Bed and Breakfast Janny's

2 reviews over Bed and Breakfast Janny's in het Nederlands

Geweldige B&B

Jacolien
26-1-2016

Een B&B in een rijtjeshuis. Gezellig, heel schoon, prima prijs/kwaliteit verhouding. Fijn bed, ruime badkamer, lekker ontbijt! Vriendelijke gastvrouw die je privacy respecteert. Bovendien dichtbij de prachtige Schoorlse duinen. Een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2016

Verrassend mooie B&B in een schitterende omgeving

Fred en Mieke
1-10-2013

Janny's B&B is een rustig gelegen rijtjeshuis, voorzien van alle comfort, smaakvol ingericht, prima verstelbare bedden, heerlijk gevarieerd ontbijt, enthousiaste gastvrouw. Een aanrader !

Gereisd Met partner in september 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Janny's in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Janny's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.