Appartement My Precious

Appartement
Appartement My Precious
9,8

49 reviews over Appartement My Precious in het Nederlands

Alweer voor volgend jaar geboekt!

Marieke Swinkels
20-2-2018

In 1 woord: geweldig!

Hele fijne plek om te zijn. Alles was schoon, verzorgd en af.

Het waren geweldige dagen.

Dineke Meijerhof
30-12-2017

Het appartement liefdevol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Een topper.

Hanneke
30-12-2017

Genoten van het verblijf. Appartement is prachtig en niks ontbreekt.

Een warme deken

Annelies van Asperen
29-12-2017

Het is een geweldige ervaring om hier te vertoeven!!Alles tot in de kleinste details aanwezig en fijne ontvangst

Zoek niet verder. Een mooier appartement vind je n

Janna en Michiel
29-12-2017

Nog nooit zo'n geweldig appartement aangetroffen. Je zou er zelf willen wonen. Alles wat je wenst is aanwezig. Mooie kleuren, smaakvol ingericht, overal goede verlichting, prima bedden, aan alles is gedacht.

En dan de mooie, rustige tuin met fijne ligstoelen en last but not least, de warme ontvangst van Simon en iedere ochtend het gevarieerde ontbijt met fruit, yoghurt, vleeswaren, kaas, ei ( gekookt, omelet, roerei, geef maar aan hoe je het wilt en het wordt voor je gemaakt) in een gezellige , lichte ruimte.

Er is niets negatiefs te bedenken. We zijn er ook in 2016 geweest en gaan graag, als het kan, een derde keer terug. Waarom zou je het elders zoeken. Dit is een paradijsje.

Een verblijf om van te houden rust/opladen&geniet!

Alfred & Mirjam Baas
29-12-2017

Prettige aankomst, goede verzorging. Super fijn verblijf ongedwongen tot in detail verzorgt. Pak je momenten want voor je het weet is de vakantie voorbij !!

Buitengewoon en compleet appartement

Irma en Bert
28-12-2017

Alles was aanwezig en dan nog iets extra's. Ontvangst was buitengewoon hartelijk en persoonlijk. Aanbeveling waard.

Het was in een woord fantastisch, enorm genoten

Elleke Koornneef
28-12-2017

Het was perfect. Het voelde als thuiskomen. De gastvrijheid, de belangstelling, de luxe. Het is een compleet appartement en brandschoon. Als welkom een heerlijke fles wijn. We hebben heel erg genoten en komen vast weer terug..

Wat ik niet goed vond? Kan echt niks bedenken.

Heerlijk verblijf in een prachtig appartement

Gelske Zielstra & Ward Blomjous
28-12-2017

Het is een mooi appartement met veel licht, fijn verblijf en mooie faciliteiten ook als je wat wilt kokkerellen. Ook als je het slecht treft met het weer ( wij hadden tijdens ons verblijf regen) dan kun je je er prima vermaken. Zoals lekker languit op de loungeplek met een filmpje!! Of lezen op het heerlijke bed.

Geweldig

Hanneke en Lennart
17-11-2017

Een heel sfeervol en ruim appartement! Alles wat je nodig hebt (en meer) is aanwezig. Simon en Maritha zijn erg gastvrij en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Precious in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Precious zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement My Precious scoort een 9.78 uit 10 op basis van 71 reviews.