Hotel Herberg Het Landhuis (+app.)

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg Het Landhuis (+app.) voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Herberg Het Landhuis (+app.) in het Nederlands

Super mooie locatie voor feest

Marije
1-6-2015

Donderdag 28 mei 2015 na het trouwen ons huwelijk gevierd met een diner in Herberg het Landhuis. Zo'n goede keus geweest! Super lekker gegeten, hele fijne bediening en een top locatie! Echt een aanrader.

Gerenoveerde kamer is top

Thea ten Dam
20-9-2014

Prima accommodatie wat betreft de gerenoveerde kamer waarin wij verbleven op de 1e verdieping. De kamer was heel ruim en modern ingericht. Mooie luxe badkamer. Het ontbijt was goed met heel vriendelijk personeel.

Dit nooit meer

alex
2-8-2014

Hotel/Landhuis Herberg van Schoorl is een aanfluiting.

Het landhuis is in 2014 gerenoveerd, ze zijn aleen vergeten erbij te vermelden dat ze de kamers op de begane grond zijn vergeten.

Wat een kleine kamers, vochtplekken en dode spinnen op de muren.

Op de begane grond kun je een kamer met honden boeken, maar daar is helemaal geen ruimte voor. Er kan alleen een klein raam open en de honden hebben amper ruimte en liggen op de vloerbedekking (niet ideaal in de zomer met 28 graden).

Er staat nog geen stoel op de kamer, dus je kunt alleen op het bed zitten.

Het landhuis is mooi gerenoveerd, met bar en restaurant, alleen jammer dat je daar niet kunt zitten omdat deze s' avonds niet geopend is. Je kunt heerlijk op het terras zitten maar dan moet je wel je eigen drinken mee nemen. Echt belachelijk dit.

Het toilet op de kamer kun je niet gebruiken als je een beetje lange benen hebt, veel te weinig ruimte...en dat geldt eigenlijk voor de gehele kamer, veeeeel te klein,warm en niet schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg Het Landhuis (+app.) in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg Het Landhuis (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg Het Landhuis (+app.) scoort een 6.6 uit 10 op basis van 3 reviews.