Vakantiehuis Hoeve Te Gast

189 reviews over Vakantiehuis Hoeve Te Gast in het Nederlands

fantastisch

fam. van Impelen
6-9-2018

heerlijk plekje, om vanuit de omgeving te verkennen. dicht bij zee en dicht bij de stad.

Fantastisch,gastvrij,schoon!

Willy
25-3-2018

Zeer gastvrij, heerlijk boeren ontbijt in de gezellige keuken, van de eigenaren.

Mooi verblijf, prima bedden.

Eigen toilet en douche heerlijk .Niet op alle kamers.

Er stond een koelkast en keukenblok complete inventaris daar kon je koffie, thee zetten en een magnetron om eventjes wat op te warmen..

Gezellig zitje waar je nog een spelletje kon doen etc.

Grote tuin met lekker weer goed vertoeven.

Van hieruit vlakbij het strand en de Schoorlse duinen.

Leuk verblijf voor grotere groep

Fam. Goedhart
9-3-2018

Wij verbleven met een groep van 10 personen in het strandhuis, dat in werkelijkheid wel een paar kilometer van het strand verwijderd is. Voor onze groep was dit prima geschikt. De slaapkamers zijn eenvoudig en de badkamers wat gedateerd, maar de keuken en het zitgedeelte daarentegen zijn modern. Het geheel is leuk ingericht met spelletjes, knuffeldieren etc.

Top!

Lobke
4-1-2018

Hele vriendelijke mensen met een hele leuke B&B. Ontbijt en lunch zijn heerlijk en de kamers zijn keurig.

De broodworkshop is zeker een aanrader om te doen!

Wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad en willen zeker nog eens terugkomen!

Verrassend verblijf, boven verwachting goed!

Trudie Wessels
7-9-2017

Wij waren een lang weekend in de Bed & Breakfast op kamer 4!

Het was zo verrassend goed, veel ruimte in de kamer, de boxspring bedden lagen uitstekend! NB. met elektrische bediening!

Op de overloop naar de div. kamers was een gemeubileerde overloop met een compleet keukenblok, waar koffie en thee gratis gezet konden worden! Een koelkast voor gebruik van de gasten! Het ontbijt was heerlijk, vers gebakken brood, iedere morgen en een ruim buffet met beleg en fruit!

De tuin is een eldorado aan bloemen en heeft overal zitjes! De fietsen kunnen in een stalling en voor de elektrische fietsen was een oplaadpunt!

Hoe uitgebreid wil je het hebben? Een tv, zoals wij dat thuis ook gewend zijn met alle kanalen! Voor gastvrijheid van dit echtpaar, een dikke 10!

Overal is aan gedacht om het de gasten naar de zin te maken!

Ik kan niets bedenken, wat ik niet goed vind! Alleen voor minder validen zijn de B&B kamers niet geschikt, er is een trap naar boven!

Dit heerlijke weekend konden we genieten van zon, zee en strand!

Zeer relaxed

Marco Versloot
26-7-2017

Heerlijke week gehad bij Jeannie en Nico.

Verblijf in strandhuis was precies wat we zochten,met de rust en ruimte die we nodig hadden voor onze oudste dochter.

Heerlijk brood elke ochtend, vers gebakken door Nico.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie, rustige, kindvriendelijke locatie!

Fam. Ardts
3-6-2017

Een heerlijk Hemelvaartsweekend gehad bij de zeer gastvrije Jeannie en Nico van Hoeve te Gast.We hadden het strandhuis wat gezellig ingericht is, een mooie grote keuken heeft van alle gemakken voorzien,fijne slaapkamers boven.De tuin is super,eigen zitgedeelte bij de woning, en de algemene tuin is heerlijk voor de kinderen we hadden 4 kleintjes bij ons. De speeltoestellen vonden ze prachtig heerlijk spelen op een groot grasveld!Wat zo leuk is zijn de kippetjes, konijn, huishond Suus, het maakt het allemaal zo huiselijk.Bbq gelegenheid met gezellig zitje.Iedere morgen een mand met vers gebakken brood gebracht door Nico, echt heerlijk!!!!!Een toplocatie vonden we het ,mooie omgeving,strand,bossen,zee, alles zo dichtbij, we willen hier zeker terugkomen!!!!!

In het Strandhuis is het goed toeven. De keuken is heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien, servies en glaswerk zijn royaal aanwezig ( dat is weleens anders ). Het aanrecht heeft een plezierige hoogte en opstelling om te kokkerellen met elkaar

De keukentafel opstelling met de banken rondom gaf ons het gevoel in een berghut te zitten, heel knus.

Het Strandhuis heeft een lichte serre. Fijn, aangezien het keuken gedeelte, in herfst/winter, overdag aan de donkere kant is.

De trap vonden wij nogal steil.

Tip : gun jezelf een keer ontbijt in de grote keuken bij Jeannie & Nico.

Het verse brood is zó lekker, daar hoeft eigenlijk geen beleg op, maar er is genoeg om je ontbijt helemaal compleet te maken

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf .

W.van Ditzhuijzen- Spek
30-10-2016

de heerlijke broodjes. Graag een prullebakje in de badkamer.

prima ligging : rustig en vlakbij strand en duinen

Jetty en Hans
28-10-2016

Bijzonder geschikt voor verblijf met jonge kinderen ( tuin met speeltoestellen ), mooi uitgangspunt voor fietstochten en wandelingen. Iedere ochtend heerlijk vers brood uit eigen bakkerij, fietsverhuur. Je voelt je er echt welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Te Gast in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Te Gast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.