Appartement My Precious

70 reviews over Appartement My Precious in het Nederlands

Perfect!

Ilonka Betjes,
31-12-2018

Prachtig appartement, het ontbreekt je aan niets. Heerlijke badkamer met voldoende handdoeken en kneipp badolie, dvd’s, boeken, tijdschriften en spellen, heerlijk warm met vloerverwarming en prima bed. Op loopafstand (1500m) van centrum en het bezoekerscentrum van waar diverse mooie wandelingen starten.

Fijn verblijf in een fantastische omgeving

Mirjam,
31-12-2018

Fijn verblijf in een fantastische omgeving

Gereisd met partner in mei 2018

Zeer aanbevelenswaardig!!!

Fam. Van Balen,
30-12-2018

Wij waren te gast in het appartement “My precious” boven het atelier. Zeer mooi appartement. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. De gastheer en gastvrouw zijn duidelijk gewend om met gasten om te gaan. Goede voorlichting over de regio en zeer bruikbare toeristische en gastronomische tips.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspannen, warme sfeer.

R & I,
30-12-2018

Appartement voldoet volledig aan wat op de website wordt beloofd. Ontspannen, warme sfeer. Prima uitvalsbasis voor bos, strand en duinen.

Gereisd met partner in maart 2018

My Precios een heerlijk verblijf. Super geregeld !

Mirjam Baas,
28-12-2018

Wanneer je arriveerd op deze bijzondere locatie wordt je zeer warm en hartelijk ontvangen. Fijn uitleg en tips over de omgeving... u zult niet te kort schieten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk appartement bij zeer gastvrije mensen.

B.G.P.M. Schafraad-Beumers,
28-12-2018

De ontvangst was zeer hartelijk. Maritha deed alle moeite om ons te laten "aarden" in het heerlijke appartement en dat is haar en Simon zeer goed gelukt. Heerlijke bedden, fijne badkamer, goed uitgeruste keuken, het ontbrak ons aan niets. De natuur van de Schoorlse Duinen, Camperduin, Bergen aan Zee en Bergen zijn zeer de moeite waard. Heerlijk om te wandelen, te fietsen en voor een museumbezoek. Na vier dagen ondergedompeld te zijn in de rust en schoonheid van Mij Precious en Schoorl keerden we totaal onthaast huiswaarts.

Maritha en Simon, dank jullie wel!

Gereisd met partner in december 2018

fantastisch verblijf met alle comfort die je wenst

G. Schafraad,
26-12-2018

prima accommodatie en goed uitgangspunt voor bezoek aan strand en bos

Een fanatastisch appartment!!

Hanneke, Lennart en Florien,
17-12-2018

Het is een fantastisch appartement met een geweldige gastheer en -vrouw. Het appartement is ruim, prachtig ingericht, van alle gemakken voorzien (echt alles wat je nodig hebt is er) en ademt een heerlijke sfeer. We voelen ons meteen thuis en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

geweldig

Hennie Hilderink,
17-12-2018

Prachtige accommodatie. Vriendelijke ontvangst. Kregen alle vertrouwen. In één woord: geweldig

Gereisd met partner in januari 2018

Echt een aanrader!

Fam v Diessen,
14-12-2018

Wij hebben vier fantastische dagen gehad, waarbij we door Simon en Maritha heerlijk in de watten werden gelegd. Het ontbijt was elke ochtend een feestje, ook onze kinderen van 6 en 8 werden hier helemaal blij van! Maritha is heel creatief wat zich o.a. zowel in het ontbijt als in de inrichting van het appartement uit. Het ruime appartement is keurig verzorgd en van alle gemakken voorzien. Ook de omgeving leent zich perfect voor vele uitstapjes met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Precious in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Precious zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.