Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Park Weideduyn

• 8T. van Veen18-08-2022

Heerlijk rustig park met fijn huis (10)

Wij waren met zijn tweeën een weekend weg naar Schoorl. Wij hadden huis nummer 10. Je hebt bij dit huis een fantastisch uitzicht over een weiland. Het park is kleinschalig en er is weinig verkeer dat langs gaat (éénrichtingsverkeer). Topper van het weekend was de jacuzzi. Uren in gezeten, vooral savonds heerlijk. Schoonmaak was prima, wel wat aandachtspuntjes nodig, personeel bij receptie en op het park waren uiterst vriendelijk. Al met al een een heerlijk weekend gehad.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8A. de Jong16-08-2022

Heerlijk verblijf in een mooie omgeving

Wij hebben met ons gezin verbleven op Weideduyn. Wat een mooie woningen en van alle gemakken voorzien. Genoten van het heerlijke terras en met z'n allen in de jacuzzi. Dichtbij de winkels, bos en het strand. Wij komen zeker weer terug!

• 5reeuwijk05-05-2021

teleurstellend

Locatie aan weideveld en fietsroute is super. Vakantiewoning is in slechte staat qua onderhoud en dat zie je direct bij binnenkomst. Stukken uit de muren, kapotte luxaflex, oude douche bakken en wastafels , smerige ,plakkerige keukenapparatuur en glazen ,etc .Woonkamer meubels van stof met vlekken en hondenhaar is niet uitnodigend.prijs/ kwaliteit verhouding is zeer teleurstellend op Weideduyn Dutchen!

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 3Sandra04-02-2019

Nice cabins but too close together/bad parking

Very difficult to use the entry pass to get into the park, rude management that didn't solve the problem, we rented 3 cabins and only 1 car was inside, the rest was parked outside with risk to get a ticket of $45!!! Called many times, even walked over to ask for more cards but nothing. Really bad experience. The location is good but for the money there are better options with greater hospitality and management. They also came an hour before check out time trying to start cleaning, while check out time is already very early *10AM... very rude and invasive

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 6Anoniem26-10-2018

Wat een tegenvaller

Het park ligt prachtig. Op loopafstand van het centrum van Schoorl. De huisjes zijn vrijstaand. Helaas zeer slechte bedden. De slaapkamers zijn niet goed te verduisteren en in een dergelijk huisje moet een oven beschikbaar zijn. Helaas niet. We zijn een dag eerder weggegaan omdat we zo ongelooflijk slecht sliepen.

• 6Onderkomen

Marketing medewerker, 15-11-2018

Het spijt ons te horen dat uw verblijf op Park Weideduyn niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website staat per vakantiehuis aangegeven welke woningen op het park beschikken over een oven en/ of een magnetron. U kunt hier voorafgaand aan uw reservering alle informatie vinden en een keuze maken voor het vakantiehuis dat aan uw wensen voldoet. Heel vervelend om te horen dat u niet goed heeft kunnen slapen tijdens uw verblijf, de matrassen in uw woning zijn echter wel nieuw en door ons geselecteerd om een breed publiek aan te spreken.

• 9Jeths09-04-2018

Jammer dat het zo duur is anders kwamen we vaker

Vriendelijk ontvangst bij de receptie met een flesje wijn! Leuke dame die veel tips gaf om te doen in de omgeving. Eenmaal aangekomen bij Park Weideduyn nr 1 kon het genieten beginnen. Erg mooi huisje en super schoon! Heerlijk genoten in de sauna en jacuzzi. Huisje is voor 6 personen maar wij raden max 4 personen aan. Bedden waren goed en geen last gehad van vocht in het souterrain zoals mensen aangegeven bij andere huisjes. Huisje was van alle gemakken voorzien. Als we wat mindere punten moeten noemen is het de privacy rondom de jacuzzi maar in vergelijking met de andere huisjes is dit huisje wel redelijk prive. Prijs vinden wij wel redelijk hoog €800,-. Vrijdag vanaf 15.00 tot maandag 10.00 uur. Er waren twee handdoeken pp. Er staat een wasmachine en droger dus dat ging prima. Maar toch even wat klagen, in zo’n weekend wil je eigenlijk niet wassen :-) maar eigenlijk hebben wij enorm genoten! Complimenten aan reisorganisatie!

• 5De jong06-08-2016

Valt erg tegen

De ligging van het huis, dat centraal in Schoorl ligt, is prima. Daarentegen was het vochtprobleem in de benedenverdieping en de staat van het meubilair een zeer grote tegenvaller. De benedenverdieping, waar de slaapkamers zich bevinden, zat vol met vochtplekken. Het was er zo vochtig dat zelfs de dekbedden klam waren en bleven. De verf bladderde van de muur af. Matrassen zijn doorgezakt. Kapotte eet en salontafels eveneens als de ligbedden. Jacuzzi was heerlijk alleen weer jammer dat de kap van de jacuzzi kapot was. Voor dat geld (3400,-) hadden we niet verwacht dat er zo veel materiaal kapot was. Erg jammer voor jullie naam dutchen.

• 3Onderkomen

Marketing medewerker, 23-08-2016

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Graag willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. De door u gereserveerde woning op Park Weideduyn zal in september 2016 volledig worden gerenoveerd. We nodigen u hierna graag uit om nogmaals in de woning te komen verblijven en zullen hiervoor zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u opnemen.

• 9Esther30-12-2015

Fantastisch!

Mooi afgewerkte woning, gezellige inrichting, schitterend uitzicht!

• 6Activiteiten
  • 6Dekker11-07-2015

Geen privacy en mierenoverlast

Leuk huisje. Officieel voor 6 personen, maar meer voor 4 aan te raden. Gisteren aangekomen en vinden het erg jammer dat we totaal geen privacy hebben (op het terras zit je 'te koop') Bovendien hebben we mierenoverlast zowel binnen als buiten. Met twee kleine (op de grond) spelende kinderen is dit echt niet fijn! En gebeten door vlooien van een vorig huisdier in de eerste nacht. De slaapkamers in het souterrain zijn heerlijk koel. Een van de matrassen is doorgezakt. Veel van het glasservies is kapot. Kortom; de prijs - kwaliteit verhouding valt ons tegen.

• 1Activiteiten

Marketing medewerker, 11-08-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het door u gereserveerde vakantiehuis op Park Weideduyn niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. De genoemde punten zijn tijdens uw verblijf direct door ons opgepakt en we hopen dat u alsnog een fijne vakantie heeft gehad in Schoorl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zien u in de toekomst graag terug bij Dutchen.

• 9Ewout Pronk05-08-2014

geweldig huis

Schoon, netjes, luxe. 2 ruime parkeerplaatsen naast het huis. Lekker koel in het Souterrain.

• 9Onderkomen

Vakantiepark Park Weideduyn info