Vakantiehuis Kleine Beer

Tonen op kaart

7 reviews over Vakantiehuis Kleine Beer

• 9Hedwig06-06-2013

Comfortabel dichtbij de duinen

Goed uitgerust huisje op een mooie plek. Het huisje met twee andere huisjes in de tuin van de eigenaar. In de tuin zijn verschillende zitjes en ligstoelen maar er is ook een privè terras bij elk huisje. De badkamer en slaapkamer zijn ruim met voldoende kastruimte. Het keukenblok is klein en biedt weinig kastruimte voor levensmiddelen. De uitrusting is uitgebreid; alles is aanwezig. Het huisje was bij aankomst erg schoon! De weg voor het huisje was opgebroken en daar belde de eigenaar op de vertrekdag over. We kregen een routebeschrijving hoe we wel moesten rijden. De duinen zijn vlakbij; een paar minuten lopen. Voor kinderen is er geen vertier op de accommodatie. Er waren tijdens ons verblijf alleen volwassen gasten. Het was er dus heerlijk rustig. Je krijgt waar voor je geld. Geen overdreven luxe maar wel alles keurig verzorgd!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Margo en Klaas Veldkamp18-11-2012

Een leuke vakantiewoning op mooie plek.

Wij hebben genoten van een weekje "kleine beer".Wij zijn hartelijk ontvangen door de eigenaren.In het huisje is alles aanwezig wat je nodig hebt.een prachtige tuin met veel privacy. Wij hadden fietsen tot onze beschikkeng en konden snel een boodschapje doen.Een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2012

• 8Gea 28-10-2012

Leuk vakantiehuisje!

We hebben hier een heerlijke midweek gehad. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Klein maar fijn! Ook super dat de hond mee mocht! Zou het zo weer boeken.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Martijn05-09-2011

Prima huisje

Alles aanwezig, klein maar fijn. Uitstekende tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 1985

• 10M. Reitsma07-02-2011

Knus, lekker prive en voldoende comfort

De Kleine Beer is een knus huisje en ligt in de beschutte achtertuin van de eigenaar. Er is voldoende privacy rondom het huisje. Er is voldoende comfort: keuken, Senseo, ligbad en sauna zijn aanwezig. Het meubilair is trendy. Het huisje ligt middenin het dorp Groet. Het is zo'n twee kilometer lopen naar het strand.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8j.Reinderink02-11-2010

Goed adresje

Leuk huisje om enkele dagen door te brengen.Goede wandel en fiets mogelijkheden. Voldoende eet en drinkgelegenheden op loop afstand.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Ruud en Willeke18-05-2010

Kleine accomedatie van alle gemakken voorzien

Een lang weekend 'kleine Beer' in Groet. Huisje voor 2 personen van alle gemakken voorzien. Gezellig ingericht, prima badkamer met douche/bad en prima bedden. Gezellige zithoek met tv en dvd. Heerlijk rustige omgeving en prima uitval basis voor een fietstocht of een wandeling.

Gereisd met partner in mei 2010

0 tips over Vakantiehuis Kleine Beer