Vakantiepark Park Weideduynsterstersterster

31 reviews over Vakantiepark Park Weideduyn

• 2018
    6Anoniem26-10-2018

Wat een tegenvaller

Het park ligt prachtig. Op loopafstand van het centrum van Schoorl. De huisjes zijn vrijstaand. Helaas zeer slechte bedden. De slaapkamers zijn niet goed te verduisteren en in een dergelijk huisje moet een oven beschikbaar zijn. Helaas niet. We zijn een dag eerder weggegaan omdat we zo ongelooflijk slecht sliepen.

• 6Onderkomen

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing medewerker, 15-11-2018

Het spijt ons te horen dat uw verblijf op Park Weideduyn niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website staat per vakantiehuis aangegeven welke woningen op het park beschikken over een oven en/ of een magnetron. U kunt hier voorafgaand aan uw reservering alle informatie vinden en een keuze maken voor het vakantiehuis dat aan uw wensen voldoet. Heel vervelend om te horen dat u niet goed heeft kunnen slapen tijdens uw verblijf, de matrassen in uw woning zijn echter wel nieuw en door ons geselecteerd om een breed publiek aan te spreken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Jeths09-04-2018

Jammer dat het zo duur is anders kwamen we vaker

Vriendelijk ontvangst bij de receptie met een flesje wijn! Leuke dame die veel tips gaf om te doen in de omgeving. Eenmaal aangekomen bij Park Weideduyn nr 1 kon het genieten beginnen. Erg mooi huisje en super schoon! Heerlijk genoten in de sauna en jacuzzi. Huisje is voor 6 personen maar wij raden max 4 personen aan. Bedden waren goed en geen last gehad van vocht in het souterrain zoals mensen aangegeven bij andere huisjes. Huisje was van alle gemakken voorzien. Als we wat mindere punten moeten noemen is het de privacy rondom de jacuzzi maar in vergelijking met de andere huisjes is dit huisje wel redelijk prive. Prijs vinden wij wel redelijk hoog €800,-. Vrijdag vanaf 15.00 tot maandag 10.00 uur. Er waren twee handdoeken pp. Er staat een wasmachine en droger dus dat ging prima. Maar toch even wat klagen, in zo’n weekend wil je eigenlijk niet wassen :-) maar eigenlijk hebben wij enorm genoten! Complimenten aan reisorganisatie!

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

5De jong06-08-2016

Valt erg tegen

De ligging van het huis, dat centraal in Schoorl ligt, is prima. Daarentegen was het vochtprobleem in de benedenverdieping en de staat van het meubilair een zeer grote tegenvaller. De benedenverdieping, waar de slaapkamers zich bevinden, zat vol met vochtplekken. Het was er zo vochtig dat zelfs de dekbedden klam waren en bleven. De verf bladderde van de muur af. Matrassen zijn doorgezakt. Kapotte eet en salontafels eveneens als de ligbedden. Jacuzzi was heerlijk alleen weer jammer dat de kap van de jacuzzi kapot was. Voor dat geld (3400,-) hadden we niet verwacht dat er zo veel materiaal kapot was. Erg jammer voor jullie naam dutchen.

• 3Onderkomen
    • 8Activiteiten

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing medewerker, 23-08-2016

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Graag willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. De door u gereserveerde woning op Park Weideduyn zal in september 2016 volledig worden gerenoveerd. We nodigen u hierna graag uit om nogmaals in de woning te komen verblijven en zullen hiervoor zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u opnemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Esther30-12-2015

Fantastisch!

Mooi afgewerkte woning, gezellige inrichting, schitterend uitzicht!

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 6Dekker11-07-2015

Geen privacy en mierenoverlast

Leuk huisje. Officieel voor 6 personen, maar meer voor 4 aan te raden. Gisteren aangekomen en vinden het erg jammer dat we totaal geen privacy hebben (op het terras zit je 'te koop') Bovendien hebben we mierenoverlast zowel binnen als buiten. Met twee kleine (op de grond) spelende kinderen is dit echt niet fijn! En gebeten door vlooien van een vorig huisdier in de eerste nacht. De slaapkamers in het souterrain zijn heerlijk koel. Een van de matrassen is doorgezakt. Veel van het glasservies is kapot. Kortom; de prijs - kwaliteit verhouding valt ons tegen.

• 1Activiteiten

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing medewerker, 11-08-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het door u gereserveerde vakantiehuis op Park Weideduyn niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. De genoemde punten zijn tijdens uw verblijf direct door ons opgepakt en we hopen dat u alsnog een fijne vakantie heeft gehad in Schoorl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zien u in de toekomst graag terug bij Dutchen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Ewout Pronk05-08-2014

geweldig huis

Schoon, netjes, luxe. 2 ruime parkeerplaatsen naast het huis. Lekker koel in het Souterrain.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9h_oliekan101-07-2014

Mooie huisjes met weids uitzicht

De huisjes op dit park zijn comfortabel en ruim en aan de achterzijde vrij gelegen ( niet alle huisjes hebben dit "vrije"uitzicht) met modern sanitair en een prima keuken. Het vakantieparkje ligt aan de rand van Schoorl.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9mdbolscher05-05-2014

Nederland

De combinatie van deze accomodatie met de zee, de duinen en Schoorl maken dit geheel tot een heerlijke bestemming. Nederland op zijn best. De huizen zijn uitstekend, prettig en modern ingericht, van alle gemakken voorzien en hebben veel ruimer dan je verwacht. We waren met twee volwassenen vier kinderen en hadden meer dan voldoende ruimte, inclusief twee badkamers. De sauna is heerlijk luxe na een dag strand en frisse wind. Het terras van Weideduyn 11 heeft weids en vrij uitzicht op een weiland.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 8Marloes Jansen03-03-2014

Prima huis, fijn gelegen aan de rand van Schoorl

Dit vakantie park (11 huisjes) is gunstig gelegen aan de rand van Schoorl. Fijn en comfortabel huis. Verassend ruim en lekkere sauna. Rustig gelegen en lekker nieuw. Als je een lekker weekend weg wil met je gezin is dit heerlijk gelegen. Mooie stranden in de buurt. Een aanrader, wij hebben in ieder geval genoten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 10Sparerib29-10-2013

Geweldig genoten!!!

Wij hadden vorig jaar hier ook geboekt en dat was ons zo goed bevallen dat wij dit jaar ook geboekt hadden. Gewoon omdat het huisje en service ons goed beviel en dat in een rustige en mooie omgeving. Onze dochter en haar vriendin kunnen lekker elke dag paardrijden in de duinen, bossen en strand bij manege poelenburg en wij kunnen lekker gaan genieten van wandelingen aan bergen aan zee en omgeving en het bezoeken van de strandpaviljoens. Wij willen voor volgend jaar weer gaan boeken. En voor lekker uit eten in Schoorl en Groe,t zit je erg goed!!! Kortom een echte aanrader

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

3 tips over Vakantiepark Park Weideduyn

• mdbolscher, 05-05-2014

Fietsen huren en de Schoorl-Bergen ronde fietsen (24 kilometer) of wandel een van de routes naar het strand, de duinen zijn prachtig. Terugweg eindigen bij de klimduin waar de kinderen zich heerlijk vermaken en je op een van de prachtige terrassen onderaan de duin kunt bijkomen en eten.

• Astrid Smit, 12-05-2013

Wil je zonsondergang meemaken bij een helderedag, reserveer dan een tafel in een strandtent. Erg leuk.

• E.R. Runtuwene, 22-09-2012

mooie loop routes, vlak bij zee, lekker rustig.

0 vragen over Vakantiepark Park Weideduyn

Vakantiepark info