zeer schone huisjes vol comfort.

Sijlvol en gezellig ingericht op een mooie plek , zee , strand en gezellige dorpjes.

Er is niks wat minder mooi was. We waren er voor de 2e keer en komen zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Mooi Schoorl in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Mooi Schoorl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Mooi Schoorl scoort een 8.19 uit 10 op basis van 15 reviews.