Vakantiepark Duynvallei

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

72 reviews over Vakantiepark Duynvallei

• 2Gero Ordelmans21-04-2019

Zeer klantonvriendelijk, zelfs onfatsoenlijk.

Mooie huisjes maar wat een klantonvriendelijkheid ;-( De nachtdienst laat je ijskoud voor een weigerende toegangspoort staan).

Met oudere kinderen

• 2018
    9Sandra Boer13-08-2018

Een heerlijk rustig vakantiehuis !

Een rustig park met fijne huizen en een goede ligging; binnen 5 minuten op het strand, de lagune en binnen 10 minuten in Groet en Schoorl met leuke terrassen, winkels, restaurantjes en het klimduin.

• 5Activiteiten

• 2017
    6Ingrid van Someren20-06-2017

Leuke vakantie!

De huisjes waren mooi en comfortabel, maar dat mag ook wel voor die prijs. Heel leuke ligging, vlakbij strand en een leuk dorpje. De service was echter heel slecht. Op een gegeven moment konden we met de auto het park niet af vanwege een slecht functionerend pasje. Meerdere mensen hadden hier last van, maar er was geen enkel telefoonnummer bereikbaar, zelfs het noodnummer niet. Het was dus gedurende langere tijd niet mogelijk het park met de auto te verlaten. Naderhand heb ik een klacht ingediend, maar bij de receptie werd deze niet serieus genomen en legde tot drie maal toe deze klacht naast zich neer in slecht gestelde afpoeiermailtjes waarin zij beloofde uit te zoeken waarom het noodnummer niet bereikbaar was. Dat heeft ze echter nagelaten. Er werd niet uitgezocht hoe het mogelijk was dat gedurende het pinksterweekend geen noodnummer bereikbaar was, terwijl dat toch een ernstige klacht is. U loopt op dit park dus een grote kans er niet meer met de auto vanaf te kunnen en geen telefoonnummer beschikbaar te hebben in geval van nood!

• 7Onderkomen
    • 2Activiteiten

Team Dutchen, Marketing medewerker, 22-06-2017

Beste Ingrid van Someren, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling over uw verblijf. Goed om te horen dat u een fijne vakantie hebt gehad op Park Duynvallei in Schoorl. Graag willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf hebt ervaren. Voor het juist functioneren van de toegangspas is het belangrijk dat u met de auto goed voor de toegangspaal gaat staan, zodat de paal het signaal hiervan doorkrijgt. Ons noodnummer is 24-uur per dag bereikbaar en wanneer de toegangspaal niet open gaat, kunt u ons ook direct via de paal telefonisch bereiken. In het geval dat er niet direct wordt opgenomen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met de gast (indien het telefoonnummer waarmee gebeld wordt voor ons zichtbaar is). We hebben u hier reeds uitleg over gegeven en een passende compensatie geboden. We hopen u dan ook in de toekomst nogmaals op het park te mogen verwelkomen.

• Oude reviews

9FLORINE18-10-2016

Fijn weekendje weg met de luxe die we zochten

Wij verbleven op park duynvallei om de drukte even te ontsnappen. Kindlief bij opa en oma en even met vrienden een weekendje weg.

Wat een genot, ik was blij verrast door de locatie, was zo op het strand om heerlijk uit te waaien :)

Wij hadden een huisje met sauna, dat is zeker in deze herfsttijd wel echt een aanrader en maakte het luxe gevoel compleet.

Huisje zag er netjes uit met modern meubilair, houden we van.

Zeker een aanrader en touroperator is een vaste gast rijker.

chapeau

• 8Activiteiten

Met vrienden

• 5Mevrouw van Lein25-09-2016

Niet aan te bevelen

Het parkje wordt gepresenteerd als zijnde luxe en prachtig gesitueerd. Hier hangt een stevig prijskaartje aan vast, maar dan heb je ook wat. (Zou je zeggen) Bij aankomst vrijdagavond na 2,5 uur rijden met kleine kinderen zeer onvriendelijk behandeld door de receptioniste. (Ronduit schofferend) De huisjes liggen pal op elkaar, aan een 50km weg, met druk verkeer. Strand is op 30 min. lopen langs druk verkeer. Uitgeleefd interieur (moest ooit 'luxe'/''design' voorstellen) 's Nachts enorm kabaal van het waterafvoersysteem. Gevaarlijke trappen met kleine kinderen. Voor kleintjes niets te doen, onveilige tuin met steentjes waarop makkelijk uitglijden is. Kortom; voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 6Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 4Fam. Peters26-06-2016

Afrader!

Helaas is onze midweek op Duynvallei op een teleurstelling uitgelopen en om andere mensen hiervoor te behoeden wil ik graag mijn ervaringen met jullie delen. De huisjes zien er op afstand prachtig uit, en op de website van touroperator wordt veel beloofd. Daar vragen ze dan ook een stevige prijs voor en als dit waargemaakt wordt is dit geen enkel probleem. Maar eenmaal op het park blijken dit loze beloftes; het huisje was amper gepoetst (niet eens gedweild, keuken smerig, schilderijen hingen scheef, dooie insecten), terras zat onder de krijt, kussens van de loungeset kon je niet eens op zitten zo smerig. Vervolgens maakten we de parasol open en bleek deze kapot, waarbij mijn vrouw een ijzeren stuk frame tegen haar hoofd kreeg. Bij navraag bleken ze dit op het park al te weten, maar was de nieuwe parasol nog in bestelling.. Als klap op de vuurpijl bleek de handdoekenservice (van bijna 200 euro toeslag) een setje per persoon te zijn, waar we ons de hele midweek mee mochten afdrogen. Bovenstaande punten zijn allemaal aangekaart bij het park, en ze zouden er nog op terugkomen. Helaas tot op de dag van vandaag nul reactie, wat ik toch echt schandalig vind voor een dergelijke organisatie. Op hun website beloven ze van alles, maar ze bieden een service die nog niet in de schaduw van park van keten mag staan (die heel wat lagere tarieven hanteren en minder beloven). Heel jammer, want zoiets overschaduwd toch echt je vakantie.

• 4Onderkomen

Dutchen Bijzondere Vakantieverblijven, Marketing medewerker, 05-07-2016

Geachte familie Peters,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het door u gereserveerde vakantiehuis op Park Duynvallei niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag bieden we hier nogmaals onze oprechte excuses voor aan.

Nadat u het ongemak bij ons heeft gemeld, hebben wij hier direct actie op ondernomen door middel van extra schoonmaak en reparatie van de parasol.

In uw reservering heeft u betaald voor het supplementair pakket, dit is een samengesteld bedrag voor reserveringskosten, opgemaakte bedden bij aankomst, een handdoeken pakket (2 handdoeken) per persoon, keukendoeken en de eindschoonmaak van uw woning. Extra handdoeken zijn verkrijgbaar bij de receptie gedurende openingstijden; ook beschikken de woningen op Park Duynvallei standaard over een wasmachine en droger.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zien u in de toekomst graag terug bij Dutchen.

• 9Cynthia09-05-2016

Relaxed

Heerlijk luxe huisje dichtbij Camperduin. Zo in de duinen en op het strand. Ook de klimduin in Schoorl en shoppen in Bergen zijn uitjes dicht in de buurt. Huisje heeft alle luxe door grote slaapkamers, prima bedden, gezellig ingericht, sauna en stoomcabine. Maar ook aan de praktische "luxe" geen gebrek: grote badkamer, vaatwasser, wasmachine en droger. Al met al hebben wij er ons met 3 kinderen heerlijk vermaakt en helemaal relaxed naar huis gegaan. Wij zullen zeker nog eens teruggaan naar Duynvallei.

• 9Pieter01-05-2016

Bijna perfecte accomodatie

Verbleven in Duynvallei 18 met vrouw en 2 kindjes (3 en 6) en kan niet anders zeggen dan bijna perfect. De ligging is prima, het inchecken ging als een speer, het park is ook erg netjes en heeft een luxe uitstraling en onze mini-villa had alles zoals omschreven en nog meer. Welkomstboek zeer compleet met alle handleidingen van alle apparaten in huis aanwezig, code voor de uitstekende WiFi en info over de omgeving. Meubels zijn degelijk maar prima in orde, gashaard geeft fijne sfeer en de buitenmeubels ook prima in orde. Enige minpuntje gevonden is de douche die geen deur of windje heeft en na een douche de vloer van de badkamer erg nat is en dat BBQen niet is toegestaan.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9Marielle09-04-2016

Heel dicht bij het strand en de duinen

Mooi schoon huisje (nr 17), goede bedden. 5 minuten bij het strand vandaan, volop restaurants in de omgeving en de duinen om de hoek. Fietsen gehuurd en die waren prima (helaas nog geen e-bikes) Goede service van touroperator, je word goed en vriendelijk geholpen.

• 8Onderkomen

Alleenreizend

• 8Nelly30-12-2015

Prachtig huisje, van alle gemakken voorzien

Huisje nr. 29 heeft een prachtig uitzicht en ligt het meest vrij. Je wandelt in een paar minuten naar het strand. De sauna is erg klein. Erg goede bedden. We waren met z'n tweeën, ik denk dat het met meer mensen wat gehorig kan zijn.

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten

16 tips over Vakantiepark Duynvallei

• Anna Boon, 02-04-2014

Ga lekker eten bij De Bokkesprong! Top restaurant!

• Marleen Vogels, 09-01-2014

Neem wat extra handdoeken mee want 1 grote en 1 kleine per persoon per week is wat karig. Ook misten we n gastendoekje voor op de wc en n badmat. Mocht je er met oud en nieuw naar toe gaan, zorg dat je om middernacht op het hoogste duin van Schoorl staat, het uitzicht op het vuurwerk was geweldig!

• Dinie, 19-03-2014

Strand Bos en duinen Sauna