Vakantiehuis Kleine Beer

7 reviews over Vakantiehuis Kleine Beer in het Nederlands

Comfortabel dichtbij de duinen

Hedwig
6-6-2013

Goed uitgerust huisje op een mooie plek. Het huisje met twee andere huisjes in de tuin van de eigenaar. In de tuin zijn verschillende zitjes en ligstoelen maar er is ook een privè terras bij elk huisje.

De badkamer en slaapkamer zijn ruim met voldoende kastruimte. Het keukenblok is klein en biedt weinig kastruimte voor levensmiddelen. De uitrusting is uitgebreid; alles is aanwezig.

Het huisje was bij aankomst erg schoon!

De weg voor het huisje was opgebroken en daar belde de eigenaar op de vertrekdag over. We kregen een routebeschrijving hoe we wel moesten rijden.

De duinen zijn vlakbij; een paar minuten lopen.

Voor kinderen is er geen vertier op de accommodatie. Er waren tijdens ons verblijf alleen volwassen gasten. Het was er dus heerlijk rustig.

Je krijgt waar voor je geld. Geen overdreven luxe maar wel alles keurig verzorgd!

Een leuke vakantiewoning op mooie plek.

Margo en Klaas Veldkamp
18-11-2012

Wij hebben genoten van een weekje "kleine beer".Wij zijn hartelijk ontvangen door de eigenaren.In het huisje is alles aanwezig wat je nodig hebt.een prachtige tuin met veel privacy.

Wij hadden fietsen tot onze beschikkeng en konden snel een boodschapje doen.Een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Wij komen zeker terug.

Leuk vakantiehuisje!

Gea
28-10-2012

We hebben hier een heerlijke midweek gehad. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Klein maar fijn! Ook super dat de hond mee mocht!

Zou het zo weer boeken.

Prima huisje

Martijn
5-9-2011

Alles aanwezig, klein maar fijn. Uitstekende tijd gehad.

Knus, lekker prive en voldoende comfort

M. Reitsma
7-2-2011

De Kleine Beer is een knus huisje en ligt in de beschutte achtertuin van de eigenaar. Er is voldoende privacy rondom het huisje. Er is voldoende comfort: keuken, Senseo, ligbad en sauna zijn aanwezig. Het meubilair is trendy. Het huisje ligt middenin het dorp Groet. Het is zo'n twee kilometer lopen naar het strand.

Goed adresje

j.Reinderink
2-11-2010

Leuk huisje om enkele dagen door te brengen.Goede wandel en fiets mogelijkheden.

Voldoende eet en drinkgelegenheden op loop afstand.

Kleine accomedatie van alle gemakken voorzien

Ruud en Willeke
18-5-2010

Een lang weekend 'kleine Beer' in Groet. Huisje voor 2 personen van alle gemakken voorzien. Gezellig ingericht, prima badkamer met douche/bad en prima bedden. Gezellige zithoek met tv en dvd.

Heerlijk rustige omgeving en prima uitval basis voor een fietstocht of een wandeling.

Vakantiehuis Kleine Beer 8.88 10 7 .