8,3

Weer vandaag2°-2°

17 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin in het Nederlands

Geweldig hotel met accommodatie

Marijn, 20-11-2017

Wij hebben het hotel en de Dromer gehuurd voor onze familiereünie en verbleven er met 65 personen tussen de 2 en 94 jaar. Ideale locatie als je naast een eenvoudige accommodatie voor de jongeren ook een hotel wil afhuren voor de wat oudere gasten. De zelfredzaamheid (ook in het hotel) is ons erg goed bevallen. Een vriendelijk bedrijf wat met je meedenkt. Jammer dat de Jongens van Schoorl niet aanwezig waren; dit hadden we niet verwacht in de herfstvakantie. Al met al een heel goed weekend gehad, en genoten van de prachtige omgeving!

Heerlijke locatie, super plek aan het strand

Minka, 18-10-2017

Heerlijke locatie, vlak bij het strand en mooi duigebied.

Prima ingericht, voldoende ruimte om met de groep binnen te verblijven. De keuken was goed ingericht, wat klein om met veel mensen in te werken

Super naar ons zin gehad.

Mark, 9-10-2017

Wij zijn met een klas op kamp geweest naar deze locatie. Wat een superlocatie is dit! Prima de ruimte in het gebouw en de omgeving (zo dichtbij het strand en de duinen) is fantastisch. Als het budget het toe laat boek ik voor volgend jaar weer!

De beste plek voor een strandweekend

Joost, 26-7-2017

Toplocatie aan het strand. Klein stukje lopen en je bent op het strand. Locatie was relaxte. Buitenhaard hebben we veel gebruikt en ook de hangmat was populair

Heerlijke plek! Unieke lagune op 110 meter lopen

Richard, 19-7-2017

Het terras kijkt uit over de duinen waardoor je loopt om bij het strand te komen. Wij zijn met een groep vrienden geweest en hebben eigenlijk alleen maar buiten gespeeld. Bij de lagune met De Jongens Uit Schoorl expeditie robinson gedaan en gesupt. Was erg leuk!

Prachtige plek, dichtbij het strand! Aanrader!

Stichting TijdVoorActie, 12-4-2017

De accommodatie ligt op loopafstand van het strand. Er is een prettige buitenplaats, met een buitenhaard. Voor een groep van 35 personen een hele goede uitvalsbasis. De inrichting is verzorgd en van deze tijd. Het strandhuis de Dromer is van alle gemakken voorzien. Ook de keuken heeft alles!

In overleg is veel mogelijk. Zo hebben wij van vrij-ochtend - zondag gebruik gemaakt van De Dromer.

fantastische ligging!!

Fam Veling, 28-3-2017

in de duinen, vlak aan zee. Wij zaten in "de Dromer" en waren blij met de extra ruimte naar de weg. Het verblijf wordt hier veel lichter door en groter.

Er mag nog wel raam decoratie komen, want nu ziet iedereen je zitten vanaf de weg

Prima locatie om met een groep te verblijven!

Muziekproducties TXL, 19-1-2017

Met 32 mensen was het wel wat vol, maar er wordt op dit moment verbouwd. Het strandhuis ligt heel mooi. Nette kamers en alles was keurig schoon.

Prima accommodatie, prima ligging

s, 12-1-2017

Prima bedden, goede verdeling badkamers/toiletten, prima stoelen, uitzicht over duinen.

Keukenuitrusting kan beter

Erg genoten

Robert, 17-6-2016

De ligging is uitstekend. De prijs-kwaliteitverhouding vond ik wat verder te zoeken, maar dat komt vooral doordat het niet mogelijk is vrijdag-zondag te boeken. Wat verbeterd kan worden is dat de receptie telefonisch moeizaam bereikbaar is en dat als je iemand aan de telefoon krijgt, je naar de website wordt verwezen terwijl die website vaker niet dan wel goed werkt. Zo was het niet mogelijk het weekend te boeken dat nog vrij stond; uiteindelijk is het na veel bellen en mailen gelukt. Dit is natuurlijk maar een detail: het huisje en met name de keuken is prima in orde, hoewel de prijs dus wellicht iets meer luxe doet vermoeden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin scoort een 8.27 uit 10 op basis van 17 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Strandhuis Camperduin