Vakantiehuis 't Schoorlse Bos

1 review over Vakantiehuis 't Schoorlse Bos in het Nederlands

we hadden meer verwacht

a van willigen
20-9-2010

't vakantiehuis is net af......we misten een gezellige kamer.... gebruiksruimtes komen uit in 't woonkamertje / halletje....jammer. een houtkacheltje zou alles goedmaken.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Schoorlse Bos in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Schoorlse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.