Appartement My Precious

56 reviews over Appartement My Precious in het Nederlands

Geweldig

Geertje Westervelt
5-11-2018

Super ontvangst door hele aardige gastheer en gastvrouw, ondanks het late tijdstip van aankomst (22 uur). We voelden ons meteen thuis. Mooi ingericht, voorzien van alle gemakken, uitgebreide toelichting op de omgeving gekregen aangepast op onze wensen. Prima bedden.

Maaike
4-11-2018

Prachtig appartement, hartelijke ontvangst. We voelden ons er helemaal thuis. Het bijgeboekte ontbijt was goed verzorgd en zeer smakelijk! Een aanrader!

Super appartement!

P. Valkier
31-10-2018

Super appartement, pure luxe en hartelijke eigenaren!

Volgend jaar weer! 😀👍🏻

A.Jonkers
21-10-2018

Je thuis voelen op vakantie! Zeer fraai en sfeervol appartement! Een gastvrije ontvangst!

fantastische week gehad

Rob en Gea
16-9-2018

Super appartement, waar niets aan ontbreekt. Mooie omgeving en goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Iedere ochtend genoten van een heerlijk ontbijt (apart bij te boeken)

Gastheer en gastvrouw staan voor je klaar; geen vraag is te veel.

Fantastisch en een echte aanrader! 👍

Gudrun
10-9-2018

Heerlijk rustig en toch ook alles in de buurt wat je nodig hebt: winkelen, boodschappen doen, lekker gaan eten, wandelen, fietsen, kofferbakmarkten, strand, tuin, duin, bos, uitstapjes naar Alkmaar en Amsterdan (vlakbij).....en er is nog veel, veel meer.

Onze gastheren waren heel erg aardig en hartelijk. Het appartement was mooi schoon en schitterend. Bij aankomst mochten we zelfs nog 2 van de nieuw verbouwde kamers (in appartementen met fantastische keuken) bekijken. Zo ontzettend knus en geweldig. Wij kenden ze al van vroeger en waren nu werkelijk sprakeloos. Een echte aanrader!!!

Al met al fantastisch. Ook de tuin, de sfeer, de rust, het geheel. Nog eens van harte bedankt Maritha en Simon voor alles en jammer dat de week zo snel voorbij was. Tot de volgende keer. Groetjes Ramòn en Gudrun

Tineke
21-6-2018

Appartement was echt super, er ontbrak helemaal niets. We hebben ook erg waardevolle tips gekregen om leuke activiteiten in de omgeving te ondernemen en om fijne restaurantjes te ontdekken. Erg gastvrij ontvangst en een schoon en compleet appartement. We kregen ook nog een ander appartement te zien die er ook perfect uitzag. Kortom we komen hier zeker terug! Wat een aanrader. Ook leuk om twee (of drie) appartementen te boeken en met familie/vrienden deze accommodatie te bezoeken.

Alweer voor volgend jaar geboekt!

Marieke Swinkels
20-2-2018

In 1 woord: geweldig!

Hele fijne plek om te zijn. Alles was schoon, verzorgd en af.

Het waren geweldige dagen.

Dineke Meijerhof
30-12-2017

Het appartement liefdevol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Een topper.

Hanneke
30-12-2017

Genoten van het verblijf. Appartement is prachtig en niks ontbreekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Precious in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Precious zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.