Vakantiepark Jamarco

Fantastisch!!

A de Jong,
14-9-2018
  • Activiteiten8

Wij kwamen hier 20 jr geleden al met onze kinderen en komen hier nog steeds. Je zit 5 min bij de winkels vandaan en de bossen. Naar de zee toe fiets je in 15 minuutjes. De fiets en wandelpaden zijn fantastisch. Kortom heerlijk om elke dag erop uit te trekken, want er is zoveel te zien. Bossen, hei, zandverstuivingen, de zee, weilanden met schapen en paarden, Alkmaar, Bergen a zee, Petten, enz.

In de huisjes zit alles wat je nodig hebt en zijn keurig schoon. Je hebt je eigen terras bij je huisje zodat je ook lekker buiten kunt relaxen. De eigenaren zijn gastvrij en hebben heerlijke droge humor. Wij komen hier erg graag steeds weer terug.

Dit jaar zijn wij in mei 2 weken hier geweest en nu zitten wij hier zelfs 3 weken. Dat zegt genoeg dat wij heel tevreden zijn. Het park is verder keurig verzorgd en er is ook een wasmachine en wasdroger beschikbaar. Ook voor kampeerders is alles er. Bij Jamarco is het elke keer weer volop genieten!!

Geweldig

Ria Hardiek,
3-9-2018
  • Activiteiten8

Alles was keurig netjes je hebt heel veel mogelijkheden voor vermaak de eigenaars heel erg vriendelijk we hadde deze zomer ook geweldig weer een vakantie waar we nog lang over zullen praten

Netjes, klein en overzichtelijk bungalowpark

de vries,
4-6-2018
  • Activiteiten6

Overzichtelijk rustig klein bungalow park, met klein camping gedeelte. Met jonge kinderen ideaal. Voor iets ouder, kan het saai zijn wanneer er in rustige periode geen leeftijdsgenootjes zijn. Park is netjes verzorgd . Alle huisjes/ bungalows zijn wat jaren '70; hebben dezelfde kleur, een haagje/ boompje en een schutting. Verder prima. In kantine drinken te koop + snackbar. Park heeft 2 centrale plekken voor de kinderen te spelen. Dichtbij centrum Schoorl (en restaurants) en uitstapjes. Strand is 5 km. fietsen via de bossen.

Linda Voornhout
27-9-2016
  • Activiteiten8

Een heerlijke vakantie gehad. Keurig park en huisje. Wij gaan er toch op uit met de fiets maar smorgens lekker in de schaduw voor het huisje ontbijten want het was erg warm. Zeker aan te bevelen voor een goed net verblijf.

Mooie plek, prima vertoeven.

Kippers
20-8-2016
  • Activiteiten8

Zoals eerder beschreven heeft de tijd stil gestaan qua inrichting van de bungalow, het hoognodige is aanwezig. Maar de bungalows zijn goed onderhouden en het park ziet er strak uit.pluim voor het onderhoud. Kinderen hebben voldoende plek en speeltoestellen om zich te vermaken. De omgeving is prachtig. Dichtbij zee en de bossen/duinen zijn erg mooi. We hebben alles op de fiets gedaan. Bergen alkmaar gewoon via de fietspaden prachtig. We komen absoluut een keer weer!

Basic, maar prima!

Sterre
31-7-2016
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

De ligging van de huisjes is écht perfect. Dichtbij het centrum van Schoorl en midden in een prachtige omgeving. De huisjes zelf zijn heel basic en hebben stilgestaan vanaf de jaren 80, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Van botervloot tot fluitketel, alles is aanwezig. De huisjes zijn erg schoon en netjes, en verder prima onderhouden.

Wij verbleven in vakantiehuisje type A. De bedden zijn vrij klein (formaat twijfelaar) en het derde bed bevindt zich boven het tweepersoonsbed (stapelbedprincipe). De stopcontacten boven het hoofdeinde zijn niet voorzien van kinderbeveiliging. Deze hebben wij zelf aangeschaft in het dorp. Helaas was er geen (kleine) parasol aanwezig. Deze werd wel écht gemist, aangezien het erg zonnig was en er rondom de huisjes verder geen schaduw is.

Voor ons verblijf prettig en vriendelijk mailcontact gehad. Echter, aangekomen op het park kregen we niet echt het gevoel welkom te zijn. Eigenaren (?) zijn erg kortaf wanneer ze je te woord staan en stralen weinig vriendelijks uit. Jammer, maar je hebt weinig met hen te maken verder, dus ach...

Onze oudste heeft heerlijk vrij kunnen spelen rondom het huisje (geen auto's op het park). Het terrein is erg overzichtelijk. Pluspunt!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het park is een prima plaats om te overnachten. Voor verder vermaak moet je echt in het dorp zijn en erop uit trekken, maar met die gedachte hebben wij ook geboekt....

Super huisje

Gertjan
3-3-2016
  • Onderkomen10

Super huisje, schoon en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Alle vragen die je had waren ook zo opgelost.

Enige minpuntje ik zou antislip in de douche maken.

Het is de periode er niet naar, maar ik zou het cafe/restaurant vrijdag tm zondag open doen!

Dit jaar komen we gewoon weer!!

Het 5 de jaar...

Francien
10-9-2015
  • Activiteiten6

Zeer kindvriendelijk. Eenvoudig maar zeer netjes.

Leuke omgeving. Vlakbij de zandberg van Schoorl en de gezellige winkelstraat.

Mooie fietsomgeving en op de fiets naar het strand.

Top lokatie!

park op super locatie

van Rijnberk
6-8-2015
  • Activiteiten6

Gezellig ,maar eenvoudig familie park. Huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar alles zit erin. Park ligt op maar 5 minuten lopen vanaf het gezellige centrum van het dorp Schoorl [klimduin in het centrum] en op 1 minuut afstand van een bos ideaal als je bv met een hond op vakantie gaat. Erg mooie omgeving om te fietsen en er is elke dag en avond in het hoogseizoen wel ergens iets te doen. Grote steden zoals Alkmaar, Den Helder, Schagen, Hoorn en zelfs Amsterdam zijn in korte tijd te bereiken, maar vergeet ook de gezellige dorpje om Schoorl heen niet zoals bv Bergen, Egmond, Callantsoog .Als je van een mooie en actieve vakantie houd moet je hier echt eens heen, Wij komen hier al jaren net als veel andere mensen. Dit jaar zijn we eerst een week naar Texel geweest en toen aansluiten nog een week naar Schoorl dit is ons super bevallen wie weet doen we dit volgend jaar weer.

• Activiteiten8

Wij komen al bijna 25 jaar op bungalowpark Jamarco in Schoorl. Pluspunten zijn de gastvrije eigenaren, de gezellige avonden in de kantine aan de bar en de prachtige omgeving. Leuk voor kleine kinderen tot de oude van dagen. Lekker fietsen en wandelen in de duinen. Heerlijk eten op de strandpaviljoens.

De huisje zijn simpel maar van alle gemakken voorzien. Schoon en gezellig. Op wandelafstand van het centrum.

Graag tot volgend jaar met Hemelvaart!

Familie Holla, Venlo.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jamarco in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jamarco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.