Vakantiepark Jamarco

• 6.6Eetgelegenheden
  • 6.9Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

Contact

48 Reviews over Jamarco

• 10Fam. Cij24-08-2021

Hele goede camping

Prima camping met mooi en schoon sanitair. Kon lekker en betaalbaar eten in het eetcafé bij de camping.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 2Teleurgesteld en boos10-08-2021

Gewoon slecht

Pluspunt: de omgeving zelf is mooi en het bezoeken waard!Dit park: de huisjes kunnen wel gedateerd zijn, maar van normaal onderhoud is niet terug te zien. Alles is oud en versleten. Een geisertje moet voldoen om aan afwas en douchewater te komen. Een oude gaskachel die kennelijk zomer en winter moet aanstaan moet voor warmte zorgen. Roken binnen mag niet, maar zodra je de deur binnenloopt ruik je de vieze, muffe lucht al. Bewijs zijn de lampen in het 'woon gedeelte' die bruin zijn van de nicotine en dus nooit schoon gemaakt worden (net als de rest van het huisje). De lampen in de slaapkamertjes zijn namelijk wel van doorzichtig glas. Wij hebben voor een week geboekt en zijn na 24 uur vertrokken. Bedden zijn slecht, stoelen en bankje niet om op te zitten zo beroerd!Hier betaal je ongeveer €600,- voor 1 week ( juni/ juli) dat is veel te veel. Meld je je af omdat je veel te vroeg naar huis gaat word er niets gevraagd !Dat zegt genoeg!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 7Ronald de Graaf21-09-2020

Eenvoudig en schoon

Ouderwetse inrichting of zullen we zeggen vintage maar daar is de prijs ook naar. Alles is er om je verblijf te doorstaan...dus geen comfort maar basic. Rondom en in Schoorl is alles erg duur voor een week en hier zit je er voor de helft van die prijs.Eigenlijk een veredelde tent van hout.Je zit droog en met de gaskachel ook nog warm.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 7Jacob Visser17-08-2020

Schoon maar geen warm welkom

Prima park met functionele huisjes. Eerste welkom door de beheerster was wat stug maar dat werd een uurtje later door de beheerder goed gemaakt. Bij het afscheid moesten we €1,50 betalen voor een (te klein) wijnglas wat tijdens een afwas was stuk gegaan. Dat vind ik zuur en krenterig om eerlijk te zijn. Dat soort kosten moeten toch in de huurprijs zitten.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Anneke26-05-2020

Fantastisch om hier te zijn prachtige omgeving.

Het is hier altijd fantastisch. Nu in deze Corona periode kun je hier de rust vinden en genieten van de prachtige omgeving op de fiets of door te wandelen. Je zit heerlijk vrij in je huisje die allemaal los verspreid staan met terras en grasveld. Wij komen hier elk jaar en 2 tot 3 keer en voor meerdere weken. Wij komen in september ook weer hierheen. Veilig vakantie vieren in Corona tijd gaat hier fantastisch. Kunnen we iedereen aanraden. Alles wat je nodig hebt is op het park aanwezig en je kunt met de fiets of wandelend het bos en duingebied in. Ook de polder is prachtig om doorheen te fietsen en te wandelen. In 15 minuten fiets je naar de zee toe door het schitterende bos en duingebied. Kortom Jamarco is heerlijk om te vertoeven voor korte maar ook langere vakanties bij de gastvrije fam. Zander. Wij komen hier inmiddels al vele jaren lang en hoe lang we hier ook zijn het is altijd te kort. Ik sluit af met de G van Genieten!!

• 10Activiteiten
  • 10A de Jong14-09-2018

Fantastisch!!

Wij kwamen hier 20 jr geleden al met onze kinderen en komen hier nog steeds. Je zit 5 min bij de winkels vandaan en de bossen. Naar de zee toe fiets je in 15 minuutjes. De fiets en wandelpaden zijn fantastisch. Kortom heerlijk om elke dag erop uit te trekken, want er is zoveel te zien. Bossen, hei, zandverstuivingen, de zee, weilanden met schapen en paarden, Alkmaar, Bergen a zee, Petten, enz. In de huisjes zit alles wat je nodig hebt en zijn keurig schoon. Je hebt je eigen terras bij je huisje zodat je ook lekker buiten kunt relaxen. De eigenaren zijn gastvrij en hebben heerlijke droge humor. Wij komen hier erg graag steeds weer terug. Dit jaar zijn wij in mei 2 weken hier geweest en nu zitten wij hier zelfs 3 weken. Dat zegt genoeg dat wij heel tevreden zijn. Het park is verder keurig verzorgd en er is ook een wasmachine en wasdroger beschikbaar. Ook voor kampeerders is alles er. Bij Jamarco is het elke keer weer volop genieten!!

• 8Ria Hardiek03-09-2018

Geweldig

Alles was keurig netjes je hebt heel veel mogelijkheden voor vermaak de eigenaars heel erg vriendelijk we hadde deze zomer ook geweldig weer een vakantie waar we nog lang over zullen praten

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 7de vries04-06-2018

Netjes, klein en overzichtelijk bungalowpark

Overzichtelijk rustig klein bungalow park, met klein camping gedeelte. Met jonge kinderen ideaal. Voor iets ouder, kan het saai zijn wanneer er in rustige periode geen leeftijdsgenootjes zijn. Park is netjes verzorgd . Alle huisjes/ bungalows zijn wat jaren '70; hebben dezelfde kleur, een haagje/ boompje en een schutting. Verder prima. In kantine drinken te koop + snackbar. Park heeft 2 centrale plekken voor de kinderen te spelen. Dichtbij centrum Schoorl (en restaurants) en uitstapjes. Strand is 5 km. fietsen via de bossen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10Norbert Kufahl09-11-2016

SEHR GUT

RUHE, wir waren auf dem Zeltplatz

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Linda Voornhout27-09-2016

Een heerlijke vakantie gehad. Keurig park en huisje. Wij gaan er toch op uit met de fiets maar smorgens lekker in de schaduw voor het huisje ontbijten want het was erg warm. Zeker aan te bevelen voor een goed net verblijf.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen