Vakantiepark Eureka

8.3Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Schoorl / Groet

Op vakantie geweest naar Eureka?

8.3Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 8.3Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

26 reviews over Vakantiepark Eureka

• 9Dhr. Siegel08-10-2019

Alleen de 4persoonhuisjes hebben toilet en douche beneden, dus voor ouderen die vaak in de nacht een beetje stijle trap in de grotere huizen naar beneden moeten , is dat niet aan te raden. Dat is de enige opmerking in dit vakantie paradijs, een heerlijke plek om te vertoeven voor jong en oud, gezellig ingerichte huizen en in de omgeving is er voor iedereen van alles te zien en te doen en dan thuis komen in de rust

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 7Jolanda23-09-2019

Klein rustig park in een mooie omgeving

Klein vakantiepark met huisjes zonder verdere voorzieningen zoals horeca of winkel. Lekker rustig. Het huisje is prima alleen de slaapkamers zijn voor 2 en 4 personen. Op beide slaapkamers staan de bedden tegen het schuine dak waardoor dit heel erg benauwd voelt. We hebben 2 bedden in de kamer met 4 bedden in het midden tegen elkaar gezet dit was de beste oplossing. De kwaliteit van de bedden was goed, maar wel hard! Verder vind ik dit huis niet echt geschikt voor 6 personen. Wij waren met 2 dus verder prima. Het douchegordijn was wel netjes maar niet echt handig! Ook een thermostaatkraan is wel prettig!?! deze kraan ging wel maar was niet echt handig! Verder is het terrein vooraan bij aankomst zeer slecht te begaan, ongelijk met flinke gaten waardoor het lopen naar de voorkant niet echt prettig was. Misschien een keertje opnieuw bestraten? Verder ligt het park in een hele mooie omgeving waar genoeg te zien en te doen is!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marjolein06-09-2019

Helemaal geweldig!

Super fijne plek om te zijn! Prima huisje, fijne, rustige ligging, mooi centraal om naar strand/duinen te gaan of plaatsen in de buurt. Hele aardige verhuurders en top ontvangst met bloemen en koffiekan klaar om aan te zetten. Zeer zeker een aanrader!

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10A.Kwist25-05-2019

Eureka is voor mij ieder jaar een trekpleister.

Eureka heeft een prima ligging. Dicht bij een gezellig dorp, bij een prachtig duingebied en mooie stranden. Ook een aantrekkelijk weidegebied ligt achter het park. Voor uitstapjes naar Alkmaar of Amsterdam is er een bushalte vlak voor het park. Het is heel rustig , men hoort alleen vogels zingen (in de lente) De eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Sanne21-05-2019

Gezellig huisje in prachtige omgeving.

We voelden ons heel welkom bij het ontvangst door de eigenaar en er stonden verse bloemen op tafel bij aankomst. Het gezellig ingerichte huisje was schoon en rook fris. Locatie is rustig, in een prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Sophie22-10-2018

Zeker een aanrader!

Wij zijn super tevreden over deze lokatie! Leuke ruime vakantiehuisjes. Gezellig ingericht en goed uitgerust. Centraal gelegen, je kan overal naartoe. En de matrassen zijn net allemaal vervangen, slapen heerlijk!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 7Frank27-09-2018

Rustig

6 persoons huisje, schoon en compleet, rustige omgeving en alles in de buurt aanwezig. Voor 6 volwassenen vind ik het huisje wel krap. Douchegordijn vind ik persoonlijk geen succes, daarnaast waren de bedden ook aan vervanging toe. Voor ons een reden om noodgedwongen eerder te vertrekken. Deze teleurstelling is echter wel zeer netjes gecompenseerd door de eigenaar. Klasse en klantvriendelijk.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in september 2018

• 8Joke14-09-2018

Leuk vakantiepark in prachtige omgeving

Het huisje (6 persoons) was prima en gezellig ingericht. Ruimte voor ons, we waren met z’n tweeën, was er genoeg. Maar we vinden het te klein voor 6 personen. Keukeninrichting is goed. Niks ontbrak, nou ja misschien een afwasmachine, maar dat wisten we van tevoren. Matrassen zijn erg hard, en bij de bedden waar wij op sliepen voelden we het ijzer van de vering. De eigenaar zou hier naar kijken dus we gaan ervan uit dat dit wordt opgelost. Voor de rest waren wij echt tevreden. Je kunt te voet naar het strand, half uurtje. Prachtig duingebied. Leuke restaurantjes. Wij vinden Lekker Puh echt een aanrader.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 9Rob.14-07-2018

Aanrader, prijs / kwaliteit helemaal goed.

Super huisje, zes persoons, keurig ingericht, onderhoud prima. Meubilair helemaal goed.

• 10Onderkomen

Alleen gereisd in juli 2018

• 8F. Timmermans02-06-2018

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving. Gastvrij ontvangst en contact met eigenaar verliep heel relaxed. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooi vakantieparkje in een fanatische omgeving. Parkeerplek voor de is ook voorzien.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Vakantiepark Eureka

1 vraag over Vakantiepark Eureka

• wilma van de streek, 28-10-2014

prijzen van vakantiepark eureka

hoeveel kost een huisje op jullie vakantiepark in de laatste midweek van dit jaar?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan