Vakantiehuis Le Clochard

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Clochard

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clochard voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Le Clochard in het Nederlands

Mooie accomodatie in even mooie omgeving.

Familie Pater
9-5-2009

Voor de tweede keer sinds 2002 paar dagen in deze woning verbleven. Twee appartementen zijn ondergebracht in de woning van de eigenaars, een aan de hoofdweg en een aan de achterzijde. Deze mensen geven je alle vrijheid en zijn slechts op de achtergrond aanwezig. Huisje is prima uitgerust en gebruik van alle apparatuur is inclusief. Dus ook wasmachine en wasdroger. Goede bedden. Af te sluiten fietsenschuurtje aanwezig. Grote tuin met speeltoestellen voor de kinderen. Ze kunnen hier heerlijk ravotten. De megatrampoline is geheid een succes. Parkeergelegenheid op het terrein. Wie er lekker een paar dagen tussenuit wil in een mooie omgeving is hier aan het juiste adres! Bos/duinen/strand, alles is hier op loop- of fietsafstand. De eigenaar heeft ook een strandhuisje waar je ook gebruik van mag maken. Hier staan ook twee ligstoelen in. Ach, je kunt het eigenlijk niet opnoemen of het is bij deze accomodatie wel voorhanden. Wij komen waarschijnlijk nog wel een keer weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Clochard in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Clochard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Clochard scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.