Vakantiepark Eureka

26 reviews over Vakantiepark Eureka

• 2018
    7Gerdien31-05-2018

Aanrader!

Erg hartelijk ontvangst van de eigenaar, huisje laten zien. Koffie stond klaar. Rustig park, zeker een aanrader. Max. 10min met de fiets van het strand af. Bakker op loopafstand, zelfde als de Spar en restaurantjes.

Enige nadeel dat de trap en de bedden heel erg kraakte. Onze dochter van 1 jaar was mee en die werd er wakker van. Boven 2 slaapkamers (1 kamer 2 bedden en andere kamer 4 bedden).

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Janka14-05-2018

Prachtige omgeving en fijn huisje/park

Vriendelijke en gastvrije ontvangst, gezellig en schoon huisje, zonnige tuin. Rusten en klein vakantiepark, geen kindervermaak (behalve zandbak) wat wij erg prettig vonden.. Genoeg privacy. Wel wat gehorig binnen (als je boven loopt etc) en in dit huisje een krakend bed maar niet te storend. Zelf 2 persoons beddengoed meegenomen maar waren eenpersoonsdekbedden, alleen laken nodig gehad (want warm) maar handig om t weten. Kinderbed (echt ledikant) en kinderstoel gehuurd, ideaal. Erg mooie omgeving, bos en duin en strand en gezellige terrassen etc, 10 min (max) fietsen van het strand. Wij hebben weer geboekt voor de zomer!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 7O. Van Faassen09-05-2018

Mooie locatie je bent gelijk in het bos

Goede service, huisjes zien er netjes uit.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    9Kristel23-10-2017

Voor herhaling vatbaar

Huisjes zijn ontzettend gezellig en stijlvol ingericht, daar hebben we echt van genoten. Verder is het klein maar fijn. In de keuken ook niks gemist, was heel compleet ingericht. De plafonds zijn van hout dus toen onze kinderen boven speelden dan hoor je elke stap. Verder een prachtig uitzicht vanuit het keukenraam, we konden heel wat km weg kijken. Prachtige omgeving met bos, duin en natuurlijk het strand. Met de auto ben je er zo maar wel altijd betaald parkeren. Eigenaren zijn vriendelijk.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Marion05-06-2017

Fantastische plek

Super ontvangst, mooie huisjes. Voor grotere groep 2 huisjes aan elkaar, hoe voir elkaar. Ligging is top!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Helen Dekker30-05-2017

Aandacht voor detail

Als je een vers bosje bloemen bij ontvangst aantreft, net als koffie klaar om te zetten, en meubelviltjes onder de eettafelstoelen treft, dan weet je dat de eigenaren aandacht besteden aan de details. Echt heel fijn. Ons vakantiehuis was ook heel sfeervol ingericht, een zalige plek om thuis te komen na een dag op pad in de mooie omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9K Nijland28-05-2017

een mooi en leuk huisje en lekker rustig

de binnenkomst was erg leuk, bloemetje op tafel en koffie bijna gereed (alleen nog maar aan te zetten) kortom perfecte aankomst, de rest van het huisje is fris en mooi ingericht . het is wel voor 4 personen ingericht dus niet iets extra,s vwb bestek en kopjes enz,

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Maaike16-05-2017

Heerlijke plek!

Fijne plek, mooi huisje, fijne ontvangst, mooie omgeving.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8O. Van Faassen02-05-2017

Top locatie

Geweldige locatie voor hardlopers :).

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Erik P13-04-2017

Super genoten!

Een heerlijk weekend gehad!

We werden ontzettend leuk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ons huisje was super schoon en gezellig ingericht.

De omgeving was echt geweldig, dicht bij de bossen, duinen en het strand. Ons doel om een weekend even lekker tot rust te komen is hier met vlag en wimpel geslaagd. Ik zou het iedereen aanraden.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2017

0 tips over Vakantiepark Eureka

1 vraag over Vakantiepark Eureka

• wilma van de streek, 28-10-2014

prijzen van vakantiepark eureka

hoeveel kost een huisje op jullie vakantiepark in de laatste midweek van dit jaar?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan