Vakantiepark Eureka

Voor herhaling vatbaar

Kristel, 23-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Huisjes zijn ontzettend gezellig en stijlvol ingericht, daar hebben we echt van genoten. Verder is het klein maar fijn. In de keuken ook niks gemist, was heel compleet ingericht. De plafonds zijn van hout dus toen onze kinderen boven speelden dan hoor je elke stap. Verder een prachtig uitzicht vanuit het keukenraam, we konden heel wat km weg kijken. Prachtige omgeving met bos, duin en natuurlijk het strand. Met de auto ben je er zo maar wel altijd betaald parkeren. Eigenaren zijn vriendelijk.

Fantastische plek

Marion, 5-6-2017
  • Onderkomen9

Super ontvangst, mooie huisjes. Voor grotere groep 2 huisjes aan elkaar, hoe voir elkaar. Ligging is top!

Aandacht voor detail

Helen Dekker, 30-5-2017
  • Onderkomen9

Als je een vers bosje bloemen bij ontvangst aantreft, net als koffie klaar om te zetten, en meubelviltjes onder de eettafelstoelen treft, dan weet je dat de eigenaren aandacht besteden aan de details. Echt heel fijn. Ons vakantiehuis was ook heel sfeervol ingericht, een zalige plek om thuis te komen na een dag op pad in de mooie omgeving.

een mooi en leuk huisje en lekker rustig

K Nijland, 28-5-2017
  • Onderkomen9

de binnenkomst was erg leuk, bloemetje op tafel en koffie bijna gereed (alleen nog maar aan te zetten) kortom perfecte aankomst, de rest van het huisje is fris en mooi ingericht .

het is wel voor 4 personen ingericht dus niet iets extra,s vwb bestek en kopjes enz,

Heerlijke plek!

Maaike, 16-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijne plek, mooi huisje, fijne ontvangst, mooie omgeving.

Top locatie

O. Van Faassen, 2-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Geweldige locatie voor hardlopers :).

Super genoten!

Erik P, 13-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Een heerlijk weekend gehad!

We werden ontzettend leuk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ons huisje was super schoon en gezellig ingericht.

De omgeving was echt geweldig, dicht bij de bossen, duinen en het strand. Ons doel om een weekend even lekker tot rust te komen is hier met vlag en wimpel geslaagd. Ik zou het iedereen aanraden.

Slechte service

Ceren, 27-3-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Afgelopen weekend een erg leuk weekend gehad in twee van de huisjes. Helaas op zondag een enorme domper na twee uur huisjes schoonmaken: €50,- van de borg ingehouden. Waarom? "De bedden liggen zo." Na gekeken te hebben lagen de dekbedden (die niet gebruikt waren) inderdaad een kwart slag gedraaid vergeleken met toen we aankwamen. Een erg teleurstellend einde aan een geweldig weekend. Enorm slechte service. De eigenaresse wilde niet zeggen wat er mis was en had 'geen zin' om nog een keer te komen kijken. Na uitgebreid doorvragen heeft ze nog weten te vertellen dat de pannen niet waren afgewassen. Deze hebben we niet gebruikt, aangezien we het hele weekend uit eten zijn geweest. Reken de borg dus zeker bij de prijs in, want deze zult u dus waarschijnlijk niet volledig terug krijgen!

Schoon, netjes en super vriendelijke!

Bilal Akkul, 30-10-2013
  • Onderkomen9

We zijn een lang weekend geweest eind oktober.

We hebben erg genoten van het heerlijke, schone en knusse huisje.

We waren iets vroeger aangekomen maar konden gewoon ons huisje al in, super!

In het dorp hebben we fietsen gehuurd zodat we dagelijks erop uit konden in de omgeving, zee, dorpjes etc.

Er zijn voldoende eetgelegenheden in de omgeving. Ook hebben we een anderhalf uur durende paardrijrit gemaakt in de omgeving, Schoorl, wat erg mooi is!

Een echte aanrader om even tot rust te komen!

Erg gezellig

Gerdi ten Donkelaar-Weener, 20-7-2013
  • Onderkomen9

Vakantiepark Eureka in Groet.

Mooie en gezellige huisjes ,mooie omgeving ,klein en kindvriendelijk park .,goed bevallen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eureka in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eureka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eureka scoort een 8.19 uit 10 op basis van 13 reviews.