Hotel Strandhotel Camperduin

Hotel Strandhotel Camperduin
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Camperduin voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Strandhotel Camperduin in het Nederlands

De ligging in de duinen en aan het strand is ontzettend fijn.

Wij verbleven hier met een groep voor een training met overnachting.

De prettige en natuurlijke omgeving had een positieve invloed op de training en de deelnemers. Lekker eten bij Struin aan het strand. Goede verzorgd.

Tussendoor even naar buiten, naar het strand of de lagune en met de Jongens van Schoorl een leuke buitenactiviteit gedaan op het strand. Een aanrader!

Zeer goed. Vriendelijk personeel, prima bediening

Fam Heins en Fam v.Wichen
28-12-2017

Met 2 gezinnen wederom 1e Kerstnacht hier doorgebracht. En weer naar volle tevredenheid geslapen met een prima verzorgd ontbijt. Graag tot een volgende gelegenheid.

Heel fijne fietsdagen!

Fam Loos
16-8-2017

+ de ligging,het supervriendelijke personeel

- de kamer is gedateerd en heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Ontbijt was gewoon goed maar prijs/kwaliteit klopt niet. Te duur!

prima weekend!

Sonja
15-8-2017

leuk hotel ondanks dat het wat ouder is. vriendelijke bediening, schitterende omgeving, goed verzorgd ontbijt

Prachtige plek en geweldige kamer/appartement

Gerda Keizers
7-8-2017

Neem de fietsen mee, want je kunt vanuit daar zulke mooie tochten maken door het duingebied!!!

Of de wandelschoenen, want wandelend is het ook goed te doen!!!

zeer goed

henk moerman
25-6-2017

gastvrij en een gunstige prijs-kwaliteit verhouding, De ligging is uniek

Geweldig gastvrij

Piet S
22-6-2017

Uitstekend ontbijt aan tafel bediend

Gerne immer wieder

Michael
19-6-2017

Wir sind schon einige Male in dem Hotel gewesen und es hat immer gefallen.

Das Personal ist immer freundlich und nett .

Die Zimmer sind klein und sinnvoll ein gerichtet.

Die Lage zur See und dem Strand ist super.

Das Frühstück ist perfekt.

Wir kommen gerne wieder.

Gedateerd hotel/ kamer

Patricia
6-6-2017

Hier zojuist ons Pinksterweekend doorgebracht. Geboekt nav de mooie foto's bij touroperator. Locatie en het weer een 10 maar accommodatie, prijs-kwaliteit en gastvrijheid onvoldoende.

Onze kamer had zeker niet de looks van de foto's bij touroperator maar was zeer gedateerd. Oude versleten meubels, kapot raam, geen regendouche zoals anderen in recensies aangaven en na het douchen een compleet natte, eveneens gedateerde, badkamer. Het bed was goed en schoon.

Tijdens uitchecken werd na betaling gevraagd hoe onze ervaring was. We hebben het bovenstaande gemeld maar hier werd niet of nauwelijks op gereageerd. Geen respons. Enige reactie was: we hebben 26 kamers en ze zijn allemaal anders. Kamer 3 komt igg niet overeen met de foto's!!

Jos Jansen, Marketing, 19-6-2017

"Beste Patricia,

Ik ben blij dat we elkaar hierover hebben kunnen spreken. Ik hecht er als directeur al ruim dertig jaar grote waarde aan dat iedere gast optimaal kan genieten van mijn strandhotel. Blijkbaar is dat in jouw geval niet gelukt. Dat is zeer ongebruikelijk en ik ben blij dat de aangeboden tegemoetkoming goed is ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jos Jansen"

Heerlijk tot rust komen!!

Mirjam
7-5-2017

Wat hebben we het heerlijk gehad! We hadden een suite met een 2 pers.bed en een slaapbank. Er zat een klein keukentje in met een magnetron en mogelijkheid voor het zetten van Senseo en thee. Kleine eetkamertafel. Badkamer had een bad met whirlpool en een aparte douche. Heerlijk! Met z'n drieën (Moeder met 2 puber-zonen 17 & 14) hadden we echt zat ruimte. Kamer kan een kleine opknapbeurt gebruiken, maar dat heeft ons niet gestoord! Rustige omgeving en dichtbij het strand.... De sfeer is ook heel gemoedelijk...vonden we alle 3 heel prettig. We komen zeker een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Camperduin in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Camperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Camperduin scoort een 8.18 uit 10 op basis van 80 reviews.