Vakantiepark Eureka

8,2

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten7,6

22 reviews over Vakantiepark Eureka in het Nederlands

Eureka is voor mij ieder jaar een trekpleister.

A.Kwist
25-5-2019
  • Onderkomen9

Eureka heeft een prima ligging. Dicht bij een gezellig dorp, bij een prachtig duingebied en mooie stranden. Ook een aantrekkelijk weidegebied ligt achter het park. Voor uitstapjes naar Alkmaar of Amsterdam is er een bushalte vlak voor het park. Het is heel rustig , men hoort alleen vogels zingen (in de lente) De eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig huisje in prachtige omgeving.

Sanne
21-5-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We voelden ons heel welkom bij het ontvangst door de eigenaar en er stonden verse bloemen op tafel bij aankomst. Het gezellig ingerichte huisje was schoon en rook fris. Locatie is rustig, in een prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

Sophie
22-10-2018
  • Activiteiten7

Wij zijn super tevreden over deze lokatie! Leuke ruime vakantiehuisjes. Gezellig ingericht en goed uitgerust. Centraal gelegen, je kan overal naartoe. En de matrassen zijn net allemaal vervangen, slapen heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Rustig

Frank
27-9-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

6 persoons huisje, schoon en compleet, rustige omgeving en alles in de buurt aanwezig. Voor 6 volwassenen vind ik het huisje wel krap. Douchegordijn vind ik persoonlijk geen succes, daarnaast waren de bedden ook aan vervanging toe. Voor ons een reden om noodgedwongen eerder te vertrekken. Deze teleurstelling is echter wel zeer netjes gecompenseerd door de eigenaar. Klasse en klantvriendelijk.

Leuk vakantiepark in prachtige omgeving

Joke
14-9-2018
  • Activiteiten8

Het huisje (6 persoons) was prima en gezellig ingericht. Ruimte voor ons, we waren met z’n tweeën, was er genoeg. Maar we vinden het te klein voor 6 personen. Keukeninrichting is goed. Niks ontbrak, nou ja misschien een afwasmachine, maar dat wisten we van tevoren. Matrassen zijn erg hard, en bij de bedden waar wij op sliepen voelden we het ijzer van de vering. De eigenaar zou hier naar kijken dus we gaan ervan uit dat dit wordt opgelost. Voor de rest waren wij echt tevreden. Je kunt te voet naar het strand, half uurtje. Prachtig duingebied. Leuke restaurantjes. Wij vinden Lekker Puh echt een aanrader.

Aanrader, prijs / kwaliteit helemaal goed.

Rob.
14-7-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Super huisje, zes persoons, keurig ingericht, onderhoud prima. Meubilair helemaal goed.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving

F. Timmermans
2-6-2018
  • Activiteiten8

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving. Gastvrij ontvangst en contact met eigenaar verliep heel relaxed. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooi vakantieparkje in een fanatische omgeving. Parkeerplek voor de is ook voorzien.

Aanrader!

Gerdien
31-5-2018
  • Activiteiten6

Erg hartelijk ontvangst van de eigenaar, huisje laten zien. Koffie stond klaar. Rustig park, zeker een aanrader. Max. 10min met de fiets van het strand af. Bakker op loopafstand, zelfde als de Spar en restaurantjes.

Enige nadeel dat de trap en de bedden heel erg kraakte. Onze dochter van 1 jaar was mee en die werd er wakker van. Boven 2 slaapkamers (1 kamer 2 bedden en andere kamer 4 bedden).

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en fijn huisje/park

Janka
14-5-2018
  • Activiteiten7

Vriendelijke en gastvrije ontvangst, gezellig en schoon huisje, zonnige tuin. Rusten en klein vakantiepark, geen kindervermaak (behalve zandbak) wat wij erg prettig vonden.. Genoeg privacy. Wel wat gehorig binnen (als je boven loopt etc) en in dit huisje een krakend bed maar niet te storend. Zelf 2 persoons beddengoed meegenomen maar waren eenpersoonsdekbedden, alleen laken nodig gehad (want warm) maar handig om t weten. Kinderbed (echt ledikant) en kinderstoel gehuurd, ideaal. Erg mooie omgeving, bos en duin en strand en gezellige terrassen etc, 10 min (max) fietsen van het strand. Wij hebben weer geboekt voor de zomer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mooie locatie je bent gelijk in het bos

O. Van Faassen
9-5-2018
  • Onderkomen7

Goede service, huisjes zien er netjes uit.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eureka in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eureka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.