Vakantiepark Eureka

Vakantiepark Eureka

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

16 reviews over Vakantiepark Eureka in het Nederlands

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving

F. Timmermans
2-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fijn vakantiehuisje in mooie omgeving. Gastvrij ontvangst en contact met eigenaar verliep heel relaxed. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooi vakantieparkje in een fanatische omgeving. Parkeerplek voor de is ook voorzien.

Aanrader!

Gerdien
31-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Erg hartelijk ontvangst van de eigenaar, huisje laten zien. Koffie stond klaar. Rustig park, zeker een aanrader. Max. 10min met de fiets van het strand af. Bakker op loopafstand, zelfde als de Spar en restaurantjes.

Enige nadeel dat de trap en de bedden heel erg kraakte. Onze dochter van 1 jaar was mee en die werd er wakker van. Boven 2 slaapkamers (1 kamer 2 bedden en andere kamer 4 bedden).

Prachtige omgeving en fijn huisje/park

Janka
14-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Vriendelijke en gastvrije ontvangst, gezellig en schoon huisje, zonnige tuin. Rusten en klein vakantiepark, geen kindervermaak (behalve zandbak) wat wij erg prettig vonden.. Genoeg privacy. Wel wat gehorig binnen (als je boven loopt etc) en in dit huisje een krakend bed maar niet te storend. Zelf 2 persoons beddengoed meegenomen maar waren eenpersoonsdekbedden, alleen laken nodig gehad (want warm) maar handig om t weten. Kinderbed (echt ledikant) en kinderstoel gehuurd, ideaal. Erg mooie omgeving, bos en duin en strand en gezellige terrassen etc, 10 min (max) fietsen van het strand. Wij hebben weer geboekt voor de zomer!

Mooie locatie je bent gelijk in het bos

O. Van Faassen
9-5-2018
  • Onderkomen7

Goede service, huisjes zien er netjes uit.

Voor herhaling vatbaar

Kristel
23-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Huisjes zijn ontzettend gezellig en stijlvol ingericht, daar hebben we echt van genoten. Verder is het klein maar fijn. In de keuken ook niks gemist, was heel compleet ingericht. De plafonds zijn van hout dus toen onze kinderen boven speelden dan hoor je elke stap. Verder een prachtig uitzicht vanuit het keukenraam, we konden heel wat km weg kijken. Prachtige omgeving met bos, duin en natuurlijk het strand. Met de auto ben je er zo maar wel altijd betaald parkeren. Eigenaren zijn vriendelijk.

Fantastische plek

Marion
5-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super ontvangst, mooie huisjes. Voor grotere groep 2 huisjes aan elkaar, hoe voir elkaar. Ligging is top!

Aandacht voor detail

Helen Dekker
30-5-2017
  • Onderkomen9

Als je een vers bosje bloemen bij ontvangst aantreft, net als koffie klaar om te zetten, en meubelviltjes onder de eettafelstoelen treft, dan weet je dat de eigenaren aandacht besteden aan de details. Echt heel fijn. Ons vakantiehuis was ook heel sfeervol ingericht, een zalige plek om thuis te komen na een dag op pad in de mooie omgeving.

een mooi en leuk huisje en lekker rustig

K Nijland
28-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

de binnenkomst was erg leuk, bloemetje op tafel en koffie bijna gereed (alleen nog maar aan te zetten) kortom perfecte aankomst, de rest van het huisje is fris en mooi ingericht .

het is wel voor 4 personen ingericht dus niet iets extra,s vwb bestek en kopjes enz,

Heerlijke plek!

Maaike
16-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijne plek, mooi huisje, fijne ontvangst, mooie omgeving.

Top locatie

O. Van Faassen
2-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Geweldige locatie voor hardlopers :).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eureka in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eureka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eureka scoort een 7.98 uit 10 op basis van 17 reviews.