Vakantiehuis Groepsacc. Rebosch

Vakantiehuis Groepsacc. Rebosch
8,2

82 reviews over Vakantiehuis Groepsacc. Rebosch in het Nederlands

Met vrienden

Fantastisch wat een mooie week, prachtige accommodatie ruim, groot en schoon.

Heerlijke buffetten, ontbijt en avond, top, afwas werd gedaan.

Cor en Martha dank voor alle goede zorgen we hebben genoten

Ruud
24-7-2018

Goede accommodatie, gezellig, uitstekende bedden. Leuke gastheer en gastvrouw. Eten was goed. Genoeg speelruimte voor de kinderen .Genoeg te doen in de omgeving. Een aanrader.

Nooit meer

Nel v Vuren
17-7-2018

Erg onvriendelijke ontvangst . Onvriendelijke mensen , goedemorgen, middag of heeft U lekker gegeten kon er niet af. Bezoek voor onze groep werd afgesnauwd met wat moet je op mijn erf. Geen woord gesproken met de gasten.Slecht avond eten een aantal mensen met diarree. De BBQ was wel goed geregeld . Het ontbijt was goed . Boete betalen voor als je je bed niet had afgehaald, of de prullen bak niet geleegd had. Ook had het wel wat schoner gekend. Kortom daar nooit meer heen.

nooit meer

swzp purmerend Conny
14-7-2018

midweek in de hofstee!! geen gastvrij ontvangst, erg streng,manlijke eigenaar staat gelijk in je nek te hijgen als er iemand het erf op rijd, regels die nergens op slaan

1 euro voor het niet legen van een pedaalemmer enz enz..

personeel waar geen lachje vanaf kan, zelfs geen goedemorgen, wifi ontvangst erg slecht. ontbijt goed ,warm eten erg slecht, smaakte niet vers) chemisch' bbq was oke!

1 avond zelf eten gehaald wilde niet voor verrassingen komen te staan.

omgeving altijd goed.. wel ruime badkamers en slaapkamers met prima bedden.

onze bewoners hebben evengoed een leuke week gehad, maar dat lag niet aan de eigenaars, trek eens een vrolijke snoet, en doe of je je werk leuk vindt.

Niks mis mee, goede plek!

W.
14-6-2018

Prima groepsaccomodatie, mooie locatie, veel ruimte voor kinderen om te spelen zowel binnen als buiten. Accomodatie was schoon en functioneerde goed.

Mooie omgeving, gastvrij ontvangen.

Dialyse Zeeland
27-4-2018

Groot huis, geschikt voor minder valide mensen.

Ontbijt en diner keurig verzorgd, alleen het diner was erg snel koud.

Een super mooi huis

Ilona smit
5-4-2018

Een super mooi huis. Handige keuken en speelzolder met biljart, pingpong tafel en voetbaltafel. Heel schoon en centraal gelegen.

Allen geen lekkere zitbank

Slecht

Dirk
23-3-2018

Privacy wordt geschonden doormiddel van cameras die in de ruimtes hangen. Daarnaast is de eigenaar continu aanwezig om je in de gaten te houden. Ik raad het iedereen af om hier naar toe te gaan.

Zeker nog een keer

Suzanne Bras
27-2-2018

Een super mooi huis. Volledig uitgerust met professionele keuken tot speelzolder met biljart, pingpong tafel en voetbaltafel. Heel schoon en centraal gelegen.

Aanrader voor groepen!

Annelien
4-1-2018

Erg leuk huis om met een vriendengroep oud en nieuw te vieren. Fijn dat het slaapvertrek apart van het woongedeelte is, voor kinderen die s avonds rustig willen slapen en volwassen die s ochtends door willen slapen. Goede voorzieningen, geweldige keuken, enige dat we misten was een comfortabel zitgedeelte. Er zijn alleen stoelen en een harde houtenbank aanwezig. Locatie in Schoorl is ook top, genoeg te doen in de buurt voor jong en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsacc. Rebosch in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsacc. Rebosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.