Vakantiepark De Schoorlse Duinensterstersterster

19 reviews over Vakantiepark De Schoorlse Duinen

• 2017
    8ms moonen28-09-2017

het was fantastisch

ik vond het strand prachtig de hondjes in het water prachtig ik heb genoten van het prachtige schoorl en hotel ik wil nog een keer terug

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9Yolande25-06-2016

Geweldig

Prachtig huis nr 47! Alles erop en eraan. We hebben heerlijk gefiets in de duinen van Schoorl en Petten! Echt een aanrader. Een min punt roestig wasrek! Maar we gaan er zeker weer heen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Milo kroone03-12-2013

Helemaal tot rust gekomen

Heerlijk park en confortabele huizen

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

• 8Wouter18-01-2013

fantastische plek

Het is een prachtige locatie met de zee, de duinen en de bossen om je heen. Het hotel de schoorlse duinen in Groet is klantgericht en erg klantvriendelijk. Je wordt in de watten gelegd en komt compleet uitgerust van je vakantie, ook al verblijf je maar kort.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Corstiaans30-05-2011

Leuk vakantiehuis

Fantastische plek,met alles er op en eraan, goede service, vriendelijk

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10van doesburg14-05-2011

super park

zijn hier al meerder keren geweest en het blijft heerlijk. het zijn prive woningen dus qua inrichting allemaal verschillend. heerlijke fiets en wandel omgeving vlakbij centrum van schoorl. Alkmaar, bergen etc goed op de fiets te doen!! nu alleen hopen dat die pyromanen de natuur in de omgeving niet verder verknallen! wij gaan zeker nog een keer hier naar toe

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Joke en Kees16-01-2011

Fijn huisje in een mooie, rustige omgeving. Lekker op wandelafstand van Schoorl. Wij hebben er een heerlijk lang weekend uitgerust. Echt een aanrader

Gereisd met partner in januari 2009

• 9ingrid25-10-2010

mooie huisjes op een rustig park

Wij hebben een heerlijke midweek doorgebracht met onze dochters (10 en 12 jr) en onze hond. We zaten in huisje nr. 21. Het huisje was ruim en van alle gemakken voorzien:vaatwasser, magnetron, senseo, wasmachine, droger en vriezer. Het is een rustig park met een speelveldje voor de kinderen (schommel en tafeltennistafel). Helaas is het te ver om lopend naar het strand en het centrum te gaan.In de buurt zit een gehandicaptencentrum waar ze heerlijk brood verkopen, hier kan je wel lopend naar toe. De omgeving is mooi om te wandelen en te fietsten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9marcella02-08-2010

heerlijk genieten in luxe huis met privacy

Wat een heerlijk kleinschalig vakantiepark in de prachtige omgeving van Schoorl. Wij hadden het geluk een huis te huren met een hele grote tuin en veel privacy. Het huis zelf heeft alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. En in de nabije omgeving zijn tal van leuke dingen te doen. Ook als het weer het even laat afweten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9M. Kamphuis19-07-2010

Luxe vakantievilla op rustig kindvriendelijk park

Geweldige weekje gehad op dit rustige kindvriendelijke park. Trampoline ingegraven in de tuin, prima speelweide om even uit te leven als we weer op het park waren. Omgeving is gewoon prachtig, 900 m. van de klimduin en het strand van Schoorl op fietsafstand (4 km.) Dames en herenfiets incl. kinderstoeltjes aanwezig. Huisje van alle gemakken voorzien: draadloos internet, vaatwasser, wasmachine en droger, vrieskastje. We hebben super weer gehad 25-30 C. Kortom een echte aanrader.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

0 tips over Vakantiepark De Schoorlse Duinen

2 vragen over Vakantiepark De Schoorlse Duinen

• mevr: van Dijke, 16-11-2012

de schoorlse duinen

graag de indeling van het huis, het liefs 2toiletten .vriendelijke groet.

• W. van de Laak, 30-10-2011

trampoline?

Zou iemand weten welk huisje een trampoline heeft? En voor hoeveel personen is dit huisje dan?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan