Hotel Merlet

53 reviews over Hotel Merlet in het Nederlands

Heerlijk verblijf in Schoorl bij Merlet

Van Beetz
6-8-2019

Wat een fijn hotel, vriendelijk personeel, rustige kamer en bovendien een fantastische ruime en schone kamer. Wij bevelen dit hotel aan.

Bijzonder mooi hotel

Mevr. Kuiper
28-4-2019

Prachtig hotel, met zorg ingericht. Sfeervolle balie die past bij de omgeving van het hotel. Heerlijke lunch geserveerd door leuk vriendelijk en netjes personeel met een persoonlijke tint ter gelegenheid van een verjaardag.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik had er meer van verwacht

B.
12-11-2018

Een kleine kamer, we konden nauwelijks rondom het bed lopen. De verwarming kreeg het niet warm genoeg. De lounge was niet beschikbaar ivm (luidruchtige) feesten en partijen. Jammer. Bediening was prima en het eten heerlijk. Het hotel zou aandacht kunnen geven aan het milieu: aanmoedigen hergebruik handdoek, grote flacons shampoo en douchegel ipv kleine wegwerp tubetjes. Helaas geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Kortom: het viel wat tegen.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Niet gastvrij

Martijn
26-10-2018

Wij zijn met 15 personen twee nachten in merlet geweest om mijn vaders 75e verjaardag te vieren. De kamers zijn basic (geen koffiemachine bijvoorbeeld) en vielen wat tegen. Het eten is heerlijk, maar de sfeer en bediening zijn naar mijn oordeel erg kil en afstandelijk. Dat geldt helaas zowel in de bistro als in het restaurant. Onvriendelijk, ongeinteresseerd en er kan geen lachje af. Een cursusje gastvrijheid zou geen overbodige luxe zijn.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer maar voor ons zeker geen herhaling.

FAm oranje
30-9-2018

Absolute lof voor personeel. zeer attent . Kamers waren modern en met prachtige moderne badkamer maar prijzen zijn voor de luxere kamers schrikbarend hoog zeker omdat het per persoon geldt en niet per kamer. Ook was helaas zwembad en sauna niet open ,wat voor ons toch ook een reden was om te boeken i.g.v slecht weer. Geen korting mogelijk. Ook ontbijt is niet in verhouding met de prijzen. Assortiment is redelijk maar geen broodrooster en slecht één klein bakplaatje voor de gasten om een ei te bakken . Met een volle ontbijtzaal kan dit niet. Ook hier uitermate vriendelijk personeel. Jammer maar voor ons zeker geen herhaling.

laat je verwennen

hans45
26-9-2018

Prachtig hotel Zeer goed bed mooie ruime kamer wij sliepen op no 20 schoon apart toilet en inloopdouche goed ontbijt kamer koste 225,- per nacht vriendelijk deskundig personeel kortom verwennerij

Gereisd Met partner in september 2018

Smaakt naar meer!

Janneke
4-3-2018

Een heerlijke plek in ene prachtige omgeving! Klantvriendelijk, hondvriendelijk in het grandcafé . Sevice gericht personeel en fantastisch restaurant!!! Een culinair, bos-en strand weekend is gegarandeerd!

Gereisd Met partner in februari 2017

geweldig

fam. verhoeven
19-6-2017

Verwennerij bij Merlet, we hadden een prachtige ruime kamer, met heerlijke nespresso, een groot bad, douche en een fijn bed. We hebben buiten van een heerlijk diner genoten. Nog een afzakkertje in de gezellige bar gedaan, met een hele leuke jongedame achter de bar. En de volgende ochtend een heerlijk royaal ontbijt. Het personeel, eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk. Ik zou er graag vaker komen. Want ook Schoorl en omgeving zijn de moeite waard.

Onrustig door ligging hotel

Henriette
10-6-2017

Hotel ligt aan de zeer drukke Duinweg.Tref je een kamer aan de voorkant, dan geen raam openzetten. Maar ook het terras voor de hotelgasten ligt aan de stoep en rijweg! We konden elkaar vaak niet verstaan! Fijn was het zeer vriendelijke personeel en het lekkere eten!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Erg ontspannend

sjors
23-5-2017

vergeet het zondag arrangement niet! en daarbij natuurlijk reserveren in het restaurant! Super wijnen nu ook per glas, goede bediening en de service is erg netjes. Natuurlijk de volgende dag een (aan tafel geserveerd) ontbijt!

Gereisd Met partner in maart 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merlet in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merlet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.