Vakantiehuis
6,7

25 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin in het Nederlands

We komen graag nog een keer terug!

familie Boereboom
9-10-2019

De plek is fantastisch op nog geen honderd meter van de duinen en het strand. Het huis is basic maar volledig ingericht. De keuken is prima uitgerust en beschikt over alle materialen om voor 30 personen een warme maaltijd te bereiden. De stapelbedden hebben comfortabele matrassen. Het weekend dat wij in de Dromer logeerden was het flink koud maar het huis is goed te verwarmen. Het contact met de eigenaar was uitstekend. In overleg mochten we 6 honden meebrengen. We hebben heerlijke strandwandelingen gemaakt en hebben veel plezier gehad tijdens de activiteiten die door 'de Jongens van Schoorl' zijn georganiseerd. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Nooit meer! Slechte service!

D
24-9-2019

Leuk huis maar slechte inboedel... stoelen en tafels kapot.. gat in de bank en zeer slecht schoon gemaakt.. overal nog lege bierblikjes tussen gestopt en plukken haar in de kasten en op de grond... zeer slechte service van de eigenaar na het melden hiervan... "we hoeven het niet te boeken was de reactie" leuk als oma 90 word en je met 22 man komt. Het weer was prima dus we konden gelukkig veel naar buiten! Nooit meer voor ons!

Gereisd Met vrienden in september 2019

vakantie gevoel

obs de regenboog breukelen
16-9-2019

mooie ligging, schoon en goed voorzien van alle gemakken, en ook het personeel aardig en denkt mee.......leuk contact.

Gereisd Zakelijk in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Jvdw
30-8-2019

Top locatie maar zeer smerig huis, verstopte douches en zeer klantonvriendelijke eigenaar

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Lokatie Top, huis kan/moet frisser

Liduinaschool
19-5-2019

De lokatie is top, om de hoek bij het strand is absoluut een meerwaarde. Sanitair, keuken en slaapplaatsen prima in orde. Wel mis ik wat aankleding in de grote ruimte, je kijkt op een parkeerplaats die vol staat met auto´s. Ook de buitenkant van het gebouw kan een opfrisbeurt gebruiken of in ieder geval voor het seizoen schoongemaakt en de ramen gelapt. Dat maakt het allemaal frisser. Verder zou ik ook wat kussens voor buiten willen hebben dan vrolijkt de boel een beetje op. Kortom de basis is goed nu nog een beetje praktische vrolijke aankleding. Verder hebben wij ons hier prima vermaakt op het strand, in Schoorl, en in de duinen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

prachtige locatie in schitterende omgeving

Familie Veling
27-3-2019

Voor de derde maal hebben we ons familieweekend gehouden in de Dromer In Camperduin. Prachtig in de duinen en een duin over en je bent op het strand. Echt prachtig. Ook voor de kinderen is er een mooi speeltuinschip, vlak bij het strand. De verschillende familieleden komen en gaan en wanneer je wilt blijven slapen, dan kan dat. Er zijn 40 slaapplaatsen. Iedere keer week een groot succes. Er zijn 7 slaapkamers met 5, 6 of 8 bedden en voor de privacy is dat voor onze familie wat lastig

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Mooi plekje

w. van de laak
15-11-2018

Mooie, uitnodigende locatie. Goede bedden, goed uitgeruste keuken. Gezellige zitplekken. Vlakbij strand.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Ineke Dankers
21-3-2018

prachtige locatie in de duiden, dicht bij de zee. Het was het weekend van 17 tot 19 maart en heel koud. De Dromer waar wij met 40 personen verbleven was heerlijk warm te houden. Omdat de wind uit het oosten kwam was, stond de wind op de slaapkamers. Tijdens de nacht kregen we genoeg zuurstof, terwijl de ramen dicht waren. Hier en daar wat onderhoud nodig. Een douche afscheiding zat los en de televisie kregen we niet aan ( pas na hulp van Eva een paar zenders)

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Geweldig hotel met accommodatie

Marijn
      20-11-2017

Wij hebben het hotel en de Dromer gehuurd voor onze familiereünie en verbleven er met 65 personen tussen de 2 en 94 jaar. Ideale locatie als je naast een eenvoudige accommodatie voor de jongeren ook een hotel wil afhuren voor de wat oudere gasten. De zelfredzaamheid (ook in het hotel) is ons erg goed bevallen. Een vriendelijk bedrijf wat met je meedenkt. Jammer dat de Jongens van Schoorl niet aanwezig waren; dit hadden we niet verwacht in de herfstvakantie. Al met al een heel goed weekend gehad, en genoten van de prachtige omgeving!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Heerlijke locatie, super plek aan het strand

Minka
      18-10-2017

Heerlijke locatie, vlak bij het strand en mooi duigebied. Prima ingericht, voldoende ruimte om met de groep binnen te verblijven. De keuken was goed ingericht, wat klein om met veel mensen in te werken

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin