Vakantiepark Eureka

26 reviews over Vakantiepark Eureka

• 2017
    1Ceren27-03-2017

Slechte service

Afgelopen weekend een erg leuk weekend gehad in twee van de huisjes. Helaas op zondag een enorme domper na twee uur huisjes schoonmaken: €50,- van de borg ingehouden. Waarom? "De bedden liggen zo." Na gekeken te hebben lagen de dekbedden (die niet gebruikt waren) inderdaad een kwart slag gedraaid vergeleken met toen we aankwamen. Een erg teleurstellend einde aan een geweldig weekend. Enorm slechte service. De eigenaresse wilde niet zeggen wat er mis was en had 'geen zin' om nog een keer te komen kijken. Na uitgebreid doorvragen heeft ze nog weten te vertellen dat de pannen niet waren afgewassen. Deze hebben we niet gebruikt, aangezien we het hele weekend uit eten zijn geweest. Reken de borg dus zeker bij de prijs in, want deze zult u dus waarschijnlijk niet volledig terug krijgen!

• 7Onderkomen
    • 1Activiteiten

Zakelijk gereisd in maart 2017

• Oude reviews

9Bilal Akkul30-10-2013

Schoon, netjes en super vriendelijke!

We zijn een lang weekend geweest eind oktober. We hebben erg genoten van het heerlijke, schone en knusse huisje. We waren iets vroeger aangekomen maar konden gewoon ons huisje al in, super! In het dorp hebben we fietsen gehuurd zodat we dagelijks erop uit konden in de omgeving, zee, dorpjes etc. Er zijn voldoende eetgelegenheden in de omgeving. Ook hebben we een anderhalf uur durende paardrijrit gemaakt in de omgeving, Schoorl, wat erg mooi is! Een echte aanrader om even tot rust te komen!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9Gerdi ten Donkelaar-Weener20-07-2013

Erg gezellig

Vakantiepark Eureka in Groet. Mooie en gezellige huisjes ,mooie omgeving ,klein en kindvriendelijk park .,goed bevallen

Gereisd in juli 2013

• 9ceesweij19-07-2013

geweldig mooi en schoon

Een week geweest met 3personen in een 4 pers huisje. Nog nooit zo'n schoon huisje getroffen. We werden zeer goed ontvangen,er stond zelfs een pot koffie klaar in het huisje,en er stonden verse bloemen op tafel. We hebben er een zeer fijne week gehad. Dit kan ik iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8M. Hiemstra29-06-2013

Een mooi en kleinschalig vakantieparkje!

Vakantiepark Eureka in Groet is een mooi vakantiepark, klein van opzet en daardoor heerlijk rustig. Ieder huisje heeft een tuintje aan de zonkant, met veel privacy, je kijkt uit op een grasveld met veel groen/bomen. De huisjes zijn prima, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Je bent dicht in de buurt van strand, duin en bos; op loopafstand bevinden zich enkele winkeltjes en restaurants. Je kunt ook op de fiets naar de prachtige dorpjes Schoorl en Bergen (mooie fietsroutes!). Kinderen kunnen spelen op het grasveld van het parkje en er is een zandbak. Er is snel internet aanwezig, tegen betaling, maar een zeer redelijk bedrag. De eigenaren zijn erg aardig en servicegericht. Bij aankomst stonden er bloemen op tafel, en er stond ook koffie klaar. In vergelijking met andere parken in de buurt heeft dit park een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding! Wij vinden het een aanrader.

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2013

0 tips over Vakantiepark Eureka

1 vraag over Vakantiepark Eureka

• wilma van de streek, 28-10-2014

prijzen van vakantiepark eureka

hoeveel kost een huisje op jullie vakantiepark in de laatste midweek van dit jaar?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan